Ärsyttävin ihminen TV:ssä?

  • 527 045
  • 1 733

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Viestin lähetti Ilmestyskirjanpitäjä
Bror-Erik Wallenius. Hitain ja heikoin selostaja luultavasti koko näköradion historiassa. Kaiken lisäksi nyt meneillään olevissa kisoissa jaksaa osoittaa asiantuntemuksensa jalkapallon kaikista mahdollisista hienouksista. Päästäisi ne kommentaattorit ääneen vähän useammin kuin kaksi kertaa/puoliaika, nyt kun ylellä on kunnon asiantuntemusta selostuskopissa.
Kyllähän toi on ihan naurettavaa, että sama äijä otetaan joka vuosi selostamaan toinen toistaan suurempia kisoja ja aina lopputulos on täysin sama. 2x/pa taitaa olla se kuinka usein antaa kommentaattorin edes aloittaa lauseensa, ennen kuin keskeyttää hänet ja "jatkaa" itse loppuun. 1x/peli taitaa olla se todellinen kun kommentaattori saa sanoa sanottavansa!
Loppuun lista: 1. Bubi
2.Lauri Salovaara
3.Antero Mertaranta
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Mikko Alataloa näkyy onneksi melko vähän televisiossa nykyään, mutta silti hän voittaa tämän kilpailun suvereenisti.
 

Cube

Jäsen
Jotkut Ring-a-Lingit, Money Linet ja chatit voi unohtaa saman tien, koska niistä nyt odottaakin löytävänsä huonoja ja ärsyttäviä juontajia. Ei ole budjetilla pilattu noita ohjelmia..

Vakavasti otettavista ohjelmista Huomenta Suomen Åsa Nylund on sen verran ammattitaidoton, että tuon kaliberin työpaikkaa ei voi selittää oikein mitenkään.. Aivan käsittämättömiä koomailuja lähes jokaisessa, jos ei nyt juonto-osuudessa, niin ainakin ohjelmassa. Päälle vielä ääni, niin ärsytys nousee tasolle, joka herättää hyvin kylminä talviaamuina.

Ja sitten on tietysti Antero Mertaranta. "Antsan" pitäisi itse asiassa olla tämän listan selvä ykkönen. Arkkiviholliseni (#2 tosin), joka jaksaa vituttaa jokaisessa selostamassaan lätkäpelissä. Tai Suomen peleissä nyt ainakin.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
- Marco 'naminami' Bumtsibum vai miten se sukunimi kirjoitetaankaan.

- Pekka Pouta. Ei, minua ei kiinnosta millainen ilma tänään on ollut.

- Listan juontajat. Muutenkin koko ohjelma on täysi vitsi entiseen verrattuna. Juntunen takaisin kiitos.

- Sikke Sumari. Wannabe-teinix.
 
Tämä paska ohjelma, Yleltä tulee joskus illalla, kysellään typeriä kysymyksiä musiikista, Taitaa olla juontajana Aki Sirkesalo tai Jore Marjaranta. Äärimmäisen tylsä ihminen ja teeveeseen sopimaton kivikasvo.

Ja tähän täytyy vielä sanoa että olen positiivisesti yllättynyt Portugalin kisojen selostusammattitaidosta, varsinkin Tapio Suominen-Juha Malinen (<-- Tai sinnepäin) kaksikko on oikein mukavaa kuunneltavaa. En itse jaksa kuunnella aina pelkkää pelitilanne selostusta, sillä kun palloa siirrellään taaksepäin niin on hyvä ottaa mukaan Malisen(<-. No, sinnepäin) kommentteja.

Antero Mertaranta, sinulla on matkaa huipulle - paljon.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Nyt täytyy kyllä ihan ensiksi kysyä, että mikä on tämä tässä ketjussa monesti mainittu Ringaling tai jotakin sinne päin?

Noh, meikäläisen inhokkilistan alku on tämännäköinen:

1. Timo Jutila - mullon 32-tuumainen laajakuvatelevisio ja silti tuo saamarin ylämummo ei mahdu kokonaan kuvaan.

2. Mika Saukkonen - miettikääpä sitä.

3. Riitta Väisänen - nainen joka itse juontamassaan tietokilpailussa on niin helvetin monta kertaa osoittanut oman tietämyksensä puuttumisen melkein kaikesta mahdollisesta - ja tällainen vempula meinataan väkisin työntää EU-parlamenttiin. Voe helevettiläinen.

4. Lauri Karhuvaara - olen kerran vahingossa avannut aamuteeveen just sillä hetkellä kun Late TWISTASI keskellä isoa kuvaruutua kravatti ja maha kilpaa tutisten - taustalla jokin tyttöbändi soitti biisiä VARPAAT TAHTOO TANSSIMAAN. Minulle jäi tuosta elinikäinen trauma.

5. Lasse Lehtinen - äijän hidastakin veltompi ja hitaampi juontotyyli Miluatko Haljunääriksi-ohjelmassa saa tv-katsojan liipasinsormen syyhyämään - viimeistään siinä vaiheessa kun Lasse työntää taas kerran oman peukalon suuhunsa ja sihisee neljännenkymmenennen kerran, että "lukitaanko se"? Jos minä istuisin tuossa kilpailussa siinä Lassea vastapäätä tentattavana, niin monottaisin äijää polveen jo toisen kysymyksen kohdalla.

Siinä minun TOP 5
 
Viimeksi muokattu:
Viestin lähetti vision
- Listan juontajat. Muutenkin koko ohjelma on täysi vitsi entiseen verrattuna. Juntunen takaisin kiitos.

Juho Juntunen Listaan! Ei sitä toista namu-Juntusta enää takaisin, kiitos.

Minun televisiostani ei muuta näykään kuin ärsyttäviä ihmisiä.
 

Mokela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ärsyttävimmät:

- Mr ternimaito Petteri Jussila
- Bumtsibum Marko
- Aina niin asiantunteva Mika Saukkonen
- Riitta Väisänen
- Team Ring a ling
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Perse-Pertti

Pertti Salovaara. Koko tv-historian ärsyttävin otus. Ylivoimaisesti.
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
-Isä ja poika Hytönen, todella kuvottavia... jalan amputointi ruosteisella pokasahalla ilman puudutusta voittaa hauskuudessaan näiden sankareiden TV-"viihteen".

-Riitta Väisänen, vaikka häntä en enää pitkään aikaan ole tv:ssä nähnyt, niin pelkästään naaman näkeminen jonkun naistenlehden kannessa kassajonossa herättää minussa kauhun tunteita.

-Mika Saukkonen, ärsyttävä ja työnsä puolivillaisesti tekevä linssilude. Anuun on jo turtunut, joten virnenaaman näkeminen ei estä asian seuraamista.

-Jaakko Selin. Herra kesäparasiitti tekee onneksi ohjelmia, jotka eivät aihepiiriltään kuulu suosikkeihini, joten hän pääsee yllättämään lähinnä Ylen ohjelmamainoksissa.

-Pertti Salovaara, nimi varmaan riittää...

Edit:
-Saimi Nousiainen, kammottavan näköinen ja kuuloinen vempula, joka päästettiin televisioon ihmisten elämää pilaamaan vain "huippumallistatuksen" vuoksi. Juha Föhr takaisin, mieluummin Juhaakin katselee sillä silmällä...
 
Viimeksi muokattu:

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
- Mette Mannonen
Voi olla ehkä ulkonäöltään joidenkin miesten mieleen, mutta sääennustusten hätäisyys, asiasisältö ja piipittävä ääni ärsyttävät.

- Sporttila
Toisaalta mitä olisikaan kunnon urheilujournalismi ilman Jaria.

- Marko B

Lisäksi Ykkösen aamutelevision neitimäisesti hymyilevä miesjuontaja ei ole kovin edustavan näköinen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Skeletor
- Mette Mannonen
Voi olla ehkä ulkonäöltään joidenkin miesten mieleen, mutta sääennustusten hätäisyys, asiasisältö ja piipittävä ääni ärsyttävät.


Näin on. Juha Föhr ja nahkahousut takaisin! Kautta aikain paras telkkarin "sääennustaja" on mielestäni ollut Nelosen sääpoika Risto Kaskilahti. Vaikka oli kuinka paskaa keliä tiedossa, niin Riston kertomana se ei vituttanut kesälomalaistakaan ollenkaan. Miksei muuten näissä tv:n säätiedotusohjelmissa voisi käyttää hyväksi erilaisten julkkisten statusasemaa? Siis eri tv-kanavat voisivat värvätä erilaisia julkimoita kertomaan tulevasta säästä - eihän tuossa hommassa tarvitse olla koulutettu meteorologi, urologista puhumattakaan, joten miksei homma toimisi? Riittää että ihminen osaa lukea tekstiä.
Mahtaisi olla kanavilla kilpailua katsojamäärissä, jos kuviteltaisiin että esim. tällaisia tietoja saisi kansa luettavakseen tv-ohjelmien ennakoista:

Tänään esiintyvät eri kanavien säätiedottajina seuraavat henkilöt:

TV1, Madeleine Bernadotte (tekstitys)
TV2, Matti Nykänen
TV3, Jessica Alba (tekstitys)
Nelonen, Veronica Zemanova (seks... eiku tekstitys)
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Saimi Nousiainen, hyi helvetti mikä kuikka, pois ruudusta, kiitos.

Pari muutakin löytyy: Simo Frangen, olkoonkin Ässäfani, mutta silti. Pulssi-ohjelman Jaajo, joka juonsi joskus jotain Räsypokka ohjelmaa.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Preda hei, äläs nyt, kyllä mä nyt sen verran muistan, että tv:n kaikkien aikojen paras sääennustaja oli Erkki Nysten. Ihan turhaan ne kepit on Erkin jälkeen hävitetty.

Kaskilahti oli kieltämättä hyvä. Kaskilahden lopettamisen jälkeen Nelosen sääennustuksia ei ole jostain syystä tullut katsottua.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Viestin lähetti Gepardi
Ring-a-Lingin juontajat, ammattitaidottomuus näkyy. Tekohauskoja ja muutenkin hyvin ärsyttäviä.

Sama. Myös Moneylinen juontajat ovat todella ärsyttäviä. Myös Krisse Salminen on ravaamassa itsensä ärsyttävimmäksi tv-persoonaksi.
 

alapesa

Jäsen
Viestin lähetti Mahtiankka
Pulssi-ohjelman Jaajo, joka juonsi joskus jotain Räsypokka ohjelmaa.

Menee tsättäilyksi, mutta pakko kysyä. Mikä ihmeen Pulssi?! Muutenkin taidan katsoa ihan vääriä ohjelmia, kun tässä ketjussa on muitakin outoja ohjelmia.

Itse kysymykseen vastaan Joonas "pääsin kolaamaan Karitaa" Hytönen. Onneksi ei näy tällä hetkellä toosassa. Bubling underina mainittakoon se Anoppi ohjelman Austin Powers.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti expertti
ääneni saa ykkösen aamuhinaaja, mikä liekin nimeltään...

Tarkoitatko tätä aamu-TV:n tummahiuksista jamppaa, jolla on naisen kampaus ja joka ilmeisesti aloittaa aamut paplarit päässä? Kieltämättä huvittava näky!

Kolmosella tämä "takatukka, poninhäntä, junttiparta, liian pieni pikkutakki, hämyrillit ja ääliömäinen tuijotus kameraan" säämies ottaa myös aikalailla pattiin. Ehkä vain Natsi-Lauri (os. Karhuvaara) pystyy vastaavaan vastenmielisyyteen.

Dressmanin g-mies voittaa silti spiikeillään kisat ylivoimaisesti. Sitä kohderyhmämainonnan hurmaa kun meille heteroille myydään tavaraa vähemmistötyylillä!
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Monia on jo mainittu. Ykkönen on kuitenkin Matti Kyllönen. Formuloiden katsomiseni on nykään käytännössä nollassa ja mies ei enää maikkarilla selosta, mutta silti alkaa ärsyttää kun vähänkin muistelee kauhun aikoja. Ei löydy haastajaa.

Pieni kunniamaininta Tommi Tabermanille. Mies on selkeästi uutisvuodon heikoin lenkki. Ei kykene millään samanlaisiin oivalluksiin kuin Tervo ja Nymankin hakkaa miehen mennen tullen. Tulee jollain lailla vaivautunut olo kun hän itse keksii vitsin joka ei kenenkään muun mielestä ole hauska. Tervo onneksi kykenee melko hyvin paikkaamaan tilanteita. Eipä ole tätäkään ohjelmaa tullut aikoihin seurattua, mutta vaikea uskoa että asetelmat olisivat paljoltikaan muuttuneet.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Teacup
Pieni kunniamaininta Tommi Tabermanille. Mies on selkeästi uutisvuodon heikoin lenkki. Ei kykene millään samanlaisiin oivalluksiin kuin Tervo ja Nymankin hakkaa miehen mennen tullen. Tulee jollain lailla vaivautunut olo kun hän itse keksii vitsin joka ei kenenkään muun mielestä ole hauska.

"Suomenruotsalainen huumorintaju" lienee saksalaisen jälkeen maailman ohuimpia kirjoja? Ei aavistusta mistä tämä johtuu mutta tasan nolla toimivaa ruotsinkielistä koomikkoa tulee tähän hätään mieleen. Andre Wickström (tai Tabermann) malliesimerkkinä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Yksi takuuvarma kanavanvaihdon aiheuttava tyyppi (ja koko ohjelma, kyllä) on Sunnuntaivekkari -nimistä kauhugalleriaa isännöivä Raimo Vakkuri.

En sen äijän kanssa IRL kestäisi samassa huoneessa kahta sekuntia kauempaa.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Moneylinen (tjsp.) Samihan on muuten ihan jees, mutta vähän väärässä ohjelmassa. MoonTV:lla oli aina hyvää läppää jne, ei sinäänsä ärsyttävä tyyppi, mutta on hyvin ärsyttävässä ohjelmassa.

Pariin kertaan mainittu Kana on myös hyvin, hyvin vittumainen henkilö. Voiton vievät kyllä edelleen Ring-a-Lingin juontajat. Muita ei juuri nyt tule mieleen, jotka oikein kovasti ärsyttäisivät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös