Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 966 459
  • 47 166

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luulen että jatkoajan lukijat nyt miettivät, että menitköhän..?
Tietenkin.
Ettei menisi kokonaan humble brag osastolle, niin esitän Putin aiheisen kysymyksen. Lehtitietojen mukaan Putinin kaverit sotkivat satelliittipaikannusjärjestelmien signaalit. Tämä on selvästi suomen lain vastaista tietoliikenteen härintää.

Miksi suomen viranomainen sallii ulkovaltojen edustajan rikkoa suomen lakia? Pitäisikö jotain virkamiestä vastaan vähintään aloittaa tutkinta ja kenelle voi valittaa ja kenestä?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietenkin.
Ettei menisi kokonaan humble brag osastolle, niin esitän Putin aiheisen kysymyksen. Lehtitietojen mukaan Putinin kaverit sotkivat satelliittipaikannusjärjestelmien signaalit. Tämä on selvästi suomen lain vastaista tietoliikenteen härintää.

Miksi suomen viranomainen sallii ulkovaltojen edustajan rikkoa suomen lakia? Pitäisikö jotain virkamiestä vastaan vähintään aloittaa tutkinta ja kenelle voi valittaa ja kenestä?
Kai se menee diplomaattisen koskemattomuuden piikkiin. Arvaan, en tiedä.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Missä vaiheessa klassisesta musiikista tuli klassista musiikkia?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tietenkin.
Ettei menisi kokonaan humble brag osastolle, niin esitän Putin aiheisen kysymyksen. Lehtitietojen mukaan Putinin kaverit sotkivat satelliittipaikannusjärjestelmien signaalit. Tämä on selvästi suomen lain vastaista tietoliikenteen härintää.
Miksi suomen viranomainen sallii ulkovaltojen edustajan rikkoa suomen lakia? Pitäisikö jotain virkamiestä vastaan vähintään aloittaa tutkinta ja kenelle voi valittaa ja kenestä?
Veikkaan, että tällaisen asian tutkiminen johtaisi nykyään hyvin tyypilliseen "syyllinen tiedetään, mutta ei voida todistaa" -tilanteeseen.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Oonks mä "Junttimaisinta mitä tiedät" ketjuun kuuluvaa white trashia, koska tykkään seurata Love Islandia? Vai löytyykö tältä palstalta kohtalontovereita?
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oonks mä "Junttimaisinta mitä tiedät" ketjuun kuuluvaa white trashia, koska tykkään seurata Love Islandia? Vai löytyykö tältä palstalta kohtalontovereita?
Ei pelkästään junttia, vaan neitimäistä nössöilyä. Voisi sanoa, että vaikuttaa hintahtavan peräkammarin pojan toiminnalta. Onko teille oma ketju? Jos ei, perusta jos meikkaamiselta kerkeät.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Et ole. En seuraa kun ei kaikkeen aika riitä. Muuta kuraa tulee kylläkin katsottua.
Temptation Islandia en sentään ole ikinä ruvennut katsomaan. Johonkin on se raja vedettävä. En kyllä tiiä aionko BB:täkään seurata. Ainakaan sillon aikoinaan kun noi ensimmäiset kaudet pyöri telkusta, ei tuo niin kovin paljon mua kiinnostanut. Olin toki melko nuorikin vielä tuolloin.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Temptation Islandia en sentään ole ikinä ruvennut katsomaan. Johonkin on se raja vedettävä. En kyllä tiiä aionko BB:täkään seurata. Ainakaan sillon aikoinaan kun noi ensimmäiset kaudet pyöri telkusta, ei tuo niin kovin paljon mua kiinnostanut. Olin toki melko nuorikin vielä tuolloin.
Temptationita on kyllä tullut katsottua. Sopivaa seurattavaa, kun pystyn ajoittain töissä suoratoistolta jotain katsomaan.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Ensi lauantaina olen menossa kavereiden kanssa The One Thai Kitchen ravintolaan Tikkurilassa. Tarkka osoite on Talvikkitie 7 01300 Vantaa. Katselin google mapsilla niin aika huonosti on parkkipaikkoja siinä lähistöllä. Osaisiko joku neuvoa minne tuolla voisi saada auton parkkiin klo 14sta eteenpäin 2-3 tunniksi ilmaiseksi tai hyvin halvalla?
 
Sattuuko kukaan muistamaan täällä kierrätyskeskuksen puolella olevan matkailuaiheisen topicin nimeä, jossa pääsi vertailemaan monessako maassa on matkustanut? Tuolla ketjussa oli linkki johonkin nettisivuille, jossa pääsi maalaamaan omaa karttaa käydyistä maista, joka siis kiinnostaisi. Matkakohteenne ketjusta en nyt puhu.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tultiim Ähtäristä Jyväskylään päin ja törmättiin Mahlun Maapallo patsaaseen / taideteokseen. Kohtuu hämärä taideteos... No, kaveri alkoi muistelemaan jotain hyvin mystistä patsasta jossain päin suomea tien lähellä, keskellä metsää. Patsas on "Sellanen mystinen metalliseinämä jossa on niitä seinäelementtejä sillei limittäin ja vesiallas." Ilmeisesti mahdollisesti Tuurin ja Jyväskylän välillä.

Mikä patsas tää on? Todella hämmentävästi ärsyttää minuakin, kun kaverini tuosta kertoi.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sattuuko kukaan muistamaan täällä kierrätyskeskuksen puolella olevan matkailuaiheisen topicin nimeä, jossa pääsi vertailemaan monessako maassa on matkustanut? Tuolla ketjussa oli linkki johonkin nettisivuille, jossa pääsi maalaamaan omaa karttaa käydyistä maista, joka siis kiinnostaisi. Matkakohteenne ketjusta en nyt puhu.

Jatkoajan TOP20 matkailijat
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Kaverini facebookissa myy jatkuvasti facen kirppiksillä uusia/kerran käytettyjä vaatteita. Kaikissa kokoluokissa, joten ei liene itse itselleen ostamia... En ole kehdannut kysyä mistä ihmeestä saa koko ajan myytävää. Oletteko törmänneet vastaavanlaiseen toimintaan? Onko kledjut varastettu vai ostettu alennusmyynnistä ja myydään nyt eteenpäin pienellä voitolla?
 

Glove

Jäsen
Onko TV-kanavilla joku sopimus, että kaikki näyttää mainoksia samaan aikaan? Just äsken kahdeksan kanavaa neljästätoita näytti mainoksia. Kuudesta, jotka ei näyttänyt mainoksia, kolme oli YLEn kanavia. Nehän ei näytä mainoksia muutenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös