Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 529
  • 66 747

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Uskotteko rakkauteen ensisilmäyksellä? Mä uskon nyt. Kävin tosiaan kaverin 50-kymppisillä. Ja no, siellä oli... on nyt tuossa, ja onneksi hommasin safkaa etukäteen. Mut hän on Kouvolasta :( ei paikassa vikaa, mut hänet pitää saada tänne.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Uskotteko rakkauteen ensisilmäyksellä? Mä uskon nyt. Kävin tosiaan kaverin 50-kymppisillä. Ja no, siellä oli... on nyt tuossa, ja onneksi hommasin safkaa etukäteen. Mut hän on Kouvolasta :( ei paikassa vikaa, mut hänet pitää saada tänne.
Uskon. On aika paljon tyhmempiäkin juttuja, joihin uskotaan tässä maailmassa.

Tuu sie tänne sen perässä. Jokerit tai KooKoo, onko väliä? ;)
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Uskotteko rakkauteen ensisilmäyksellä? Mä uskon nyt. Kävin tosiaan kaverin 50-kymppisillä. Ja no, siellä oli... on nyt tuossa, ja onneksi hommasin safkaa etukäteen. Mut hän on Kouvolasta :( ei paikassa vikaa, mut hänet pitää saada tänne.
En tiedä rakkaudesta, mutta uskon ainakin välittömään yhteyteen. Tällaisia ihmisiä ei montaa kävele vastaan elämän varrella, mutta näiden kanssa tulee huomattua, että aivokemiat kohtaa välittömästi.

Toi on kyllä aika paha kun se joku asuu aivan toisella paikkakunnalla. Onhan sulla kuitenkin mahdollisuudet muuten pitää häneen yhteyttä?
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Uskotteko rakkauteen ensisilmäyksellä? Mä uskon nyt. Kävin tosiaan kaverin 50-kymppisillä. Ja no, siellä oli... on nyt tuossa, ja onneksi hommasin safkaa etukäteen. Mut hän on Kouvolasta :( ei paikassa vikaa, mut hänet pitää saada tänne.

Se on ihan mitä tieteellistä tutkimusta asiasta haluaa uskoa. Ilmeisesti molempiin suuntiin on näyttöä. Mutta väliäkö sillä, että ei muuta kuin tartu mahdollisuuteen, jos siltä yhtään tuntuu.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Uskon. On aika paljon tyhmempiäkin juttuja, joihin uskotaan tässä maailmassa.

Tuu sie tänne sen perässä. Jokerit tai KooKoo, onko väliä? ;)
En tule. Tai duunia pitää olla. Korialle ehkä muuten. Ja kausari on Stadiin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Uskotteko rakkauteen ensisilmäyksellä?
Mieheni uskoo. Hän kuulemma rakastui minuun heti kun astuin baariin sisään. Minusta kuulemma hehkui jotain vahvaa naisellisuutta ja elämän iloa (känniä se oli). Eikä ole hetkeksikään sen jälkeen ole lakannut rakastamasta minua (tuo on juksausta...). Itse on ihan usko rakkauteen ensisilmäyksellä. Itseni kohdalla rakastuminen vaatii jonkinmoisen tutustumisen ihmiseen.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mun mielestä se on ihan ihmisestä kiinni, että rakastuuko ns. ensisilmäyksellä. Itsehän sen päättää koska on rakastunut tuntiessaan vetoa toiseen ihmiseen ja se lienee jokaisella hyvin yksilöllistä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mieheni uskoo. Hän kuulemma rakastui minuun heti kun astuin baariin sisään. Minusta kuulemma hehkui jotain vahvaa naisellisuutta ja elämän iloa (känniä se oli). Eikä ole hetkeksikään sen jälkeen ole lakannut rakastamasta minua (tuo on juksausta...). Itse on ihan usko rakkauteen ensisilmäyksellä. Itseni kohdalla rakastuminen vaatii jonkinmoisen tutustumisen ihmiseen.
Ainahan se vaatii. Mut kun vain tietää, tossa se vain on.
 

Glove

Jäsen
Huomenta. Olipas taas yö. Nukahdin vähän ennen puolta yötä ja ensimmäisen kerran olin hereillä jo neljän jälkeen. Siitä sitten pientä painia peiton kanssa puoli seitsemään. Ei oo kovin skarppi olo. Mutta onneksi pääsee perjantaina lääkärille ja toivottavasti saan semmoiset lääkkeet jotka toimii. Tai sitten saavat ihan vakavissaan alkaa harkitsemaan, että kirjoittavat semmoiset paperi joilla pääsee eläkkeelle. Ei tässä olotilassa pysty töitäkään tekemään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sataahan se... Eilen oli kyllä mukavainen ilma. Kävin keräämässä puolukoita. Kyllähän niistä suurin osa oli ihan kypsiä mutta kun ne oli isoissa rystyissä että osa oli kuitenkin vielä raakoja. Jätin ne kellariin kypsymään... Seuraavan keräysreissu ehkä sitten vasta loppuviikosta... jos säät sallii.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Viime viikossa oli tosiaan rasittavaa henkisesti se kun samat negatiiviset ajatukset pyöri päässä päivästä toiseen. Kai se sitten lopulta jopa sitä ahdistusta alkoi aiheuttamaan ja ei se muutenkaan kovin helppoa ollut etenkään mielenterveydellisesti. On helppoa sanoa että ole ajattelematta niitä samoja negatiivisia ajatuksia, mutta sen toteuttaminen on sitten hankalampaa. Kun ne samat ajatukset vaan pyrkivät mieleeni.

No tällä viikolla pyrin menemään sitten eteenpäin. Nukuin yön yli ja menin eteenpäin niin kuin Juti sanoisi. Koitan vaikka väkisin olla ajattelematta ja tuntematta samoja negatiivisia ajatuksia ja tuntemuksia, teen paljon erilaisia asioita että saan muuta mietittävää. Ja koitan ajatella paljon positiivisia asioita. Ja onkin ollut sellaista fiilistä pääkopassa että tietyt asiat on jo loppuunkäsitelty minun osaltani ja on aika siirtyä eteenpäin.

Tällä viikolla pitäisi suunnitella tuota ensi viikonlopun kesäkauden päättäjäisiä ja sen ohjelmaa. Siinähän sitä minulla on positiivista ajateltavaa. Pitää ohjelmaa sinne suunnitella ja saada toteutettua muutenkin nuo päättäjäisjuhlat. Selvittää tekijät eri ohjelmanumeroille ja tekijät keittiön puolelle. Lähden myös piruuttain yrittämään saada tänne järjestettyä sitä live-musiikkia, mutta aika skeptisesti tuohon suhtaudun kun kaiken pitäisi taas lähinnä vapaaehtoishengellä toteutua.

Sitten pitää varmaan olla yhteydessä siihen työvalmentajaan ja sopia niistä työkokeiluasioista. Jos on tarvetta käydä vaikka lääkärissäkin kuntoutustuen vuoksi niin ehtii sielläkin sitten käymään.

Onhan tässä jonkin verran tekemistä ja olen omien ajatuksieni mukaan tällä hetkellä lomalla. Kesän tein töitä tosiaan asunnon ja töiden löytämisen eteen ja nyt kun ne on löytynyt niin jäi vain vapaa-aika jäljelle. Mutta kivahan se on välillä lomaillakin, ensi kuussa on sitten edessä se muutto ja lokakuussa toivottavasti ainakin alkavat työt.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikähän tehovalvonta nyt on poliiseilla kun eilen kaks kertaa tarkastivat henkkarit.

Ja kyselivät vielä oonko itse ostanut pyörän. Mitä häh.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vettä tulee, kuin saavista kaatamalla ja on pimeää, kuin jossain peikon luolassa. Ei kai se kesä vielä mennyt?
No ei. Kiva ilmavan tuolla on.
 

Nick Neim

Jäsen
Se läski ölisijä? Kyllä, juuri se.
Läskistä ölisijästä en tiedä, mutta jos kaljalla olit toisella jaksolla, niin jouduit varmaan tahattomastikin kuuntelemaan meidän porukan juttuja, kun siinä melkein vieressä (ehkä?) olit. Parilla lipsahti sunnareiden puolelle, ja jutut olivat kyllä sen mukaisia.

Epäilin, että sulla oli käsivarsissa pari tatuointia. Liippaako läheltä?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Läskistä ölisijästä en tiedä, mutta jos kaljalla olit toisella jaksolla, niin jouduit varmaan tahattomastikin kuuntelemaan meidän porukan juttuja, kun siinä melkein vieressä (ehkä?) olit. Parilla lipsahti sunnareiden puolelle, ja jutut olivat kyllä sen mukaisia.

Epäilin, että sulla oli käsivarsissa pari tatuointia. Liippaako läheltä?

Läheltä liippaa! Tosin en juo alkoholia eikä mulla ole tatuointeja ja olin katsomon toisella puolella, mutta muuten. 2007 katsojaa oli eilen. Jäi luku mieleen.
 

Nick Neim

Jäsen
Läheltä liippaa! Tosin en juo alkoholia eikä mulla ole tatuointeja ja olin katsomon toisella puolella, mutta muuten. 2007 katsojaa oli eilen. Jäi luku mieleen.
No voi perkele, väärä tunnistus siis kyseessä. Mennään eteenpäin!

Vähän tuli jopa petyttyä lukemaan, kun kuitenkin (todennäköisesti) kauden viimeinen kotipeli oli kyseessä. Aneemista tekemistä Tahkolta, ja useita typeriä virheitä. Pisti oikein vituttamaan, vaikka JoMan voitolla rahaa tuliki tahkottua. (hehheh)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No voi perkele, väärä tunnistus siis kyseessä. Mennään eteenpäin!

Vähän tuli jopa petyttyä lukemaan, kun kuitenkin (todennäköisesti) kauden viimeinen kotipeli oli kyseessä. Aneemista tekemistä Tahkolta, ja useita typeriä virheitä. Pisti oikein vituttamaan, vaikka JoMan voitolla rahaa tuliki tahkottua. (hehheh)

Sama vitutus ja pettymys. Oletin että reilusti yli 2000 katsojaa. Tuskin torstaina enää Pihkalassa pelataan vaikka mistä sen tietää. Jos menee vitospeliin niin lähden Joensuuhun. Kannattaa ottaa talteen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No enpä tiedä. Koko päivän on satanut. Nosto-ovea on saanut myös sulkea ja laittaa kiinni vuorotellen, kun välillä on kuuma ja välillä kylmä.
No oli kiva ilma. Aamulla kun tulin duuniin ja vähän aikaa sitten kävin lounaalla. Edelleen oli kiva ilma. Ei mitäään ovia tarvinnut nostella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös