Paskat bändit

  • 98 735
  • 556

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Huvittava ketju.

PS. Aloin ihan vittuillakseni kuuntelemaan Bring Me The Horizonia. Tämän jälkeen voisin siirtyä Sunrise Avenueen ja jatkaa siitä vielä Iron Maidenin tuotantoon. Hahhaa! Repikääs siitä!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mun mielestä tällaisista mielipiteistä pitäisi antaa kirjoituskielto koko internetiin. Kotona saisit ruutupaperille kirjata mietteitäsi, kunhan lupaat ettet tunge niitä naapurin postilaatikkoon.
Joilleki siitä tulee kato ÄIJÄfiilis ku pääsee internetissä vähän lyttäämään yhtä kaikkien aikojen heavy metal bändeistä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ei kannata ottaa itseensä jos joku ei tykkää sun kuuntelemasta musiikista.
En otakaan. Huvittavaa luettavaa tämä ketju silti pitkälti on. Itse en voi sietää esimerkiksi juuri Coldplayn tuotantoa mutta tokkopa tuo nyt niin paska bändi on kerta kerää kuitenkin miljoonittain kuuntelijoita joka kuukausi? Joidenkin on selvästi vaikea hahmottaa ero paskan bändin ja "bändi josta en pidä" välillä, Ei sillä, kyllä täällä on ihan oikeasti huonojakin bändejä mainittu mutta pitkälti mennään nähdäkseni (edelleen) huumoriosastolla.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En otakaan. Huvittavaa luettavaa tämä ketju silti pitkälti on. Itse en voi sietää esimerkiksi juuri Coldplayn tuotantoa mutta tokkopa tuo nyt niin paska bändi on kerta kerää kuitenkin miljoonittain kuuntelijoita joka kuukausi? Joidenkin on selvästi vaikea hahmottaa ero paskan bändin ja "bändi josta en pidä" välillä, Ei sillä, kyllä täällä on ihan oikeasti huonojakin bändejä mainittu mutta pitkälti mennään nähdäkseni (edelleen) huumoriosastolla.

Tietysti bändi on paska jos se on mun mielestä paska. Ei musiikissa mitään järkeviä arvosteluperusteita tarvita.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kannata ottaa itseensä jos joku ei tykkää sun kuuntelemasta musiikista.
Eikä kaikkia vastauksia kannata tulkita ihan vakavissaan kirjoitetuiksi. Itse toki arvostaisin sellaista linjavetoa, että mun tykkäämiäni bändejä ei haukuta. Listaan ne tähän alle näkymättömyysmusteella:
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kasari-rokki ja -hevi kaikkineen ihan paskaa. Musiikkia tehtiin teinitytöille ja sen huomaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Happoradio.

Viimeistään Ismo Leikolan analyysin jälkeen tajusin millaista ruinaamisnyyhkimistä tuo orkesteri on. Aiemmin ollut vain rasittava bändi.

"Tehdään jotain kaunista, tehdään jotain suurenmoista". Ei helvetti.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Kurt Cobain teki musiikkimaailmalle ison palveluksen keväällä 1994. Valtaosa Nirvanan biiseistä on silkkaa kuraa. Foo Fighters sen sijaan on vallan toimiva kokoonpano.

Doorsin musiikki on piripäissään tehtyä sekametelisoppaa.

Motörhead teki paskaa musaa, vaikka Lemmy.

Deep Purplella on ehkä kolme hyvää biisiä.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Nimeä viisi hyvää biisiä Mötley Crüelta. Mä en pysty. Olo kuin Jyri Kjällillä.

Kasarialbumeita jos miettii, niin heti tulee mieleen tusinan verran kovia biisejä:

Piece Of Your Action
Shout At The Devil
Too Young To Fall In Love
Home Sweet Home
Wild Side
Girls, Girls, Girls
All In The Name Of...
Dr. Feelgood
Kickstart My Heart
Same Ol' Situation (S.O.S.)
Sticky Sweet
She Goes Down

Lisäksi varsin mainiolta Corabin kanssa tehdyltä nimikkoalbumilta ainakin:

Hooligan's Holiday
Misunderstood
Poison Apples
Smoke The Sky

Mainettaan parempi bändi siis myös musiikillisesti mielestäni. Mutta toisaalta, mielestäni myös Poisonilla on kasa erittäin kovia biisejä (ja Bon Jovia olen tainnut tässäkin ketjussa jo aiemmin puolustaa)...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Taas täällä luetellaan niitä bändejä, joista ei itse tykätä.
Niistä on aika pitkä matka oikeasti paskoihin bändeihin, ja niitä kun alkaisi luettelemaan, niin eihän niitä edes kukaan tunnistaisi.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Taas täällä luetellaan niitä bändejä, joista ei itse tykätä.
Niistä on aika pitkä matka oikeasti paskoihin bändeihin, ja niitä kun alkaisi luettelemaan, niin eihän niitä edes kukaan tunnistaisi.
Tätähän tämä ketju pitkälti on ollut niin pitkään kun olen kesustelua seurannut ja pian aletaankin lähentelemään jo Popparit esiin -ketju matskua. Mäkin voisin nimetä helposti useamman bändin josta en pidä, mutta siitä on vielä melko pitkä matka paskaan bändiin. Kyllä maailmaan niitä oikeasti paskojakin bändejä mahtuu, mutta iso osa tässä ketjussa luetelluista yhtyeistä omaavat kuitenkin laajan fanikunnan sekä ovat keränneet paljon arvostusta ympäri maailmaa, jolloin on varsin helppo päätellä, että ko. bändi kuuluu vain sattumalta kyseisen kirjoittajan inhokkilistalle.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Doorsin musiikki on piripäissään tehtyä sekametelisoppaa.
Mutta onko tämä hyvä vai huono asia? No joo, löytyyhän kyseiseltä rytmiorkesterilta tuotantoa aika laidasta laitaan, mutta kyllä sellainen best of -albumi on aika kovaa tavaraa alusta loppuun. Ja siellä lopussa tosiaan on ihan kirjaimellisesti se The End. Joka taas sitten lainauksen mukaisesti on aika piripäissään vedetty.

Sitten on bändejä jotka on alussa rautaa ja lopussa paskaa. Uskaltaako täällä mainita sanan Yö? Varietee ja Nuorallatanssija on rautaa ja lopputuotantoa taas ei voi kuunnella, jos ei ole partateriä käden ulottuvilla.

Ja vaikka Popedan Harasoo on varsin tiukka lätty, mutta loppupään tuotanto taas... Njääh. Ei nyt partateriä sentään tarvita, mutta muutama olut auttaa kummasti.

Ja mainittakoon nyt selvyydeksi, että henk.koht. mielipiteitä siis. Kyseessä kuitenkin Suomen suosituimpia bändejä (siis Yö ja Popeda).
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Taas täällä luetellaan niitä bändejä, joista ei itse tykätä.
Niistä on aika pitkä matka oikeasti paskoihin bändeihin, ja niitä kun alkaisi luettelemaan, niin eihän niitä edes kukaan tunnistaisi.
Niin. Ketjun avausviestin ohjeistus:

Koska tuo yliarvostetuimmat bändit -ketju saa aikaan kaikenlaista nahinaa ja väittelyä siitä, että mikä on oikeasti yliarvostettu bändi, eikä vaan omasta mielestä paska ja huono bändi, niin perustan nyt ketjun, jonne saa luetella ilman sen kummempia perusteluja bändejä ja artisteja, jotka on sinun mielestäsi siis ihan paskoja ja/tai turhia. Ainoa riidan aihe on siis sitten se kuuluisa makuasioista kiistely, mitä tuskin saa millään lailla kitkettyä pois, kun ruvetaan pätemään.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Taas täällä luetellaan niitä bändejä, joista ei itse tykätä.
Niistä on aika pitkä matka oikeasti paskoihin bändeihin, ja niitä kun alkaisi luettelemaan, niin eihän niitä edes kukaan tunnistaisi.

Tässä on näemmä selkeä näkymysero jäsenten välillä. Mun mielestä sellainen bändi on paska, jota en halua kuunnella kun sen musiikki ärsyttää/vituttaa/ahdistaa/on vaan paskaa mun mielestä.

Ei mulla ole käsitystä mikä voisi olla virallisesti paska bändi.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mistä muuten tämä yleinen Nickelback-viha johtaa alkunsa? Ei sinänsä nykyisin kuulu lempibändeihini mutta teininä sen sijaan tuli kuunneltua heidän tuotantoaan paljonkin ja olihan Nickelbackilta pari biisiä legendaarisessa Flatout 2 -pelissäkin. Kysyn koska kiinnostaa ihan aidosti tietää.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Ja vaikka Popedan Harasoo on varsin tiukka lätty, mutta loppupään tuotanto taas... Njääh. Ei nyt partateriä sentään tarvita, mutta muutama olut auttaa kummasti.

Harasoo on hyvä. Mutta niin on mielestäni myös Pohjantähden alla, Ei oo valoo ja Svoboda -kiekot. Sittemmin on tullut aika heikkoa/epätasaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös