Merkkipaaluviestit

  • 236 183
  • 2 637

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pahoittelen, mutta kyllä se taitaa olla Virtasen Jonne, kuka nostelee tuota anustappia ilmaan ensimmäisenä tänä vuonna.

Itse taasen veikkaan, että monsterimonni on ennen iltapäivää nukahtanut alasti paikallisen juottolan penkeille. Kaikki eivät turnauksen rasitusta kestä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Ralph

Jäsen
Elettiin toukokuuta 2010 ja yläaste lähestyi loppuaan, kun muutaman yrityksen jälkeen olin viimein saanut tunnuksen Jatkoajan keskustelupalstalle. Enkä edes tätä ensin tajunnut vaan vasta kesäkuun puolella huomasin pystyväni kirjoittamaan palstalle ja heti ensimmäisessä viestissäni kehuinkin Pasi Arvosen jatkosopimusta HPK:hon. Ja siitä alkoi taipaleeni Jatkoajassa.

Alussa olin täysin turha paskanpuhuja ja spämmääjä, josta ei tainnut kukaan edes pitää. Mutta yritin kääntää kelkkani joulukuussa 2012, kun vaihdoin nimimerkkini mielikuvituksettomasta viritelmästä nykyiseen. Enää en suolla samanlaista turhaa oneliner-kuraa sinne sun tänne, vaikka kirjoitustahti on edelleen kova. Laatukirjoittajaa ei minusta saa vieläkään ja silloin tällöin lähtee yhä lapasesta syystä tai toisesta, mutta alkuajoista olen kuitenkin parempaan suuntaan kääntynyt.

Ja nyt rapian yhdeksän vuoden jälkeen tulee tämän tekstin myötä täyteen 40 000. viestiä Jatkoajan keskustelupalstalla. Ja siis ensimmäisenä palstan historiassa. Viestimäärissä kärkipaikkaa olen pitänyt hallussani muutaman kuukauden ja ans kattoo miten pitkään tulen pitämään.

Usein esitetyt kysymykset:

Oletko trolli?
- En ole.

Oletko vieläkin peruskoulussa?
- Tähän saa vastauksen tämän viestin alusta.

Onko Sergio Perezillä iso muna?
- En tiedä, kannattaa kysyä häneltä itseltään, jos asia oikeasti kiinnostaa.

Miksi vihaat Tapparaa?
- En vihaa, sympaattinen pikkuseura kyseessä.

Oletko (ryssä) venäläinen?
- En, vaikka vahvat venäläiset juuret löytyykin.

Miksi vihaat suomalaisia jääkiekkoilijoita NHL:ssä?
- En vihaa, en vain pidä kenenkään pelaajan räikeästä yliarvostamisesta. Oli kyseessä sitten suomalainen, ruotsalainen tai vaikka latvialainen pelaaja.

Ymmärrätkö mitään jääkiekosta?
- Ymmärrän tarpeeksi hyvin, jotta voin nauttia sen seuraamisesta.

Käytkö töissä tai teetkö mitään muuta elämässäsi kuin kirjoitat Jatkoajan keskustelupalstalle?
- Kyllä. Viestit per päivä -tahtini on kova, mutta ei todellakaan suurin. En todellakaan vietä aikaani 24/7 palstalla, kuten jotkut luulee. Ja käyn siis töissä.

Oletko fanipoika?
- Olen. Minulla on kolme selkeää suosikkijoukkuetta ja useampi urheilija, joita voin sanoa fanittavani.

Tuleeko nimimerkkisi Simpsonien hahmosta?
- Tulee.

Aiotko lopettaa kirjoittamisen 40 000. viestiin?
- En. En aio edes pitää taukoa kirjoittamisesta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jossain vaiheessa näköjään pari tonnia mennyt rikki ja nyt jo yli 2500. Eipä kauhean usein tule tuota lukua katsottua.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Nyt se on juhlan paikka ja merkkitapaus, nimittäin kymmenestuhannes viesti palstalle. En tosin tiedä kuinka tätä hetkeä oikein juhlistaisi. Palstalegenda ja kaksinkertainen elinkautisvanki veet (tai joku jalkaraspimerkki se oli) perusti toisen tulemisensa aikana ketjun tärkeille palstalaisille ja pääsyvaatimuksena oli vähintään 10000 kirjoitettua viestiä, mutta saattaa olla että ketju meni lukkoon jonkunlaisen epäystävällishenkisen kirjoittelun seurauksena. Tai ehkä koska menin sinne itse kirjoittamaan ennen vaadittua viestimäärää. Tai ehkä tuo on jopa vielä olemassaoleva ketju, en jaksa lähteä selvittämään koska mukavampaa jättää tällaiset asiat mysteerin verhon taakse. Voisi toki jonkunlaisen muistelon suorittaa viestittelyhistoriasta, mutta ei sitäkään jaksa sen tarkemmin selvitellä. Tunnukset sain kuitenkin melko tuoreeltaan -01 ja jos en väärin muista niin ensimmäisellä vuosikymmenellä tuli kirjoitettua yhteensä 4 viestiä.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Tunnukset sain kuitenkin melko tuoreeltaan -01 ja jos en väärin muista niin ensimmäisellä vuosikymmenellä tuli kirjoitettua yhteensä 4 viestiä.
Tästä tuli nyt vaan tota noinni mieleen että tällä palstalla on ainakin kaksi nimimerkkiä, jotka ovat olleet palstalla vuodesta 2003 eivätkä ole kirjottaineet yhtä ainuttakaan viestiä. Olen nähnyt paikalla olevien listassa, viimeksi tässä muutama yö sitten. Siis kyllä mää ymmärrän että joku on epäaktiivinen, niinkin että kirjottaa alle viestin vuodessa mutta kumminkin jotain kummallista on ihmisessä. Joka on hankkinut tunnukset jatkoaikaan ja edelleen kirjautuu niillä sisään ja lukee jatkoaikaa neljältä aamulla mutta ei ole kuitenkaan kirjoittanut 16 vuodessa yhtään viestiä. Ties mitä nä tekee. En nyt viitsi tägätä tähän jos tahtovat pitää matalaa profiilia, mikä lie se syy siihen sitten lieneekään.

Mutta kumminkin hei te hyypiöt, jos luette tätä, laittakaa ihmeessä ensimmäinen viesti palstalle!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
1500 viestiä Ruuhkaista Via Dolorosaa. Onko minun try-out johtanut jo sopimukseen?
Niin kauan kun jatkat yli piste per peli tahdilla (tykkäys per viesti) niin minun silmissäni sinä olet tämän palstan Connor McDavid ja tarjoaisinkin sinulle rahakasta jatkopahvia ja isoa ruutua ykkösketjun sentterinä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin kauan kun jatkat yli piste per peli tahdilla (tykkäys per viesti) niin minun silmissäni sinä olet tämän palstan Connor McDavid ja tarjoaisinkin sinulle rahakasta jatkopahvia ja isoa ruutua ykkösketjun sentterinä.

Pidän itseäni vielä palstan Jonathan Cheechookina joka on saapunut puskista ja vetänyt suonenvetoa läpi kuivan kesäisen kiekkokauden. Aika näyttää muistetaanko minua kautta pidempää, vai pääsenkö joskus nostamaan Lord Pärnäsen maljaa (mitä ikinä se mahtaakin sitten vaatia).
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielestäni antamillasi näytöillä pitäisi jo olla, tai olla ainakin hyvin pian, 4-5 vuoden mittainen tulokassopimus takataskussa. Omaat ison määrän potentiaalia kärkikenttien tulivoimaksi. Meikän koeaika kestää vielä jonkin aikaa, ja toivon kädet ristissä pääseväni yhteisymmärrykseen toimitusjohtajan kanssa.

Jatkoajan fantasiajoukkue olisi kyllä perin mielenkiintoinen, ketkä sinne pääsevät ja tiensä raivaavat kovilla näytöillään.

Olen varma, että bluffaat sopimuksestasi. Paikka on taattu U-18 Jatkoaika joukkueen ykköspakkina sekä joukkueen kapteenina.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jatkoajan fantasiajoukkue olisi kyllä perin mielenkiintoinen, ketkä sinne pääsevät ja tiensä raivaavat kovilla näytöillään.

Olen varma, että bluffaat sopimuksestasi. Paikka on taattu U-18 Jatkoaika joukkueen ykköspakkina sekä joukkueen kapteenina.
Mä voin olla U20-joukkueen paitsio!

Vitsin saattaa ymmärtää, jos on nähnyt FC Venus-elokuvan.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
2500

Sehän on neljänneskymppitonni!

En kyllä ajatellut 2,5 vuotta sitten rekisteröityessäni, että ihan tällaiseen tahtiin viestejä tänne tulisin puskemaan. Olen kyllä hengannut Jatkoajassa aktiivisesti ihan sieltä palstan perustamisesta lähtien ja kauan sitten olen toisella nimimerkillä tänne kirjoitellutkin. Pitkään olin kirjoittamatta, mutta nyt kun on vähän miehisempään ikään ehtinyt, niin teki vaan mieli päästä mukaan keskustelemaan ja elämään tiiviimmin tuon oranssin jengin mukana.

Kovalla tunteella on vedetty ja amatöörimäisen asiantuntevasti yritetty esiintyä, mutta aina pilke silmäkulmassa ja osa viesteistähän nyt on luonnollisesti vaan silkkaa paskaa. On näistä meikäläisen ulostuksista näköjään jonkin verran kuitenkin tykättykin.

Jatketaan.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tasan vuosi siihen meni, mutta nyt on tonni täynnä. Tyhmiä, todella tyhmiä ja sitten jotain melkein järkeviäkin viestejä tuohon mahtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös