Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 132 170
  • 1 229
K

Kiekkokatsoja

Vähitellen, päivä kerrallaan. Kyllä se siitä. Tsemppiä tipattomuuteen. Minulla tulee kuukausi täyteen tänään iltapäivällä... En ajatellut juhlia enkä ilmoittaa Siitä on tänään tasan...-ketjussa.
Joo kyl se tästä. On ollut ennenkin tipattomia jaksoja, ja nyt tulee sellainen uudelleen.
Pääsitkö puusta alas normaalisti, vai "turhan nopeasti", eli putoamalla?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pääsitkö puusta alas normaalisti, vai "turhan nopeasti", eli putoamalla?
Ihan vaan hyppäsin alas. Se puu on sellainen koivu lenkkipolun lähellä joka on jostain syystä kasvanut jonkin matkaa vaakaa n. metrin korkeudella maasta ja sitten alkanut kasvaa ylös päin. Siinä on kiva välillä istuksia eikä ole kovin vaarallista jos vaikka putoaakin.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tunnustan että kävin lukiota lähes 2,5 vuotta mutta en ikinä osallistunut ensimmäisellekään lukioristeilylle. Pyysivät kyllä, ja tokana vuonna menin jo sanomaan että tulen mutta jänistin lopulta. Vielä tuolloin olin ujo sekä arka individuaali ja kaiken lisäksi pitkälti vierastin alkoholia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tunnustan että kävin lukiota lähes 2,5 vuotta mutta en ikinä osallistunut ensimmäisellekään lukioristeilylle. Pyysivät kyllä, ja tokana vuonna menin jo sanomaan että tulen mutta jänistin lopulta. Vielä tuolloin olin ujo sekä arka individuaali ja kaiken lisäksi pitkälti vierastin alkoholia.
Itsekin kävin lukion enkä osallistunut yhteenkään risteilyyn, penkkareihin enkä vanhojen tansseihin. Vittu mitä spedeilyä.
Sitten vähän arkaluontoisempaa asiaa... Tunnustan että panisin Jutta Urpilaista.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Olen nähnyt kuluvan kesän aikana kaksi (2) kertaa unta, missä olen ollut niilo22:n eli Mikael Kosolan kotona.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Aika mielenkiintoista. Meikäläinen on tainnut nähdä unta ainakin sodasta tai vastaavanlaisesta, toimintaelokuvamaisesta räiskinnästä.
Pakko toivoa, että en vielä joku yö saa uneeni seuraksi Tampereen Teroa...

Inhoan aseita yli kaiken ja olen iloinen, että unessani ei ole kertaakaan ammuskeltu.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Onko nämä niitä märkiä päiväunia?
Voipi olla.

Jos mennään vielä hieman yksityiskohtiin, niin ensimmäisessä unessa vierailin niilon vessassa ja tämä valitti, että vessapaperi on lopussa. Olin lähdössä pois ja kuulin samalla, kuinka kahvi alkoi porisemaan keittimessä.

Toisessa unessa en ollut muistaakseni yksin nipan kotona vaan siellä oli muitakin. Hajotin sitten niilon telkkarin heittämällä sen lattialle. Tästä unesta en muista tuon lisäksi muuta, kuin että mestarin ulkonäkö vaikutti jotenkin erilaiselta.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
En voi sietää räppiä, mitä en halua sanoa edes musiikiksi. Järkyttävää tissiposki ruikutusta, missä kilpaillaan keskenään kenellä on ollut surkein lapsuus ja surkeimmat arvosanat elämän korkeakoulusta.
Samma här. Tai siis sanotaanko, että suurin osa rap-musiikista on mielestäni melkosta sontaa. Kuuntelen tosin sitten kyllä paljon nu metallia, jossa on usein vähintäänkin rap-vaikutteita. Esimerkiksi Linkin Park ja Korn ovat olleet vuosien mittaan kovassa kulutuksessa. Nyttemmin olen alkanut kuuntelemaan myös esimerkiksi Hollywood Undeadia ja tuoreempaa bändiä nimeltä Sylar.

Mutta sitten joku suomi rap. Hyi hel... Ei tuota pysty kuuntelemaan edes kahta minuuttia vapaaehtoisesti ilman että korvat alkaa vuotamaan verta. Olen kyllä yrittänyt pari kertaa. Ei vaan pysty.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Menee jo triplapostaukseksi omalta osaltani, mutta pakko se on vielä tunnustaa, että olen ollut hereillä jo noin neljä tuntia ja puen vasta nyt ensimmäistä kertaa housut jalkaani.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Samma här. Tai siis sanotaanko, että suurin osa rap-musiikista on mielestäni melkosta sontaa. Kuuntelen tosin sitten kyllä paljon nu metallia, jossa on usein vähintäänkin rap-vaikutteita. Esimerkiksi Linkin Park ja Korn ovat olleet vuosien mittaan kovassa kulutuksessa. Nyttemmin olen alkanut kuuntelemaan myös esimerkiksi Hollywood Undeadia ja tuoreempaa bändiä nimeltä Sylar.

Mutta sitten joku suomi rap. Hyi hel... Ei tuota pysty kuuntelemaan edes kahta minuuttia vapaaehtoisesti ilman että korvat alkaa vuotamaan verta. Olen kyllä yrittänyt pari kertaa. Ei vaan pysty.

No en minäkään. Räppiä yleensä. En ole polttanut tupakkaa tahi juonut alkoholia. En myöskään ole syönyt lihaa - en myöskään ajatellut, toki tuo on mahdollista. Jokereita olen kannattanut tänäänkin.

E: Messi on kova jätkä. Ja Aho. Teukka, sillä kun tienasin.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tunnustan, että minulla on käsivarressa kaksi puhelinnumeroa. Toinen on minun, mutta toisesta en tiedä. Enkä uskalla myöskään kokeilla.

Tunnustan myös ylläolevan innoittamana, että en ole koskaan nuuskaa laittanut huuleen, tai minnekkään muuallekaan. Tupakan silloin tällöin polttamisen kuitenkin tunnustan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tunnustan, että minulla on käsivarressa kaksi puhelinnumeroa. Toinen on minun, mutta toisesta en tiedä. Enkä uskalla myöskään kokeilla.

Ooksää varma että ne on puhelinnumeroita? Oisko mahkuja että oot keskitysleirijunge...?
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ooksää varma että ne on puhelinnumeroita? Oisko mahkuja että oot keskitysleirijunge...?
No voehan fakkenduudeli. En tullut edes tuollaista ajatelleeksi. Kyllä tuo kuitenkin lupaavalta vaikuttaa. 040 alkaa ja kymmenen numeron muodostava rivi tuossa on. Edessä lukee ICE.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tälläkin palstalla on naureskeltu iskelmäkanava Harju & Pöntiselle. Ei, en ole tilannut toivebiisiä kevyen 10 euron hintaan + paikallisverkkomaksu.

Ilmeisesti samaan konserniin kuuluu radiokanava aitohitti tjsp. Pakko myöntää ja tunnustaa et kyseisen kanavan soittolistat on kyllä yllättävän hyviä taustamusiikiksi työpäivien ratoksi. Sopivasti uudempaa musiikkia ja vanhempia hittejä.

(Ja tämä mielipide herralta joka kuuntelee vähän kovempitempoistakin kamaa... Eurodancea saisi toki olla enemmän, ees pari biisiä / päivä.)
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Edessä lukee ICE.
Täytyy tunnustaa ettei ole pitkä aika kun ICE luki minulla isäni ja äitini numeron kohdalla mutta ei mieheni. Tuli aikoinaan laitettua se ICE vanhempieni numeron yhteyteen kun asia jossain oli tapetilla. Sitten se jäi silleen eikä tullut muutettua vaikka parisuhdestatus muuttui ja lähiomaiseksi muuttui avomies ja myöhemmin aviomies. Nyt on ICE laitettu miehen numeron yhteyteen puhelimeen.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täytyy tunnustaa ettei ole pitkä aika kun ICE luki minulla isäni ja äitini numeron kohdalla mutta ei mieheni. Tuli aikoinaan laitettua se ICE vanhempieni numeron yhteyteen kun asia jossain oli tapetilla. Sitten se jäi silleen eikä tullut muutettua vaikka parisuhdestatus muuttui ja lähiomaiseksi muuttui avomies ja myöhemmin aviomies. Nyt on ICE laitettu miehen numeron yhteyteen puhelimeen.
Niitähän voi laittaa esimerkiksi ICE1, ICE2 jne. Minulla on äiti ICE1 ja sisko (minua kymmenisen vuotta vamhempi) ICE2. Luotan siihen, että jommankumman saa kiinni ja yhteys pelaa perheen kesken niin hyvin, että nuo riittää, jos jotain käy.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Olen ollut edellisen kerran koulusta/töistä poissa sairastumisen vuoksi talvella 2009 eli reilu 10 vuotta sitten. Olin silloin peruskoulun yhdeksännellä luokalla. On tää hyvä vastustuskyky ihan jees ominaisuus kyllä, enkä mä lapsenakaan paljon sairastellut suhteessa joihinkin muihin ikätovereiheni. Silloin mä kadehdin että muut sai olla pois koulusta mutta minä en. Aikuisena tuota lähinnä arvostaa aivan helvetisti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen ollut edellisen kerran koulusta/töistä poissa sairauden takia talvella 2009 eli reilu 10 vuotta sitten. On tää hyvä vastustuskyky ihan jees ominaisuus kyllä, en mä lapsenakaan paljon sairastellut suhteessa joihinkin muihin ikätovereiheni. Silloin tuo kadutti että muut sai olla pois koulusta mutta minä en. Aikuisena tuota lähinnä arvostaa aivan helvetisti.
Eipä ole itselläkään pahemmin sairastelusta johtuvia saikkuja ollut. Kuumeen takia olin vuosi sitten kaksi päivää (oli eka kerta kuumetta varmaan kuuteen-seitsemään vuoteen) ja sitten viisaudenhampaiden poiston takia tuli aina päivä saikkua, hampaat poistettiin siis kahdessa erässä eli toiset kaksi päivää niistä. Muuten olen aika hyvin onnistunut välttelemään kaikki vatsataudit ja muut vastaavat.

Toki kaksi vuotta sitten polvesta meni eturistiside poikki ja olin silloin sellaiset kaksi ja puoli kuukautta pois töistä, siinä tulikin kyllä ihan tarpeeksi saikkua omalle kohdalle.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Toki kaksi vuotta sitten polvesta meni eturistiside poikki ja olin silloin sellaiset kaksi ja puoli kuukautta pois töistä, siinä tulikin kyllä ihan tarpeeksi saikkua omalle kohdalle.
Ai niin, tähän liittyen mulla on toinenkin tunnustus: En ole ikinä murtanut mitään paikkaa kehostani *koputtaa puuta*. Noh, oon varma että ennemmin tai myöhemmin tonkin taian on rikkouduttava. Menihän mulla noin 23 vuotta 2v -> 25v ennen kuin oksensin elämässäni toista kertaa (krapulassa, kuinkas muutenkaan).
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kovin pahoja pelkoja minulla ei ole, mutta pari asiaa on sellaisia jotka nostaa vähän selkäkarvoja pystyyn. Yksi on kissat ja nimenomaan ulkona vapaana liikkuvat kissat. Muistan kun joitain vuosia sitten iltalenkillä keskellä tietä oli yksi kissa ja tuijotti minua. Katselin että mikäpäs siinä, sitten nostin katsetta vähän ylöspäin ja kissoja oli se kymmenkunta siinä pitkin tietä pällistelemässä ja tuijottamassa. Siinä tuli vähän sellainen kauhuleffafiilis. Eihän ne nyt mitään tee ja todennäköisesti pelkäävät enemmän minua kuin minä niitä, mutta silti tuo oli jotenkin epämiellyttävä tunne.

Toinen on sitten sammakot. Tässä kohtaa sitten sellaiset isommat sammakot joita Suomessakin on, sellaiset ehkä kämmenen kokoiset. Sellaiset sormenpään kokoiset ei aiheuta oikeastaan reaktioita, mutta yhtäkkiä jaloissa pyörivä iso sammakko on jotenkin kuumottava vaikka eihän sekään mitään tee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös