Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 544 905
  • 9 521

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.

Parempaa Seppälää.

Lääh puuh tyllerö!
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.
Setämies.

Parempaa Seppälää.

Olen huomannut joidenkin käyttävän näitä myös tosissaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Viskari...
Ei siis se laulaja vaan vissiin eskaria edeltävä ikävuosi tai jotain...
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
En minäkään ennen kuin kuulin juttua Pikkukakkosen eskari-sovelluksesta joka sopii eskareiden lisäksi viskareille ja epuille (ekaluokkalaiset?)...

Viskareista oon kuullut (itselläkin sellainen ollut), mutta noista eppuluokkalaisista, eppukerroista tai muusta vastaavasta en ole kuullut muualla kuin aikanaan Jyväskylässä pyöriessä. Siellä tuntui olevan ihan normaalia kielenkäyttöä. Rusahti kyllä korvaan joka kerta, kun joku noin puhui..
 

Glove

Jäsen
Viskareista oon kuullut (itselläkin sellainen ollut), mutta noista eppuluokkalaisista, eppukerroista tai muusta vastaavasta en ole kuullut muualla kuin aikanaan Jyväskylässä pyöriessä. Siellä tuntui olevan ihan normaalia kielenkäyttöä. Rusahti kyllä korvaan joka kerta, kun joku noin puhui..
Mikäs se seiskaluokkalnen sitten on? Ökö se oli ainakin täälläpäin silloin kun minä olin seiskalla.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
"Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu".

No mitä vittua? Jos tuot pöytään keskustelua, olit sitten minkä tahansa jengin kannattaja, Tamin sanoin "who fucking cares?". Jos asia harmittaa niin paljon, että sitä tarvitsee pahoitella, jättää painamatta enteriä. Tamin sanoin "fucking simple".
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
"sori/anteeksi offtopik"

Sitten kaksi muuta v-käyrää sekä kylmiä väreitä tuottavia sanoja ovat:
"Some", "läpändeeros" sekä "lutuuri"

Kamalaa kuunneltavaa, varsinkin tuo "läpändeeros", kuka ikinä tuon on keksinyt, kärsikööt.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
"sori/anteeksi offtopik"

Sitten kaksi muuta v-käyrää sekä kylmiä väreitä tuottavia sanoja ovat:
"Some", "läpändeeros" sekä "lutuuri"

Kamalaa kuunneltavaa, varsinkin tuo "läpändeeros", kuka ikinä tuon on keksinyt, kärsikööt.
Eikös tuo läpändeeros ole jostain Putouksesta alun perin? Saatan muistaa väärinkin.

Some-sanasta en suosittele vittuuntumaan, sillä sitä näkee ja kuulee tuota noin.. aika lailla joka paikassa nykypäivänä. Parempi totutella.
 

ace

Jäsen
"sori/anteeksi offtopik"

Sitten kaksi muuta v-käyrää sekä kylmiä väreitä tuottavia sanoja ovat:
"Some", "läpändeeros" sekä "lutuuri"

Kamalaa kuunneltavaa, varsinkin tuo "läpändeeros", kuka ikinä tuon on keksinyt, kärsikööt.

Mut mikä on lutuuri? Silloin tällöin siihen törmää, mutta merkityksestä ei hajuakaan. Olen tälläinen sivistymätön moukka.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mut mikä on lutuuri? Silloin tällöin siihen törmää, mutta merkityksestä ei hajuakaan. Olen tälläinen sivistymätön moukka.
Lutuuri on vain junttien tapa puhua fanikulttuurista. Kiekkopiireissä tuota kirjoitustapaa on ainakin käytetty. En futisfaneista sitten tiiä.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lutuuri on vain junttien tapa puhua fanikulttuurista. Kiekkopiireissä tuota kirjoitustapaa on ainakin käytetty. En futisfaneista sitten tiiä.

Eikun se nimenomaan on alunperin futisfoorumin läpändeeros, joka on valunut sieltä vissiin sitten kiekkopuolellekin. Jatkoajassa sen käytöstä voisi antaa pari viikkoa bänniä ilman ennakkovaroitusta.
 

ace

Jäsen
Lutuuri on vain junttien tapa puhua fanikulttuurista. Kiekkopiireissä tuota kirjoitustapaa on ainakin käytetty. En futisfaneista sitten tiiä.

Kiitos tästä tiedosta, nyt olen taas hieman viisaampi. Vähän jäi kuitenkin mietityttämään miksi juuri juntit käyttävät tuollasta hipsteriydeltä haiskavahtavaa sanaa. Täytyy kuitenkin uskoa palstaveljeä, varmaan se näin on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös