Montako olutta vedät viikonloppuna?

  • 14 434
  • 137

Montako olutta juot viikonloppuna?

  • Ei yhtään. En käytä alkoholia, tai vain harvoin

    Ääniä: 61 31,1%
  • Ei yhtään. Käytän muuta alkoholia

    Ääniä: 11 5,6%
  • Muutama

    Ääniä: 58 29,6%
  • Kymmenisen

    Ääniä: 34 17,3%
  • Parikymmentä

    Ääniä: 21 10,7%
  • Paljon. Kaikki mitä eteen tulee.

    Ääniä: 11 5,6%

  • Äänestäjiä
    196

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
40 vuotta ikää ja en ole ikinä juonut yksin kännejä, koska en näe siinä mitään järkeä. En tuomitse ketään, vaan itselleni känniin liittyy sosiaalinen hauskanpito.

Oletko koskaan kuullut sosiaalisesta mediasta. Ja puhelutkin ovat ilmaisia tässä globalisaation kynsissä.

Se, että ryyppää yksin kotona ei todellakaan tarkoita, että olisi yksin. Kaverit vain asuvat eri paikkakunnilla ja maissa, mutta silti ei tarvitse olla yksin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Heitin pari kaveria baariin ja heiltä jäi autooni yksi Karjala. Koitin juoda, mutta ihan hirveetä paskaa. Join siis tänä viikonloppuna noin 0,5 olutta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Heitin pari kaveria baariin ja heiltä jäi autooni yksi Karjala. Koitin juoda, mutta ihan hirveetä paskaa. Join siis tänä viikonloppuna noin 0,5 olutta.

Ostin pienenä rahapulassa narripaskaa, kun se oli halvinta. Samalle ne maistuu, mutta psykologia määrää.
 

Kipinä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset
Oletko koskaan kuullut sosiaalisesta mediasta. Ja puhelutkin ovat ilmaisia tässä globalisaation kynsissä.

Se, että ryyppää yksin kotona ei todellakaan tarkoita, että olisi yksin. Kaverit vain asuvat eri paikkakunnilla ja maissa, mutta silti ei tarvitse olla yksin.

Yksin dokaaminen ja somettaminen, hyi helvetti. En pidä somea samana kuin oikea kasvokkain ystävien kanssa seurustelu. Perheelisenä jos ei olisi ystäviä kuin ainoastaan eri maissa, niin en todennäköisesti dokaisi olleenkaan. Sinkkuna taas hakisin baarista naisen seuraksi.

Kuten sanoin, en tuomitse, meitä vaan löytyy joka junaan ja itselleni yksin dokaaminen ei ole se juttu.
 
K

Kiekkokatsoja

Elämä on valintoja.
Istuakko perjantaina ahkerasti baarin terassilla, kuluttaa satasen kaljoihin ja ruokaan?
Vai ostaako kaljat kaupasta itse + pakastepizzan. Kuluu parikymppiä.
Mielummin jälkimmäinen vaihtoehto..
Montako kaljaa, no aika monta. Ei oo mun syy, kun on niin kuuma, ja janottaa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Elämä on valintoja.
Istuakko perjantaina ahkerasti baarin terassilla, kuluttaa satasen kaljoihin ja ruokaan?
Vai ostaako kaljat kaupasta itse + pakastepizzan. Kuluu parikymppiä.
Mielummin jälkimmäinen vaihtoehto..
Montako kaljaa, no aika monta. Ei oo mun syy, kun on niin kuuma, ja janottaa.
Käytiin tänään työpaikalla keskustelua tuosta terassihommasta. Itse saisin henkilökuntahintaan hörppiä parillakin sataman terassilla. Paljon mielummin kuitenkin istuskelen omalla pihalla aurinkotuolissa taikka terassilla. Saa pyydettyä rouvan lisäksi itse haluamaansa seuraa, jos sitä kaipaa, sekä saa kuunnella mieleistään musiikkia sekä halvempaakin on.

Vaimo suuntaa huomenna äitinsä kanssa Lahteen katselemaan Alankoa, joten voi ottaa pari enemmän kuin yleensä, ehkä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsehän juon arkena keskiarvoisesti enemmän mitä viikonloppuna. Selityksenä tähän on se, että kevättalvella ja syksyllä käyn maanantaisessa pubivisailussa Vantaalla.
 
K

Kiekkokatsoja

Käytiin tänään työpaikalla keskustelua tuosta terassihommasta. Itse saisin henkilökuntahintaan hörppiä parillakin sataman terassilla. Paljon mielummin kuitenkin istuskelen omalla pihalla aurinkotuolissa taikka terassilla. Saa pyydettyä rouvan lisäksi itse haluamaansa seuraa, jos sitä kaipaa, sekä saa kuunnella mieleistään musiikkia sekä halvempaakin on.

Vaimo suuntaa huomenna äitinsä kanssa Lahteen katselemaan Alankoa, joten voi ottaa pari enemmän kuin yleensä, ehkä.
Niin sitä kai itekkin. Joskus harvoin on ok käydä yleisellä terassilla. Mielummin sitä on omallaan, kun halvempaa, sopivaa musaa, ja kaikki tarvittava lähellä. Ja pääseehän kotoakin jonnekin, jos sille päälle syttyy.
 
K

Kiekkokatsoja

Oluttako vai eikö olutta, siinäpä kysymys.
Jonkinlainen kansainvälinen olutpäivä on tänään.
Otatko vai etkö ota?
 
K

Kiekkokatsoja

Tääkin varmaan sitten joku uus "pakkojuodapäivä". Mittään en oo ottanu päivä, olkoon tämä.
Niinpä. Mut eläpäs ny höpöhöpö kirjoittelusta ota ihmettelyjä :) Sitä höpöhöpinäähän kierrätyskeskuksessa on hyvä harrastaa. Ja hyvä herätellä kysymyksiä, kun saattaa joku (s partakus) vaikka vastaillakin. :)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tänään keikalla 7-9 stobea. Huomenna muutama tasoittava, ehkä.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Kakarat yökylissä pe-la eli parikyt binii. Tänään koisorock ja kakarat edelleen poissa,15 kpl. oluita. Kiitos
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaksi. Eilen meni eka ja juuri äsken nasahti auki toinen Aura IVA -tölkki. Latolikööriä menee sitten muuhun janoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös