HIFK:n harjoitusottelut 2019

  • 72 685
  • 250

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mutta toi kirjoittelu "tähän sarjaan" ja "tähän sarjaan" vie aina vähän terää teksteistä Jatkoajassakin.

Ymmärsin pointtisi, eikä tarkoituksena ollut todellakaan vähätellä yhtään Liigaa. Kyllä mä keskimäärin todella hyvin viihdyn liigakiekon parissa ja onhan kyseessä kuitenkin laadukas ammattilaissarja, vaikka mikään änäri ei ollakaan. Lisään yleensä tuon "tähän sarjaan"-argumentin vain sen vuoksi, että monilla täällä karkaa vähän mopo käsistä sen suhteen, miltä joukkueen pitäisi tässä sarjassa näyttää. Aika moni olisi tyytyväinen vasta sitten, kun IFK:n ykkösketju olisi muodossa Hall-Crosby-Marner Heiskanen-Weber ;)

Edit: korjattu kirjoitusvirheitä
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ymmärsin pointtisi, eikä tarkoituksena ollut todellakaan vähätellä yhtään Liigaa. Kyllä mä keskimäärin todella hyvin viihdyn liigakiekon parissa ja onhan kyseessä kuitenkin laadukas ammattilaissarja, vaikka mikään änäri ei ollakaan. Lisään yleensä tuon "tähän sarjaan"-argumentin vain sen vuoksi, että monilla täällä karkaa vähän mopo käsistä sen suhteen, miltä joukkueen pitäisi tässä sarjassa näyttää. Aika moni olisi tyytyväinen vasta sitten, kun IFK:n ykkösketju olisi muodossa Hall-Crosby-Marner Heiskanen-Weber ;)

Edit: korjattu kirjoitusvirheitä

Hienoa, hienoa! Sen verran kauan mekin täällä toistemme raapustuksia luettu, että arvelinkin sinun löytävän pointin, vaikka ensimmäinen reaktio varmaan vähän sellanen mitähän vittua -tyyppinen :)
 
Viimeksi muokattu:

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Aika moni olisi tyytyväinen vasta sitten, kun IFK:n ykkösketju olisi muodossa Hall-Crosby-Marner Heiskanen-Weber ;)

Tuohan on koko kentällinen, eikä pelkkä ketju. Itse olisin tyytyväinen ykköskentälliseen Turunen-Paajanen-Kangasniemi Jokipakka-Kousa, mutta kyllä tuo Ahonen-Kousakin kelvannee pakkipariksi.
 

Varjagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat & Toronto Maple Leafs

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hyvä, että nuo pelit näkee ja toivottavasti laatu on myös hyvää. Kovia vastuksia tuolla Itävallassa luvassa jos vain ovat lähellekään parhailla kokoonpanoilla jengit mukana...
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Osaako joku sanoa voiko huomista harkkamatsia katsoa Chromecastilla?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Voi se striimi itsessään tukea cast toimintoa. Se on totta, että riippuu monesta asiasta minkälaatuinen kuva lopulta ulos tulee.

Voi tukea toki. Mutta tuossa aikaisemmin puhuttiin peilauksesta, ei castauksesta jotka ovat kaksi eri asiaa. Menevät toki helposti monilla sekaisin.

Ja jos chromecastin streami pätkii niin tässä pari appia joilla voi vähän vianhakua tehdä:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.speed.chromecast&hl=fi Chromecast speedtest
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.farproc.wifi.analyzer&hl=fi tällä voi katsoa onko chromecastin käyttämän wlanin kaista tukossa vai ei.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Voi se striimi itsessään tukea cast toimintoa. Se on totta, että riippuu monesta asiasta minkälaatuinen kuva lopulta ulos tulee.

Tätä mä hain, muotoilin vaan kysymykseni huonosti. Eli tukeekohan tuo streemi castia? Veikkauksen stream ei tue. Illallahan ton näkee mutta kivempaa se olisi telkkarin kautta katsoa
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
https://www.servushockeynight.com lähettää nämä ottelut ja sain castattua tämän videon heidän palvelustaan chromecastiini: https://www.servushockeynight.com/v...-liga-13-tore-in-95-sekunden/AA-2174FESTH1W12

Eli toivon mukaan toimisi myös live lähetyksissä.

Siellä just lähti Malmön ja Salzburgin peli käyntiin ja en ainakaan itse saa toimimaan Chromecastissä. Vain kolme palloa pyörii tv:ssä. Tietokoneen näytöltä toimii kyllä, mutta olisihan näitä kivempi telkkarista katella, jos kerran on tarkoitettu toimivan chromecastin kanssa..
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Siellä just lähti Malmön ja Salzburgin peli käyntiin ja en ainakaan itse saa toimimaan Chromecastissä. Vain kolme palloa pyörii tv:ssä. Tietokoneen näytöltä toimii kyllä, mutta olisihan näitä kivempi telkkarista katella, jos kerran on tarkoitettu toimivan chromecastin kanssa..

Mulla kyllä castaaminen (CC Ultra) toimii hyvin tietokoneelta television ruutuun. Laatukin ihan ok.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Mulla kyllä castaaminen (CC Ultra) toimii hyvin tietokoneelta television ruutuun. Laatukin ihan ok.

No bärkkele. Ite koitin siis vasta puhelimesta tohon CC Ultraan castaa, mutta ehkä mun pitää kokeilla vielä tietokoneen kautta. Nythän siellä näyttäisi olevan erätauko siinä edellisessä pelissä, joten voi testailla vapaasti
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en kyllä saa Malmön ja Salzburgin peliä Operan tai Chromen selaimella toimimaan tietokoneelta? Klikkailenko vääristä paikoista?

Edit: Sitten se vaan sieltä itsekseen alkoi pelaajien luistellessa kentälle.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
No bärkkele. Ite koitin siis vasta puhelimesta tohon CC Ultraan castaa, mutta ehkä mun pitää kokeilla vielä tietokoneen kautta. Nythän siellä näyttäisi olevan erätauko siinä edellisessä pelissä, joten voi testailla vapaasti

Se cast nappi on streamissä vain vähän erikoisessa kohtaa vasemmassa ylänurkassa.
 

Liitteet

  • Capture.PNG
    Capture.PNG
    118,3 KB · kertaa luettu: 342

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Se cast nappi on streamissä vain vähän erikoisessa kohtaa vasemmassa ylänurkassa.

Joo, kyllä mä ton huomasin, mutta aina jäi kolme vierekkäistä palloa pyörimään ruudulle, mutta nyt kun pate44 neuvosta koitin castata tietokoneelta, niin lähti itselläki toimimaan. Oon aina aikaisemmin vetäny puhelimesta, joten en tienny, että se toimii näin helposti koneeltakin.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Itsellä vaan palloja, oli lähteenä sitten puhelin tai kannettava. Mitkä taikaloitsut tämän taudin parantaisi?
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Engreniltä muutama iso torjunta ekassa erässä, aika vapaille paikoille pääsi RB monta kertaa. IFK pääsi pelaamaan ylivoimaa varmaan 8 minuuttia mutta tehottoman näköistä pörräämistä näytti olevan...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Toi olis voinu olla joku random D-junnuturnaus. Peli sekavaa, kameratyöskentely karmeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös