Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 704 381
  • 33 901

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Wikipedian mukaan asia oli juuri noin, paitsi kyseessä eivät olleet veljekset, vaan serkukset. Oli muutenkin avaava artikkeli, kun kuvittelin noita olleen joitain yksittäisiä tapauksia, mutta wikin mukan 254 kpl. muilutuksia tai sen yrityksiä.
Täällä on sit vielä pahemmat eli Moden veljekset tai serkukset. Lukema 254 kalpenee helposti heidän touhuihinsa verrattaessa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Täällä on sit vielä pahemmat eli Moden veljekset tai serkukset. Lukema 254 kalpenee helposti heidän touhuihinsa verrattaessa.
Kokemusta on! Saako täälä kriisiapua? Perustetaanko joku terapiaryhmä? Kokemuasiantuntijoita ainakin piisaa!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Myös minä opin tämän kantapään kautta. Tarina oikeastaan sama kuin jäsenen @Iisoppi kertomus.
Niin ei minulle ollut kukaan viitsinyt kertoa mitään nukkasihdeistä... Ihan osaamaton olin sillä saralla. Joku ne sihdit meillä oli putsannut kotona... Varmaan äiti...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Livetulokset -sovelluksen peleissä vilkkuu ottelujen kohdalla ennen tulevaa maalia punaisella värillä "huikea paikka"
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Avautui että jos Napoleon Bonaparte olisi elossa niin hän olisi eilen täyttänyt kunnioitettavat 250 vuotta. Allez!
 

Glove

Jäsen
Avautui, että jatkoaikalaisille avautuu viisi kertaa enemmän asioita kuin mitä jää avautumatta. Ainakin jos viestiketjujen sivumäärää on uskominen. Avautuneet asiat johtaa 1012-202.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Avautui, että jatkoaikalaisille avautuu viisi kertaa enemmän asioita kuin mitä jää avautumatta. Ainakin jos viestiketjujen sivumäärää on uskominen. Avautuneet asiat johtaa 1012-202.

Ja sanovat vielä, että jääkiekko on yksinkertaisten miesten yksinkertainen peli. Paskapuhetta, taas se nähtiin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Avautui, että jatkoaikalaisille avautuu viisi kertaa enemmän asioita kuin mitä jää avautumatta. Ainakin jos viestiketjujen sivumäärää on uskominen. Avautuneet asiat johtaa 1012-202.
Vitutusketju johtaa onnellisuusketjua 2122-312.

Avautui myös etten ole koskaan kirjoittanut onnellisuusketjuun, mutta vitutusketjuun olen kirjoittanut 96 kertaa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Avautui että jos Napoleon Bonaparte olisi elossa niin hän olisi eilen täyttänyt kunnioitettavat 250 vuotta. Allez!
Toinen historian suurmies, Adolf Hitler on viettänyt jossain suuntaa Etelä-Amerikkaa tänä vuonna railakkaita 130-vuotissyntymäpäiviä. Vielä on Adilla matkaa Napoleonin lukuihin, toivomme pitkää ikää ja terveyttä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vitutusketju johtaa onnellisuusketjua 2122-312.
Olikohan niin että tämä nykyinen on Vitutusketju vol 2. Eka tuli täyteen ja räjähti. Taitaa ketjut olla kuitenkin sittemmin yhdistetty, eli sivumäärä pitää paikkansa.
Voi olla että muistan väärin.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa

Ennen oli kaikki paremmin. Silloin näet nykyiset setämiehet - itseni tietenkin mukaanlukien etunenässä - olivat näet nuorisoa. Silloin kun itse olin nuori vanhemmat ihmiset olivat ihan perseestä. Nyt sitten nuoret ovat perseestä ja vanhemmat ihmiset ihan parasta a-luokkaa. Niin se maailma muuttuu.

Ihmeellistä.

(sarkasmitutka päälle tätä lukiessa sitten)
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos jotakuta kiinnostaa avata provoketju, niin antaa mennä.
Sen voisi vaikka nimetä tyyliin: "Provoketju, modeilta pääsy kielletty". Sitten heti avausviestiin lause: "Arvasinhan minä että sen lisäksi että te ette saa pillua, niin ette te osaa myöskään lukea". Ja ketju lukossa alla kahdessa minuutissa.

Ja tämä ei sitten modet ollut mun idea, pojat yllytti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos aikuiset ovat sitä mieltä, niin on sen pidettävä kutinsa.
Ei tällä palstalla ole yhtään aikuista - ainoastaan naispuoliset nimimerkit saattavat olla noita a-ihmisiä.

Sama teoreema saattaa päteä palstan ulkopuoliseenkin elämään. Tutkimukseni asiasta ovat vielä kesken. Palaan asiaan 40 vuoden päästä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Minulle avautui että räppikeikoillakin on pittejä. Tämä oli todella uusi asia. Siis luin jutun että tämän ASAP Rockyn Blockfestin keikalla joku oli loukkaantunut mosh pitissä.

En voi kuin todeta: "mitä helvettiä?". Eiköhän se nyt olisi parempi että ne lökäpöksy-spedet jättäisivät pittaamisen metallipäille.

Sen musiikin tahtiin vielä? Ei saatana.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Sen musiikin tahtiin vielä? Ei saatana.

Nyt näin videopätkän tuolta. Eihän siinä tule edes musiikkiä. Asappi huutelee vaan lavalla "Mooosh piiit, mooosh piit" ja sitten jengi alkaa pyörimään.

Hauska osoitus toimittajan ammattitaidosta on että kirjoitti ihmisten tekevän tyhjää tilaa loukkaantuneelle. No ei. Mitäköhän toimittaja sanoisi kunnon "Wall of Deathista".
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toinen historian suurmies, Adolf Hitler on viettänyt jossain suuntaa Etelä-Amerikkaa tänä vuonna railakkaita 130-vuotissyntymäpäiviä. Vielä on Adilla matkaa Napoleonin lukuihin, toivomme pitkää ikää ja terveyttä.

Mossad on tappanut sen jo aikaa sitten.

Napoleonin vois varmaan kohta päästää sieltä saarelta pois, eiköhän se ole jo oppinut läksynsä.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulle avautui jo pari kuukautta sitten, että Jatkoajan nimimerkit ovat ihmisiä parempia ihmisiä, kuin aluksi kirjautuessani ajattelin. Isäni kuolemasta kirjoittaessani reaktio oli parempi, kuin osasin odottaa, kiitokset kaikille siitä, luin kaikki vastaukset. Pernaveikon kuoltua näytettiin, että se osui ja pahasti johonkin hermoon.

Täällä oikeasti välitetään palstaveljistä ja -sisarista.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä @HogiBoi se on juuri niinkuin kirjoitit, täällä välitetään palstaveljistä ja sisarista. Esimerkiksi useat kärppä - ja tapparafanit ottavat yhteen aika tiukastikin kauden aikana, mutta esim. pride kulkueessa ovat yhtenä rintamana yhtenäisen maailman puolesta. Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Teemu El Pukkipartylle ei ole omaa ketjua...ja jollekin saatanan tampereenterolle sellaista halutaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös