Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 884
  • 66 550

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos vastauksesta toveri. Vaikka ei sisältänytkään vastausta kysymykseen.
Vastaan nyt toveri. Tällä hetkellä olen kuntosalilla silmät liimautuneena edessä olevaan mehukkaaseen perseeseen. Tämän jälkeen menen kotiin syömään kanaa ja riisiä, jonka jälkeen käyn sohvalle loppupäiväksi katsomaan televisiota.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rinkiin joskus seiskan jälkeen. Ykköskaljaa piti eka vetää. Nyt saa normaalia.
Mielikuva ringistä, seitsemän vapisevaa miestä vetää ykköskaljaa pusikossa ja jokainen tuijottaa kännykkäänsä somettaen samalla.
 
K

Kiekkokatsoja

Vastaan nyt toveri. Tällä hetkellä olen kuntosalilla silmät liimautuneena edessä olevaan mehukkaaseen perseeseen. Tämän jälkeen menen kotiin syömään kanaa ja riisiä, jonka jälkeen käyn sohvalle loppupäiväksi katsomaan televisiota.
Ei toisia saa tuijottaa, se on epäkohteliasta. Sattumoisin mun jääkaapissa samaa ruokaa. Sohva ja tv, sitäkin harrastan, mutta en koko päivää. Oletko sittenkin minä, kun on samanlaisuutta? Ja oot mun kaksisuuntaisen mielialahäiriön, toinen osapuoli?
 
K

Kiekkokatsoja

Avaa sydämesi mulle, tahdon pelkkää hyvää sulle, mitään piilottaa, et sä saa....
Tää tekstisi oli nyt kyllä öö.. ihan pöhkö, ja epäsopiva. Tuohan on "rakkauslaulu".
Toisaalta sopi pöhköjen kommenttien ketjuun.

Lisäys. Ajattelin että eka pelaan nettipokerini loppuun. Otan siitä suuret voittoni. Sitten ajelen kaupoille.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Akoilta puuttuu kyllä semmonen oma-aloitteellisuusgeeni. Kaikessa soitetaan esim miehelle. Auto jätti tielle, soitto mulle. Kodinkone ei toimi, soitto mulle. Kaukosäädin ei toimi, soitto mulle. Menkat alko, soitto mulle. Vois tutkia muitakin vaihtoehtoja oma-aloitteellisesti. Elämme tasa-arvon aikaa, joten tuskin on vaikeaa soittaa sinne vakuutusyhtiöön tilatakseen vaikka hinausauton.
 
K

Kiekkokatsoja

Jostain syystä ollu niin kivana viimepäivinä, ettei syytä antaa eksyä. Joskus tosin ois paikallaan vaikka ihan eksyttääkkin.
Ookei. Hyvä että kivanakin. Mutta jospa välillä eksytät muutamaksi päiväksi metsään, niin pysyykin kivana? Niinkuu ennakoit kivana pysymisen siten.
Lisäys. Laula mennessä laulua.. jos metsään haluat mennä nyt, takuulla yllätyt.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sunnuntai meneillään, mitäs meinaatte tänään puuhata?
Ajattelin käväistä kaupasta hakemassa ruokatarvikkeita ja sitten ajella tuonne maaseudun rauhaan vielä yhdeksi yöksi ennen kuin koulu jatkuu. Huomiseksi siirtyi viikonlopulle suunniteltu käynti itänaapurissa. Onkohan Viipuri kiva paikka viettää viimeistä lomapäivää?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuli sitten äsken oksennettua darrassa. Eka kerta vuosiin kun tuohon liittyen tarvitsee oksentaa. No tuli kyllä vähän fressimpi olo, kai ne myrkyt sieltä kehosta poistuu.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Näyttäkää mulle, että täällä on aikuisiakin ihmisiä ja yllättäkää minut, näyttäkää minun olevan väärässä, että suomalainen mies ei olekaan aikuinen pikkulapsi, hauskasti kimpoileva pehmoinen karitsa, palstamuslimi, pumpulipoika ja skitsofreenisautistinen pelle, vaan kypsä ja asiallinen ihminen
Ei täällä ole muita sellaisia asiakeskustelijoita kuin sinä, kaikki muut ovat skitsofreeniautistisia pellejä, ynnä muita mainitsemiasi. Ikävä tilanne sinulle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mikä sua mättää? Kumma tarve juosta mun perässä pitkin palstaa. Mä ehdotan sulle, että painut vittuun mun internetistä. Kumpikaan ei menetä yhtään mitään siinä.
Täällä on myös se ignore-toiminto jolla voit piilottaa omasta mielestäsi epämiellyttävän aineksen. Kenenkään ei tarvitse painua mihinkään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mikä sua mättää? Kumma tarve juosta mun perässä pitkin palstaa. Mä ehdotan sulle, että painut vittuun mun internetistä. Kumpikaan ei menetä yhtään mitään siinä.
Nähdäkseni jos kommentoin esim. noin 1-2 % viesteistäsi, niin se ei ole kenenkään perässä juoksemista.

Katsokaa nyt nuoriso tuota leppoisaa ja puheidensa mukaan kaikkia rakastavaa hahmoa. Setä Käyttäjänimetön paljastaa aina koiran karvat.
 
Ei täällä ole muita sellaisia asiakeskustelijoita kuin sinä, kaikki muut ovat skitsofreeniautistisia pellejä, ynnä muita mainitsemiasi. Ikävä tilanne sinulle.
Mikä sua mättää? Kumma tarve juosta mun perässä pitkin palstaa. Mä ehdotan sulle, että painut vittuun mun internetistä. Kumpikaan ei menetä yhtään mitään siinä.
Voitte kyllä kumpikin lopettaa tämän nokittelun ja tosiaan vaikka harkita ignorea. Mikäli meno ei muutu, jäähyaitio tullee kummallekin tutuksi.

Modet
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lämmään palloa mielelläni salibandyssa. Yleensä aika ja mahdollisuudet eivät ole suotuisia, joten vedetään rannekuti. Mutta sekin lähtee näistä käsistä ihan kätevästi, luulen ma. Ulkona tuulee paljon. Viilentää turhankin ikävästi muuten niin aurinkoisella säällä.

Kyllä rannekuti pitää nuorelta mieheltä kätevästi lähteäkin
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuulostaa tylsältä. Meillä pidetään hauskaa vähän eri tavalla ku jossain (kämäsissä) puskissa pyörien.
Touché...
En minä nyt mistään hauskanpidosta puhunut mutta marjat on kerättävä että saa keitettyä mehua. Ei se marjankeruu nyt mitään kurjempaa hommaa ole... Osan ajasta voi istua kun kerää alaoksista. Eikä meidän puskat mitään kämäsiä ole vaan komeita ja täynnä marjoja.

Minäkin olen viihtynyt tänä kesänä yllättävän hyvinkin marjapuskissa. Aiempina kesinä ei ole tuo paljoa kiinnostanut mutta nyt olen poiminut punaherukoita jo yhteensä 6 litraa.
Minä keräsin tänä aamuna kahdeksan litraa. Kun minulla on aikaisemmin kypsyneestä pensaasta kolme litraa pakastimessa niin yhden mehumaijallisen marjat on nyt kerätty. Vadelmaa vähän mukaan niin avot...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös