Pe 2.8.2019 Otteluseuranta (Pitsiturnaus)

  • 60 205
  • 544

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla on kyllä oikein terävä kuva Chromecastin kautta.
Piti myöskin juuri kirjoittaa, että onpa terävä kuva.

Toivottavasti en jinxaa. Olkaa hyvä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla toimii vaan luurilla, koneella kun koittaa niin telia ei toimi jostain syystä lainkaan...
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Mistäs tän pitäis näkyä? Mulla pyörii telian kanavilla vaan telian intro.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Mulla toimii vaan luurilla, koneella kun koittaa niin telia ei toimi jostain syystä lainkaan...
Sama kuva kuin viime kaudella koneen Telia Appilla. Jännätään koska alkaa tökkimään.

Oliko Äijänsuon jäässä noin paljon mainoksia viime kaudella?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kuvan laatu on hyvä ja lähetyksen alun äänen epäsynkkäkin korjaantunut. Aamu ainakin mennään vielä kahvin voimalla.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Zoomi nappi löytnyt. + Raumalla ei osata vieläkään kuvata, tai sitten ovat jo humalassa tässä vaiheessa.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuulin tässä aamutuimaan juttua, että KooKoolla olisi peräti kahdeksan äijää flunssassa. Onkohan turhaa länkytystä ja uhkakuvien maalailemista vai tosiasia. Mene ja tiedä. Olisi aika kova määrä tuo nimittäin.
 
Huomenta vaan kaikille!

Palstan rakastetuimpiin kirjoittajiin kuuluva Pistelinko87 heittää aurinkohatun, aurinkolasit ja seksikkään kesäpaidan sekä shortsit nurkkaan ja alkaa seuraamaan muutaman kuukauden jälkeen jääkiekkoa.

Huhhuh kyllä tätä kaipasi 30 asteen helteillä, mutta vihdoin se alkaa. Hyvää pitsiturnausta kaikille!
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Mulla ei löydy tota preseason-kanavaa tuolta listasta vaikka kirjautu ulos ja takas sisään. Sit ku menee etusivun preseason-bannerin kautta ni löytyy kanava ja pelit mutta sanoo virhettä. Tällästähän tää taas on.
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Mulla ei löydy tota preseason-kanavaa tuolta listasta vaikka kirjautu ulos ja takas sisään. Sit ku menee etusivun preseason-bannerin kautta ni löytyy kanava ja pelit mutta sanoo virhettä. Tällästähän tää taas on.

No voi paska. Mulla alkoi hyvin toimimaan, laitoin kyllä todella ajoissa lähetyksen päälle.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, NHL, 49's ja Lorna Shore
Mulla ei löydy tota preseason-kanavaa tuolta listasta vaikka kirjautu ulos ja takas sisään. Sit ku menee etusivun preseason-bannerin kautta ni löytyy kanava ja pelit mutta sanoo virhettä. Tällästähän tää taas on.
Mulla teki samaa puhelimella chromecastin kautta. Pari kertaa piti käynnistää sovellus uudestaa ni alko pelittää.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Olipas KooKoo paska. Pelsutkin vähän hyytyi loppua kohden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös