Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 449 982
  • 21 564

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Saakko joukkuepassilla kaikkien joukkueiden preseason matsit vai vain kyseisen joukkueen?
Tuo olisi kyllä kieltämättä harmillista niille, ketkä tilaisivat Tapparan passin.

Kiva, että näitä harkkamatseja nykyään sentään kuvataan. Liiga preseasonilla olis silti kiva kattella Liiga-joukkueiden keskenäisiä kohtaamisia, eikä jotain Saksan kakkosliigan joukkueen pelejä. Toivottavasti tänäkin syksynä joukkueet ahkerasti striimaavat myös itse näitä.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä

Eli osa turnauksista tuotetaan "kevyemmällä" kalustolla, kuin normaalit pelit. Väsyttää kai sen verran jo tähän aikaan illasta, että en ymmärtänyt näkyykö noi SolidSportin tuotokset myös tällä preseason-passilla vai pitääkö ne ostaa vielä erikseen? @Telia varmaan voi vastata vielä tähän. Olettaisin, että koko roska näkyy samalla rahalla, mutta en yllättyisi jos ei näykkään.

Minkälainen tuotanto tämä kevyempi kalusto on? Mestis-tasoa vai fanikamera päädyssä josta näkyy ehkä koko kenttä?

En ole ihan varma, onko tämä hyvä uutinen.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Eli osa turnauksista tuotetaan "kevyemmällä" kalustolla, kuin normaalit pelit. Väsyttää kai sen verran jo tähän aikaan illasta, että en ymmärtänyt näkyykö noi SolidSportin tuotokset myös tällä preseason-passilla vai pitääkö ne ostaa vielä erikseen? @Telia varmaan voi vastata vielä tähän. Olettaisin, että koko roska näkyy samalla rahalla, mutta en yllättyisi jos ei näykkään.

Minkälainen tuotanto tämä kevyempi kalusto on? Mestis-tasoa vai fanikamera päädyssä josta näkyy ehkä koko kenttä?

En ole ihan varma, onko tämä hyvä uutinen.
SolidSport on ihan erillinen palvelu. Eli Telian preseason passilla näät Telian 23 lähetettävää ottelua ainoastaan.

Ainakin joku syksy jotkin joukkueet käyttivät vähän samantyylistä palvelua ja taso oli ihan riittävä harkkamatsiin. Muistaakseni jonkun Ässät-Sport pelin väijyin ja laatu oli ihan 7/10. Hintavahan tuo olisi, jos kaikki pelit haluaisi katsoa.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jees, näinhän se siis oli. Kai tässä on toljotettava vähintään pitsi ja Hämeen all-stars, jotta saa rahoille edes jotain vastinetta. Saipan ainoan matsin voi käydä katsomassa ilmaiseksi lompsimalla tohon hallille. Money well spent. Mukavaa kun sai tämän kaiken "ilmaiseksi".
 

Kemppilukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pitää kyllä olla aika pahat jääkiekko-niksat kesän jäljiltä, että ostaa 8e pelin, joka on "kuvattu vähän kevyemmin, kuin Telian normaalit lähetykset".

No turha sinänsä nillittää, kun ei pakko ole ostaa. Varmasti ihan hyvä niille, jotka ei niin katso hintaa, vaan haluaa ottelut nähdä.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko nyt niin all-star passilla näe ilmaiseksi pre-seasonia, vaikka se oli voimassa toukokuun? Itsellä näkyy maksullisena pre-season. Tämähän oli kalliimpi palvelu kuin perus liigapassi.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko nyt niin all-star passilla näe ilmaiseksi pre-seasonia, vaikka se oli voimassa toukokuun? Itsellä näkyy maksullisena pre-season. Tämähän oli kalliimpi palvelu kuin perus liigapassi.
Eihän siinä all-starissa ole ilmaisia kuukausia ollenkaan ja tämä on tiedetty alusta alkaen. Telian mukaan se tulee silti halvemmaksi, kuin paketin sisälmykset erikseen ostettuina.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
@Telia : Pystyykö Pitsiturnauksen pelit katsomaan jälkilähetyksinä? Sorry jos on jo kysytty mutta en nyt äkkisiltään löydä tietoa mistään.

Mä otin print screen -kuvan omassa läppärissäni olevasta Telian kirjastosta. Mulla ainakin löytyy viimeisenä kansiona Liiga Preseason, jonne noi matsien tallenteet tulevat sitten kun tulevat.
 

Liitteet

  • Telia-TV naytto.jpg
    Telia-TV naytto.jpg
    169,1 KB · kertaa luettu: 326

Telia

Jäsen
Onko nyt niin all-star passilla näe ilmaiseksi pre-seasonia, vaikka se oli voimassa toukokuun? Itsellä näkyy maksullisena pre-season. Tämähän oli kalliimpi palvelu kuin perus liigapassi.

Jos sinulla on ollut Liiga-tilaus voimassa toukokuun ajan, saat maksuttoman Preseason-passin. Tähän lukeutuu myös All Stars. Asiakaspalvelusta voidaan korjata tuo kuntoon, jos sinulla on nyt maksullinen passi. //Laura
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kävin taas varmistamassa, että Preseason-passi on voimassa. Voimassa on, mutta nyt sinne on hinnaksi tullut taas 14,90 € / kk, vaikka liigan tilaus on koko kesän ollut voimassa.

Asiakaspalvelija käy katsomassa nyt, onko se unohdettu merkitä ilmaiseksi, vai onko vaan kyse siitä, että tuo "sivu huijaa meitä". Pidättelen hengitystäni...
 
Viimeksi muokattu:

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kävin taas varmistamassa, että Preseason-passi on voimassa. Voimassa on, mutta nyt sinne on hinnaksi tullut taas 14,90 € / kk, vaikka liigan tilaus on koko kesän ollut voimassa.

Asiakaspalvelija käy katsomassa nyt, onko se unohdettu merkitä ilmaiseksi, vai onko vaan kyse siitä, että tuo "sivu huijaa meitä". Pidättelen hengitystäni...

Kävin itse myös tarkastamassa ja molemmat passini ovat minulla ainakin 0€/kk.
 

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näyttävät sulamiset
@Telia pysyvätkö passien hinnat samoina tulevana kautena kuin edellisenä, vai onko tulossa hinnankorotus juuri ennen kauden alkua tilaaville?
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kävin itse myös tarkastamassa ja molemmat passini ovat minulla ainakin 0€/kk.
Tätä samaa asiaa on hoidettu nyt minulle monta kertaa. Viimeksi sanottiin, että se päivittyy ilmaiseksi muutaman tunnin kuluessa. Ja nyt se taas laitettiin tuolta nollaan, ja alkaa näkyä ilmaisena, kun "se on mennyt läpi".

Tämmöistä Netta: Tuo on kyllä teillä automaattisesti ilmainen, mutta teknologia on heittänyt omille sivuille 14,90€/kk, sain sen muutettua omilta sivuilta pois ettei se hämää teitä tuolla!
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ollaan käyty @peterra julkaisemaa kyselyä ja sen tuloksia läpi. Luvattiin myös kirjoitella näistä hieman kommenttia tänne ja tässä nyt alkuun 6 eniten kommentoitua ja kritiikkiä saanutta aihetta. Näissä ei välttämättä ole kovin paljon uutta niille, jotka aktiivisesti palstaa muutenkin seurailee.



....Telia TV:llä on sama maksutapa, kuin kaikilla muilla Telian tuotteilla. Telia TV:stä tutkimme kyllä mahdollisuutta luottokorttimaksulle sillä tiedostamme että tälle tuotteelle luottokorttimaksaminen soveltuisi hyvin.


//Niko
Tuohon lihavoimaani kohtaan vastaan:

Ei pidä muuten paikkaansa. Tässä taloudessa neljällä ihmisellä on Telia Dot-liittymä. Laskut maksetaan maksukortin kautta. Miksi tätä samaa systeemiä ei saisi sovitettua Telia Tv-sovellukseenkin. Kun teillä tällainen mahdollisuus tuotteessanne on, kuin maksukortilla maksaminen.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä ihmettelin myös tuota eilen tullutta postia että pitää käydä tarkistamassa itse onko preseason passi olemassa. Siis mulle lähetään sähköpostiin, jonka osoite on linkattu mun tiliin, että käy kattoos onko se voimassa!? Miksei mulle tule tietoa, että sulla ei ole se voimassa tai sulla on voimassa kun se tieto heillä on? Plääh.
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Mihin aikaa huominen lähetys alkaa? En löytänyt mistään tietoa, et varmaan vasta yhdeksältä kun on ensimmäinen peli?

Edit: Löytyi. klo 8:50, eli 10 min. ennen KooKoo-Pelicans ottelun alkua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös