En ole koskaan...

  • 121 319
  • 975

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
En ole koskaan syönyt etanoita. Enkä halua koskaan niitä limaklimppejä maistaakaan. Oli sitten minkälaisessa mausteliemessä tahansa, niin ei kiitos...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En ole koskaan syönyt etanoita. Enkä halua koskaan niitä limaklimppejä maistaakaan. Oli sitten minkälaisessa mausteliemessä tahansa, niin ei kiitos...

Kokeile ihmeessä. Niitä saa varmaan tilattua vaikka miten, mutta esimerkiksi paljon voita ja valkosipulia toimii. Eihän ne grillattuina enää ole limaisia.

Limaisesta mausteliemestä en söisi itsekään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole koskaan pitänyt 4 viikkoa pukeen kesälomaa. Olen toki sen ajan lomalla kesällä, mutta aina jaotellut sen esim. 1+3 tai 1+1+2 muotoon. Katotaan tuleeko ikinä fiilistä, että haluais laittaa samaan kaikki, mutta vielä ei ole ollut halua muuttaa pientä hajautusta.
Minäkään en ole, pidän yleensä 10 viikkoa putkeen. Ammatinvalintakysymys.

En ole koskaan saanut kymppiä kokeesta.
Minä olen, usein. Englannin kokeista aina, historiasta usein. Äidinkielessä kielioppikokeet vituttivat, mutta aineista sain kympin joka kerta.

Tiedätkö myös syntymäpituutesi ja -painosi. En tiedä ketään miestä kuka tietäisi nuo enkä yhtään naista kuka ei tietäisi.
Olen mies ja tiedän, tottakai. Ihmetyttää, jos joku ei tiedä. Niinkö vähän ihmiset ovat kiinnostuneita omasta elämästään? Tiedän myös pituuteni, painoni, veriryhmäni ja puhelinnumeroni vuonna 1982. Tiedän ystävieni muinaiset lankapuhelinnumerot, mummolan ja serkkujen numerot, serkkujen syntymäpäivät, kaverien äitien tyttönimet ja luokkakaverien lempibändit.

Hämmästyttää ihmiset, jotka kulkee läpi elämän ilman että mitään jää mieleen.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen mies ja tiedän, tottakai. Ihmetyttää, jos joku ei tiedä. Niinkö vähän ihmiset ovat kiinnostuneita omasta elämästään? Tiedän myös pituuteni, painoni, veriryhmäni ja puhelinnumeroni vuonna 1982. Tiedän ystävieni muinaiset lankapuhelinnumerot, mummolan ja serkkujen numerot, serkkujen syntymäpäivät, kaverien äitien tyttönimet ja luokkakaverien lempibändit.

Hämmästyttää ihmiset, jotka kulkee läpi elämän ilman että mitään jää mieleen.
Itse en tiedä omaani, mutta pikkuveljien tiedän. Ainoa puhelinnumero, minkä muistan on omani. Syntymäpäivistä muistan omani lisäksi veljeni, vanhempien, mummujen sekä parhaiden kavereiden.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hämmästyttää ihmiset, jotka kulkee läpi elämän ilman että mitään jää mieleen.

Tokihan vanhoja puhelinnumeroita muistetaan ja kaikenlaisia sellaisia mitä tuli säännöllisesti käytettyä. Syntymäpaino ja -pituus ei sellainen asia ole millään tavalla.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole koskaan käynyt millään festareilla. Enkä varmaan ole menossa vähään aikaa. Musiikkia voi kuunnella kotonakin. Mutta kyllä aina jääkiekkoa voi lähteä katsomaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En ole koskaan käynyt millään festareilla. Enkä varmaan ole menossa vähään aikaa.
En minäkään. Ei kiinnosta, eikä koskaan ole kiinnostanut. Lähimpänä festareita olen ollut 1994. Jumalan sotaruoska, tykkivene Turunmaa, lipui Turun kuivatelakalta ohi Ruissalon jossa oli festarit käynnissä, kohti Pansiota. Silloin vielä alikessu vetti oli kyydissä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En ole koskaan käynyt millään festareilla. Enkä varmaan ole menossa vähään aikaa. Musiikkia voi kuunnella kotonakin. Mutta kyllä aina jääkiekkoa voi lähteä katsomaan.

Olen ollut pari kertaa eikä ole hinkua mennä uudelleen. Edellisellä kerralla myin lippuni lippujonossa. Olin jo menossa sisään, kun tuli vain sellainen tunne miksi ihmeessä menisin tuonne.

Valkoisena valheena kerroin olisi yksi ylimääräinen lippu, jos joku haluaisi ostaa. Se meni heti kaupaksi ja lähdin pubiin.

Festareiden ongelma on se, kun siellä on liikaa muuta porukkaa. Jos olen menossa IFK:n peliin, niin en halua, että siellä pyörii jotain narreja saati, että haluaisin lämmittelynä ensin nähdä niiden pelin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En minäkään. Ei kiinnosta, eikä koskaan ole kiinnostanut. Lähimpänä festareita olen ollut 1994. Jumalan sotaruoska, tykkivene Turunmaa, lipui Turun kuivatelakalta ohi Ruissalon jossa oli festarit käynnissä, kohti Pansiota. Silloin vielä alikessu vetti oli kyydissä.
Olen ollut pari kertaa eikä ole hinkua mennä uudelleen. Edellisellä kerralla myin lippuni lippujonossa. Olin jo menossa sisään, kun tuli vain sellainen tunne miksi ihmeessä menisin tuonne.

Valkoisena valheena kerroin olisi yksi ylimääräinen lippu, jos joku haluaisi ostaa. Se meni heti kaupaksi ja lähdin pubiin.

Festareiden ongelma on se, kun siellä on liikaa muuta porukkaa. Jos olen menossa IFK:n peliin, niin en halua, että siellä pyörii jotain narreja saati, että haluaisin lämmittelynä ensin nähdä niiden pelin.
Ongelmana on minulla, että kun katson esiintyjiä niin mikään ei aiheuta minulle tarvetta nähdä sitä livenä. Ja myös se, että siellä on ihan liikaa ihmisiä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ongelmana on minulla, että kun katson esiintyjiä niin mikään ei aiheuta minulle tarvetta nähdä sitä livenä. Ja myös se, että siellä on ihan liikaa ihmisiä.

Eli sinulla ei ole ongelmaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Kyllä jokaisen tosimiehen täytyy joskus kokea se 4 päivää marinoitunut festaripimppi. Voi sitten kerskuilla olevansa todellinen Alfa.
Voipi olla, että se haju ei lähde pesemälläkään. Ja siten jää kammo. Tuskin se omakaan vehje silloin kukkasilta tuoksuisi.
Voi vain miettiä, mitkä tuoksut olikaan aikoinaan hippifestareilla. Muukin kuin se poltettava "savuke".
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Se oliskin paha paikka, jos ei maksaisi. Voisi tulla gorilla perässä, ja jutella nyrkein.

Zürichissa oli hauska tilanne, kun pari kaveria halusi käydä keskellä päivää. Olin onnellisessa parisuhteessa ja tuumasin käykää vain ja odottelen tässä tuopin ja lehden kera. Se oli perusbaari sillä kaikkien tietämällä kadulla.

Tiskin nurkassa istui muka huolettomana kahden jääkaappipakastimen kokoinen yön musta mies lehteä selaillen ja kahvia juoden. Se oli niin päivän selvä gorilla, että miksi edes yrittää naamioitua, kun ei se onnistunut.

Sekin kai toisaalta voi olla, että tarkoituksena olikin herättää huomiota tekemättä kuitenkaan liian isoa numeroa asiasta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Niin on. Toivottavasti lääkärillä käyminen auttoi.
Katellaan. Kyllä ne mut Jorvista himaan päästi ja olin sitä ennen jo vajaan viikon mökilläkin. Töihinkin pitäisi maanantaina mennä. Siellä ei ole tylsää kuten @SMT taisi olla. Menen ihan mielelläni.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En ole koskaan katsonut yhtäkään James Bond- elokuvaa. Ei ole vain kiinnostanut vaikka niitä uusitaan vähän väliä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En ole koskaan katsonut yhtäkään James Bond- elokuvaa. Ei ole vain kiinnostanut vaikka niitä uusitaan vähän väliä.
Herrama jesta. Teitäkin löytyy. En ole katsonut yhtään jakosoa Games of Thronesia. Enkä katso.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös