Ässät mediassa

  • 2 296 410
  • 9 536

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
https://www.satakunnankansa.fi/a/4c19f8ab-d295-448f-8593-55013ff71f20?c=1539072163998

Selin kehui pelaajien vauhtia ja tahtoa ensimmäisellä jäävuorolla. Yksi parhaista vetämistään kauden ensimmäisistä jääharjoituksista. Intohimoa ja halua on pyritty istuttamaan joukkueeseen koko kesän ajan.

Pelaajilla oli jäällä anturit, joista sykkeet ym. välittyivät kaukalon laidalle Vihelälle. Pelaajat ovat todella kiinnostuneita omista arvoistaan.

Selin on tyytyväinen, että joukkueessa on vain sellaisia pelaajia, jotka aidosti haluavat olla Ässissä. Jokaisella pelaajalla on kova halu kehittyä. Joukkueessa on aito kilpailutilanne eikä yhdellekään pelaajalle ole etukäteen luvattu isoa roolia vaan se on itse ansaittava.

Selin näki ulkomaalaispelaajia jäällä ennen heidän hankkimistaan. Hän myös kehui Kerttulan tehneen perusteellista työtä ulkomaalaisten suhteen joten tiedetään mitä heiltä voidaan odottaa.

Pitsiturnauksessa Spinkit pelaavat yhdessä, mutta muuten kokoonpano ovat vielä auki. Kivenmäki, Killinen, Hirvonen ja Kivelä eivät ole mukana turnauksessa. Kaksi ensimmäistä peliä pelataan näillä näkyminen kolmella ketjulla, jotta kaikki kokoonpanossa olevat saavat kunnolla tuntumaa. Kokoonpano vaihtuu toiseen peliin.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Suoritukseni oli 11/15 ja koneen mukaan olen suoritukseltani verrattavissa Maksim Matushkiniin. En ole ihan NHL-tasoa, mutta muuten pelaan kuulemma ihan hyvällä tasolla. Odottelen nyt siis varteenotettavia KHL-tarjouksia, vaikka siniviivavetoni ei ole aivan yhtä laadukas kuin Matushkinilla.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
@korkki sain 10 ja olen kuin Stephen Dixon, En tosin vedä kokkelia nenään kuten hänen on huhuttu tekevän.

Osa kysymyksistä itsestäänselviä ja osasta ei mitään hajua,
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
9 oikein meikäläisellä. Ihan ok suoritus, vaikka olisi ollut pienellä huolellisuudella pari muutakin kysymystä voitettavissa.
 

Patalogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät #90 #96
6/15

"Suorituksesi oli niin hajuton väritön ja mauton, että sitä on vaikea muistaa muutaman kuukauden kuluttua. Ei tämä ihan täydellinen epäonnistuminen ollut, mutta pelaamisestasi ei jää jälkipolville paljoa kerrottavaa.

Olet siis kuin

Kamil Kreps"

heh,heh.. Toi 90-luku ja 2000-luku ei ollut oikeen hanskassa (;

 
(1)
  • Tykkää
Reactions: sob

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
10/15 Olen siis kuin Stephen Dixon.

Joistakin muistamistaan yllättyi. Kun sain vaihtoehdot eteen niin muistin heti esim. sen pitkäaikaissairaan vaikka jos yhtäkkiä olisi vain kysytty asiaa niin tuskin olisi mieleen tullut.

Oli hieno kuvakin testissä kun jäi aikoinaan tuo kuva SK:sta uusista ulkomaalaisista mieleen.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
11/15, olen kuin Maxi Matushkin;)

Väärin meni eniten jäähyjä ulkomaalaispelaajista, vastasin Nickerson..eniten pisteitä tehnyt tsekki, ei ollut Vujtek. Kuka on pelannut Ässissä kolme pudotuspeliä ja tehnyt kolme maalia, paniikissa vastasin Jason Williams mutta silloin taisi säälit jäädä kahteen peliin Ilvestä vastaan. Mikähän vielä petti.

E: Tokalla kerralla oltiin jo Vujtek (13/15), Heshkaan vaadittiin vielä ylimääräinen yritys.
 
Viimeksi muokattu:

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
10/15, 7 varmaa ja loput arvalla/päättelyllä.

Oli melko loistavat kysymykset keksitty.

Tein tämän jo aamulla, tuloksena 7/15. Minulla olivat myös nuo seitsemän tietämääni varmoja, mutta muuten olin ihan arvailun varassa, ja neljän vaihtoehdon tapauksessa en arvannut yhtäkään oikein.. jumankauta kysymykset olivat vaikeita, eli todellakin loistavat kysymykset oli tehty
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kylmiltään 7/15. Kuumiltaan 12/15.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös