Missä olet juuri nyt?

  • 249 294
  • 3 205

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
Miks lähtee vieraalle maalle katteleen Walking Deadeja yms.?

Kotosalla alan rillaileen kanankoipia, viitaten ketjun otsikkoon vaikkakin paljastui myös tekemäni.
Niin, koska loma pitää suorittaa, tehdä ja mennä kunnes nukahtaa kuolleena sänkyyn! Ei siinä ehdi sarjoja katsoa kun pitää nähdä nähtävyyksiä. Jos muksua väsyttää niin käsketään kasvattaan pallit ja jaksaa ainakin iltayhteentoista asti.

Itse makoilen Virroilla mökillä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Loma pitää ansaita. Ainakin duunarilla näin menevi.

Nuoriso ei olekaan pilalla. Kultaisella 80-luvulla tehdastöistä sairastuttiin ennen lomaa viikoksi ja hurjimmat vielä viikoksi loman jälkeen.

Se on toki totta, että se väliin jäänyt neljä viikkoa piti jotenkin ansaita.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Nuoriso ei olekaan pilalla. Kultaisella 80-luvulla tehdastöistä sairastuttiin ennen lomaa viikoksi ja hurjimmat vielä viikoksi loman jälkeen.

Se on toki totta, että se väliin jäänyt neljä viikkoa piti jotenkin ansaita.
Sittemminhän se on käsittääkseni mennyt siihen, että otetaan sairaudet pariks viikkoo loman päälle. Onneks ite saan määrätä päiväni kunhan olen tavoitettavissa ellei erikseen sovita etten ole.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Huussissa paskalla.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Flunssassa mökillä. Flunssa on siis sairaus josta kärsin, ei mökkipaikkani nimi. Ei tosin mikään paha pöpö. Iski sopivasti kesäloman viimeisen viikon lopussa, mutta jos ei yhtään pahene, niin kyllä tästä maanantaina töihin kykenee.
 

MarkoPalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU, Hammarby IF, Jokerit
Kotona Liedossa. Sohvalla istuskelen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Turussa pitkästä aikaa. Onks tää nyt sitten niin paha paikka... Ei kai :)
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Makaan kulmasohvalla katsoen robbie coltranen ratkaisevia todisteita ja samalla selailen suosikkipalstaani, jatkoaika.comia. Täällähän minä. Jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö. Jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö. Jos sun lysti on ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen, jos lysti on niin kädet yhteen lyö.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No rikkaalla köyhän huvit. Pitänee siis paikkansa

Niin just! Kun päästään Suomeen niin leikitään taas köyhiä: aiotaan nimittäin syödä pari savolaista kalakukkoa!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Makaan kulmasohvalla katsoen robbie coltranen ratkaisevia todisteita ja samalla selailen suosikkipalstaani, jatkoaika.comia. Täällähän minä. Jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö. Jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö. Jos sun lysti on ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen, jos lysti on niin kädet yhteen lyö.

Makoilen tässä kulmasohvalla, mutta miten ihmeessä voisin lyödä käsiä yhteen, kun toisessa on sellainen oluttölkki. Tai siis tietenkin voisi. Se olisi tosin melko typerää, koska siinä menettäisi oluen ja läppärinkin päälle varmaan kaatuisi.

Aina keksitään keinot, laitan tölkin tuohon jalkojen väliin ja sitten on kaksi kättä vapaana. Käytin juuri kyseistä keinoa maalin tullessa ja televisiolle laulaessa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Taas terassillani istuskelen ja kaiuttimesta kuuntelen musiikkiia. Jatkista selaillessa ja tanskassa tehtyä hartwallin lonkeroa siemaillessa aika kuluu ratttoisasti.

Työkavereiden puheissa miun terassi alkaa olla jo melkoinen käsite, kun melko usein kerron tässä iltaani viettäväni. Ja niinhän se toki on, että melkein aina työpäivän loppuessa yhdeksältä poljen kotia, otan parit afterworkit, sikarit ja rentoudun lukemalla jatkoaikaa tässä samalla tuolilla.

Syksyllä, talvella ja keväällä kyllä kerkiää olla sisällä ja katsella sohvalta televisiota.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Oon ollut nyt reilu kolme päivää täällä Jokelassa kaverin luona. Meitä oli täällä viikonloppuna iso kuuden hengen porukka pelaamassa videopelejä, joista jäljellä enää puolet. Huomenna olisi tarkoitus itsekin suunnata täältä takaisin kotio pk-seudulle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Siis sängyssähän minä. Kuuntelen musiikkia menneiltä vuosilta. Akku näyttää puhelimessa latautuneen 94 prossaan eli voi irroittaa piuhan ja käydä nukkumaan. Ei kyllä väsytä yhtään... taaskaan...
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mäkin olen sängyssä, makaan selälläni ja kirjoittelen tätä viestiä. Kelloradio on auki ja sieltä kuuluu puhetta ylen puheelta. Olen siis yksin kotona, aivan yksin. Ei edes koiria. Onneksi yle puhe pitää seuraa ja kummitukset loitolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös