Vitutusketju

  • 10 507 515
  • 56 109
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mua kiinnosti 20 vuotta todella todella aktiivisesti. Viime kesänä joku kytkin kääntyi aivoissa, minkä jälkeen ei oo enää oikeen jaksanut kiinnostaa. Jospa se alkais joskus uudestaan..
Itsehän tästä samasta tilitin joskus täällä. Joskus 12-22 ikävuosien kohdalla kiinnosti ihan pirusti. Ja oikeasti tiesinkin aika paljon. Sittemmin kun käytännössä kaikki matsit on tullut parin klikkauksen taakse niin kummasti ei enää jaksa kiinnostaakkaan. Oudot aivot, outo mies...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mies on ainakin outo juttujen perusteella.
Et se sinäkään ihan terve ole.

No ei vainkaan. Harvinaisen tervepäinen nuori siellä tuntuu olevan. Tepsin kannattajaksi ainakin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Öisin nukutaan eikä katsota NHL:aa. Ei se vain ole sen kummoisempaa.

Ajat entiset ei koskaan palaa.
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
En jaksanu ettii, ett onks tätä ketjuu misää, mut iha sama prkl.

Tänne saa ja täytyy avautuu jos pännii tai muutenvaa vtuttaa.
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
Ittee vtuttaa täl hetkel meidä työpaika kesäläiset, kun ne ei osaa yhtää mitää vaikka on ollut yli kuukauden jo hommissa. Olen itsekin nuori (19) ja voin sanoa, että oon ollu pia 3v hommissa täällä työharjottelut mukaanlukien niin tää työ ei jumalauta oo mitää rakettitiedettä.
Kun ei tajua edes puhetta, että mitä ja miten tehdään ja mistä aloitetaan. "Onks mul?!" "Miten?"
Perkele. Itte pitäis kaikki tehä, kun kukaa ei tiiä mistään mitään. Johtoportaasta lähtien.

Sit tää yks suomenruottalaine. Ei ymmärrä eikä osaa kunnolla suomea. Voi vittu koita näiden kans nyt töitä tehä.


No onneks maanantain pääsee alottaa armeijan ja pääsee sin lepokotiin. Siellä sielu lepää.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Älä ainakaan mene tiedustelujoukkoihin. Melko pienellä etsimisellä olisit löytänyt "vitutusketjun". Veikkaan että kommandohommelit ovat sun juttu.

Korkki ja ketju kiinni.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä vittu siinä on, että pitää ottaa töihin semmosia riippakulleja jotka ei pysty tekemään tasapuolisesti kaikkea. Vituttaa välillä tää, kun itse joudut toimimaan jokapaikanhöylänä. Potkut vittu kaikille, omistajasta lähtien.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mikä vittu siinä on, että pitää ottaa töihin semmosia riippakulleja jotka ei pysty tekemään tasapuolisesti kaikkea. Vituttaa välillä tää, kun itse joudut toimimaan jokapaikanhöylänä. Potkut vittu kaikille, omistajasta lähtien.

Höylääthän sä tälläkin palstalla joka ketjua. Ihme että ehdit duunia edes tekemään?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Höylääthän sä tälläkin palstalla joka ketjua. Ihme että ehdit duunia edes tekemään?
Höylään paljon muutakin. Viimeksi eilen illalla höyläsin kivekseni sileäksi. Kiveksien ja pöllönsilmän välinen vyöhyke on hankalaa aluetta, mutta selvisin siitäkin koettelemuksesta. Olenhan jokapaikanhöylä.

Asiaan. Tien päällä on hyvää aikaa skrivata.

Plot twist: sä olet itse omistaja.
En tiedä mitä plot twist tarkoittaa, mutta en ole omistaja. Olen omistajasta seuraava mulkero. Eli palkollinen, huora, mutta myös muiden boss, mutta myös mulla on boss. Jokaisella hevosella on kengittäjä. Vanha viidakon laki.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Eipä taideta olla. Tai toivottavasti ei olla. Ihan kamala ajatuskin. Ja itseasiassa en ole edes syntynyt Turussa, enkä koskaan asunut.

Ok. Nyt sulla on muuten absoluuttisen täydellinen määrä viestejä. Ihan sattumalta vaan huomasin.
 

Portrait

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät&Penguins
Pari läskiposki-jonnea kävi illalla kippaamassa läjän sipsijämiä juuri keskelle meikäläisen parvekkeen edustaa. Lokkipartio ne kävi ne sitten aika vikkelään siivoamassa pois... Siis sipsit, olis kyllä voinu siivota jonnet pois myös.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei auto käynnistyny muijalla aamulla kun akku loppu, johan tuo pari viikkoa ehti taloudessa ollakin.

Vielä ei vituta mutta todennäköisesti autoliikkeeseen kohdistuvan puhelun jälkeen vituttaa.

Kahtellaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei auto käynnistyny muijalla aamulla kun akku loppu, johan tuo pari viikkoa ehti taloudessa ollakin.

Vielä ei vituta mutta todennäköisesti autoliikkeeseen kohdistuvan puhelun jälkeen vituttaa.

Kahtellaan.
Autoa hankkiessa pitää aina muistaa vaatia liikkeeltä kaksi asiaa. Jakohihnan on oltava juuri vaihdettu ja akun pitää olla uusi. Ellei ehdot täyty, kauppaa ei tule.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Autoa hankkiessa pitää aina muistaa vaatia liikkeeltä kaksi asiaa. Jakohihnan on oltava juuri vaihdettu ja akun pitää olla uusi. Ellei ehdot täyty, kauppaa ei tule.

Ketjukone ja apulaitehihna juur vaihdettu. Ilmeisesti osunu tyyppivika ja paskoo alkuperäisen akun. Eipä tuossa varsinaista ongelmaa ole mutta saavat tarkastaa huoltonsa laadun että sen puolesta kaikki hyvin ja laittaa uutta akkua tilalle. Samalla hinurilla tulee mulle tänne kätevästi sijaisauto ja palauttelen sen kun saavat valmiiksi.

Helppoa ja kätevää mutta näkeepi miten käy.

Ei ollu herra vielä saapunut töihin mutta kymmeneltä sitten uudestaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ketjukone ja apulaitehihna juur vaihdettu. Ilmeisesti osunu tyyppivika ja paskoo alkuperäisen akun. Eipä tuossa varsinaista ongelmaa ole mutta saavat tarkastaa huoltonsa laadun että sen puolesta kaikki hyvin ja laittaa uutta akkua tilalle. Samalla hinurilla tulee mulle tänne kätevästi sijaisauto ja palauttelen sen kun saavat valmiiksi.

Helppoa ja kätevää mutta näkeepi miten käy.

Ei ollu herra vielä saapunut töihin mutta kymmeneltä sitten uudestaan.
Vakuutukset on hyvä tosiaan olla kunnossa. Mulla paukautti prätkäjätkä kylkeen kolmion takaa tossa takavuosina, pelkääjän paikan ovi rusinaksi. Just oli Lappiin lähtö seuraavana päivänä. Hertziltä haettiin sitten auto ja Tapiola maksoi.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vakuutukset on hyvä tosiaan olla kunnossa. Mulla paukautti prätkäjätkä kylkeen kolmion takaa tossa takavuosina, pelkääjän paikan ovi rusinaksi. Just oli Lappiin lähtö seuraavana päivänä. Hertziltä haettiin sitten auto ja Tapiola maksoi.

Kohta tulee hinuri hakeen autoa mutta eivät ihan suostunu tuomaan sijaisautoa tänne sillä samalla vekottimella. Ei tuo nyt täysin yllättänyt mutta muuten mennyt aika kuvitellun mukaan. Täytyy nyt matkustella sitten sen hinausauton kyydillä sinne pajalle.

Todennäköisesti ei mene luvatussa vartissa huolto mutta onneks työpaikka siinä vieressä, pääsee edes tienaamaan osariin tarvittavaa rahasummaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös