Vastakkainasetteluketju

  • 414 268
  • 5 226

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mick Jaggerin huulet vai Keith Richardsin maksa?

Richardsin elin. Enkä sano mitään GNR-dissauksesta. Paitsi sen että oli kyllä löysää puhetta, todella löysää. En sano enempää. Chinese Democracy on mestariteos alusta loppuun samoin kuin Illusionit. Juntit toivoo aina uutta Appetitea, mutta ei sitä kahdesti tehdä, vaan mennään uusille vesille. Veikkaan että taas ollaan kateellisia, kun tuommoisia höpöjä puhutaan. Olisi syytä miettiä, tahtooko tehdä itsestään narrin!!!! Kyllä vituttaa tuommonen tyyli, kannattaisi mennä itse tekemään niin näkee ettei ihan noin vaan mestariteoksia synny. Ei tunnu missään. Taidan sanoa hyvästit tälle palstalle jos tämä tällaiseksi on mennyt. Missä modet kun tarvitaan. Tämä on viimeinen viestini! Haistakaa vittu!

ykkönen vai kakkonen?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Twin Peaksin ensimmäinen ja toinen kausi vai kolmas kausi?
Eka. Tosin en ole jaksoakaan katsellut ks. sarjaa (vaikka vissiin pitäisi, kovasti on kehuttu.) mutta vastaan koska olen itsekäs paska ja haluan itse esittää kyssärin.

Archie Bunker vai Al Bundy?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eka. Tosin en ole jaksoakaan katsellut ks. sarjaa (vaikka vissiin pitäisi, kovasti on kehuttu.) mutta vastaan koska olen itsekäs paska ja haluan itse esittää kyssärin.

Archie Bunker vai Al Bundy?

Erittäin vaikea valita, kyseessä kuitenkin todelliset alfat. Vastaan Archie Bunker, sillä Al Bundy on tottunut häviämään.

Rytmikitara vai soolokitara?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
KGB vai FSB?
Tuo on hieman niin kuin tippuri ja kondylooma vaiko neekerisankkeri ja AIDS?
Eli suunnilleen yhtä mukavia. Jotenkin kunnioitan wanhoja perinteitä ja otan tipp... siis KGB:n. On reippaan raikas lapiolla otsaan tai luodilla niskaan puolue. FSB:n herrasmiehet vaikuttavat vain itsensä hajuisilta myrkyllisiä sontaämpäreitä kantavilta tunareilta.
Huom: edellä mainitun lauseyhteyden ”puolue” ei ollut vahinko.

Kevennetään hieman aihetta. Kunpi ensi vuoden juhannussaunakumppaniksi makkaranpaistoon:
Heinrich Müller vai Reinhard Heyndrich?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Varis vai harakka?
Varis koska Petri Varis oli kova joskus. Teki muuten muistaakseni maalin ekalla kosketuksellaan kiekkoon Tapparan paidassa. Loppukausi menikin sitten vähän hiljasemmin.

Kumpaa kuumaan kesäiltaan mökkilukemiseksi?

Laatikollinen Der Stürmereitä vai Iskra-lehtiä?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kysymys tuskin oli mulle, mutta tietämättä riittävästi, vastaan ei kumpikaan, tai molemmat.

Edestä vai takaa?
Näin pervona oletan että kysyjä tarkoittaa yhdyntää? Seksiä? Panemista? Jörnintää? Fyysillistä rakkaudenosoitusta? Koinintaa? Hässimistä? Bumtsibumia? Oikea vastaus on tällöin takaa.

Posliini vai puska?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Iltavuoro vai aamuvuoro?

Tämä on erittäin hankala kysymys. Periaatteessa aamuvuoro, mieluiten joskus klo 07, koska sitten pääsee poiskin joskus. Toisaalta, jos voi olla varma, että joku typerä keskijohdon turha jamppa ei tule kyselemään illalla mitään turhaa, niin sekin saattaa käydä olla omassa rauhassa. Iltavuorojen alkamisessa vain menee liian helposti koko päivä hukkaan odotellessa sen alkamista.

Iltalehti vai Iltasanomat?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tämä on erittäin hankala kysymys. Periaatteessa aamuvuoro, mieluiten joskus klo 07, koska sitten pääsee poiskin joskus. Toisaalta, jos voi olla varma, että joku typerä keskijohdon turha jamppa ei tule kyselemään illalla mitään turhaa, niin sekin saattaa käydä olla omassa rauhassa. Iltavuorojen alkamisessa vain menee liian helposti koko päivä hukkaan odotellessa sen alkamista.

Iltalehti vai Iltasanomat?
Iltasanomat.

Sedan vai farmari?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös