Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 921 100
  • 6 150

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Itikat yöllä sisällä. Mikä on ärsyttävämpää kuin herätä 3am siihen ininään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Itikat yöllä sisällä. Mikä on ärsyttävämpää kuin herätä 3am siihen ininään.
Siihen että heräät 3am ketjutettuna patteriin, meikattuna, puettuna häämekkoon ja perseeseen on tungettu semmonen maxi kokonen toblerone?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jokaikinen kerta kun oon @sämpylä89 llä yökylässä. Eli usein. Sitä voi sitten kukin mielessään miettiä että miksi aina tuppaan sinne yökylään...
 
Ne naiset, jotka käyttävät niin paljon parfyymiä, että heistä jää sellainen hajuvana, joka haisee vielä useiden kymmenien metrien päässä. Onko sitten ominaishaju niin paha, että parfyymiä pitää ruiskuttaa kuin jotain DDT:tä muinoin.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Se kun aikuinen ihminen puhuu lapsen silmien kautta, vaikka niitä ei ole edes paikalla.

Törmäsin sattumalta jäätelökioskilla wanhan luokkakaverini pikkusiskoon kavereineen. Syötiin siinä sitten jäätelöt ja vaihdettiin kuulumisia. Tiesin jo etukäteen, että hänellä on ukko ja pari lasta. Juteltiin muun muassa kesälomasta ja -suunnitelmista. Aika paljon siinä sitten tuli tekstiä, että "isoveli sitä" ja "isoveli tätä". Hetken aikaa mä siinä ihmettelin sanomatta kuitenkaan mitään, että kyllä kai kaveristani/hänen isoveljestään voisi ihan nimelläkin puhua. Sitten tuli se, kun "isoveli aloitti tällä viikolla uimakoulun". Mä sitten tokasin siihen, että "ai valmentajana vai? Sehän oli aikamoinen vesipeto jo kouluaikoina". Sitten vedettiin puolikas palkokasvi nokkaan ja oikein närkästyneenä vastattiin, että "siis mä puhun nyt mun vanhemmasta pojastani". Mä siihen sitten huuli pyöreänä, että "mä olen tässä nyt viisi minuuttia kuunnellut, että mitä SUN isoveljellesi kuuluu". Noh, tuskinpa tarvitsee sitä tyttöporukkaa taas seuraavaan kahteenkymmeneen vuoteen moikkaillakaan. Voin vain kuvitella minkälaista putkiaivo-juttua siellä on meikäläisestä juteltu sen jälkeen kun häivyin paikalta vähin äänin.

Toisaalta oma siskonikin on onnistunut sumuttamaan mua vastaavalla tavalla. Joskus oli jotain juttua siitä, että isovanhemmat tulee mukaan tai tekee jotain. Pitkään se kesti mulla silloinkin tajuta, että siskoni puhui poikansa isovanhemmista - eli MEIDÄN vanhemmista. Jälleen kerran... siskonpoika ei ollut kyseisellä hetkellä mailla eikä halmeilla.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Se kun jugurttipurkissa on enemmän kuin yksi annos jäljellä, mutta ei viitsi ottaa sitä normiannosta ja jättää pientä määrää sinne purkkiin niin se kaikki jugurtti pitää ottaa ja sitä pitää syödä sitten liikaa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se kun jugurttipurkissa on enemmän kuin yksi annos jäljellä, mutta ei viitsi ottaa sitä normiannosta ja jättää pientä määrää sinne purkkiin niin se kaikki jugurtti pitää ottaa ja sitä pitää syödä sitten liikaa.
Se on kanssa ärsyttävää, kun sinne pohjalle jää sitä aina niin paljon.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Järjestelmäpäivitykset... Tuntuu että ne on aina huonompaan. Tutut jutut muuttuu vieraiksi ja asiat on tehtävä vaikeamman kautta. Kerrotaan että asioita helpotetaan vaikka itsestä ne on hankalampia. Kyllähän niihin tottuu.... aikanaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Järjestelmäpäivitykset... Tuntuu että ne on aina huonompaan. Tutut jutut muuttuu vieraiksi ja asiat on tehtävä vaikeamman kautta. Kerrotaan että asioita helpotetaan vaikka itsestä ne on hankalampia. Kyllähän niihin tottuu.... aikanaan.
Siinä kohtaa kun on totuttu niin taas tulee järjestelmäpäivitys.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo, niinhän se on. Kyllä se taas muutamaa juttua vähän aikaa haetutti ennen kuin keksi miten ne saa esille.

Hesarissa oli juuri juttua maksumuurin takana millaisia taisteluita tavalliset työntekijät käy järjestelmien kanssa. Nainen, 47 kertoi joskus itkevänsä töissä, kun ei saa mitään tehtyä.

Tätä kirjoittaessa olen mukana tiimissä mikä rakentaa kokonaan uutta puljun sisäistä työkalua ja julkaistaan ensi kuussa. Saa taas nähdä miten käy, mutta kyseessä on tosiaan uusi systeemi ja ainakin tarkoitus olisi korvata ennen paljon manuaalista työtä vaatinut sinänsä tärkeä prosessi.

Jäämme odottamaan, kohta tämäkin varmaan päivitetään, vaikka havaittaisiin toimivaksi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Järjestelmäpäivityksistä tuli mieleen, että en tiedä falskaako lihasmuistini vai onko jossain Outlookin uusimmissa versioissa kalenterimerkintöjen ja kokouskutsujen Delete-nappula siirtynyt samaan kohtaan, missä aiemmin oli Save-nappula? Duunikoneella on jo jonkin aikaa melkein poikkeuksetta hiiri hakeutunut siihen deleten päälle, kun koittaa tallentaa.

Ainakin tämän kotikoneen, jossa on Paasikiven aikainen Outlook, perusteella havainto näyttää pitävän paikkansa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hesarissa oli juuri juttua maksumuurin takana millaisia taisteluita tavalliset työntekijät käy järjestelmien kanssa. Nainen, 47 kertoi joskus itkevänsä töissä, kun ei saa mitään tehtyä.
Tämä ärsyttää, siis tämä ”Nainen, 47”. Mitä väliä on naisen iällä tässä tapauksessa? Iltapäivälehdethän tätä viljelevät. ”Pekka, 31, sai kymmenen kilon hauen.” Olisiko kalaonni ollut erilainen, jos Pekka olisi 21 tai 51? Miksi sitä ikää tuutataan joka paikkaan?

Ärsyttää myös joka kerta kun näen merkin @ tai #.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämä ärsyttää, siis tämä ”Nainen, 47”. Mitä väliä on naisen iällä tässä tapauksessa? Iltapäivälehdethän tätä viljelevät. ”Pekka, 31, sai kymmenen kilon hauen.” Olisiko kalaonni ollut erilainen, jos Pekka olisi 21 tai 51? Miksi sitä ikää tuutataan joka paikkaan?

Ärsyttää myös joka kerta kun näen merkin @ tai #.
Itteeni kyllä nämät ikäjutut kiinnoostaa. Parikin kertaa oon mennyt pikkusen simassa jutteleen Jenspalle (selvästi väh. 18), mutta sitten on selvinnyt että se onkin Linda, 15. Tosiaan pari kertaa oon sen virheen tehnyt ja voin kertoa että sanomista tulee. Niinkun Pulkkisen piispa meitä onnettomia jo aikanaan valisti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös