Sami Lepistö – tiellä tähtiin

  • 109 633
  • 368

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuten aikaisemmin kirjoitin, Leppä jatkaa erittäin suurella todennäköisyydellä ja niinhän siinä sitten kävi.

Jossain vaiheessa vihjailtiin jo siirtoa naapuriin... huh huh ja hyi helvetti!

Todella hieno homma ja puolustus on tasoa timanttia (ainakin paperilla).
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jossain vaiheessa vihjailtiin jo siirtoa naapuriin... huh huh ja hyi helvetti!

Ei edelleenkään vihjailtu. Se oli joku paska läppä. Hienoa kuitenkin, että Lepistö jatkaa. Nyt on kasassa yksi KHL:n kovimpia pakistoja. Ja kolme Jokerikasvattia isoissa rooleissa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Väittäisin edelleen, että on kovin suomalainen pakki änärin ulkopuolelta ja kovempi kun moni änärissä.

Hyvä ja kiitos Sami! Tämä on ilon päivä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Aivan loistavaa! Todella tärkeä jatko Jokereille. Laadukas Pakisto koottu ja vastuunkantajia riittää.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereilla on tällä hetkellä kaksi parasta Euroopassa pelaavaa suomalaista pakkia joukkueessa; Lepistö ja Lehtonen. Mun nähdäkseni toi on aika hyvä lähtökohta pakiston suhteen, kun siellä on kohtuullisen hyvää taustatukeakin niin suomaisten kuin ulkomaistenkin osalta. Vaikea nähdä millä tuota pakistoa voisi Jokereitten budjetilla saada yhtään tuota paremmaksi ja oon yllättynyt jopa näinkin kovasta pakistosta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikea nähdä millä tuota pakistoa voisi Jokereitten budjetilla saada yhtään tuota paremmaksi
Ei millään. Se on tälläkin hetkellä ns. kohtuuttoman kova budjettiin nähden. Grant ja Lepistö saisi kumpikin aika varmasti miljoonan Venäjältä, joten aikamoinen temppu oli, että saatiin pidettyä molemmat ja vielä hankkimaan lisää.

Lehtonenkin voisi alkaa tekemään perhettä, niin ei tarvitsisi pelätä Venäjälle lähtöä kahden vuoden päästä.
 
Lehtonenkin voisi alkaa tekemään perhettä, niin ei tarvitsisi pelätä Venäjälle lähtöä kahden vuoden päästä.
Mikko Lehtosen sitoutumista Jokeri-organisaatioon ja ennen kaikkea helsinkiläiseen jääkiekkoelämään voi hieman kyseenalaistaa, @sämpylä89 . Toisin kuin Jorma Lepistön sitoutumista, jossa esimerkki ja käytännön asiat ohjasi myös oman pojan valintaa seuraa valitessa. Mutta ymmärrän, viestisi oli hauska ja omalla tavallaan ihan oikeassa, enpä minäkään usko Samin siirtyneen Jokereihin muuten kuin tilanteessa jossa jälkikasvu oli tulossa. Sinänsä epäilen vahvasti, että se on NHL, jonne Lehtonen lähtee tulevan kauden jälkeen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikko Lehtosen sitoutumista Jokeri-organisaatioon ja ennen kaikkea helsinkiläiseen jääkiekkoelämään voi hieman kyseenalaistaa, @sämpylä89 . Toisin kuin Jorma Lepistön sitoutumista, jossa esimerkki ja käytännön asiat ohjasi myös oman pojan valintaa seuraa valitessa.
Kyllä. Tarkoitukseni olikin heittää tuo hieman kieli poskella, jonka ilmeisesti ymmärsitkin. Mutta onhan tuo perheen tekeminen varmasti semmonen tekijä, millon halutaan asua siellä parhaassa paikassa, eikä mistä saa eniten rahaa. Grantin otin mukaan, koska hänellekkin syntyi jälkikasvua kesken kauden, joka varmasti edesauttoi sopimusneuvotteluita Helsinkiin jäämisessä.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nämä on mielipide asioita, mutta kyllä Jesse Virtanen taitaa Lehtosta vielä asteen kovempi olla.

Kyllä mulle Virtanenkin olisi kelvannut Jokereihin oikein hyvin. Todella kova viime kausi Ruotsissa, mutta ollut maajoukkueessa aina aika lapanen.
Mun Jokereihin mahtuu aina kuitenkin Lepistön lisäksi MM-kisojen all stars -pakki ja silloin mä oon sitä mieltä, että Jokereissa on kaksi parasta Euroopassa pelaavaa suomalaista. Jos Virtanen olisi Jokereissa, niin olisi kolme parasta, mutta nyt on tyytyminen vain kahteen.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä mulle Virtanenkin olisi kelvannut Jokereihin oikein hyvin. Todella kova viime kausi Ruotsissa, mutta ollut maajoukkueessa aina aika lapanen.
Mun Jokereihin mahtuu aina kuitenkin Lepistön lisäksi MM-kisojen all stars -pakki ja silloin mä oon sitä mieltä, että Jokereissa on kaksi parasta Euroopassa pelaavaa suomalaista. Jos Virtanen olisi Jokereissa, niin olisi kolme parasta, mutta nyt on tyytyminen vain kahteen.

Jesse Virtanen lapanen maajoukkueessa? En tiedä mitä sinä olet katsonut, mutta Virtanen on aina ollut parhaimmistoa. En tiedä millä meeritein Lehtosen voi rankata Virtasen edelle, koska todellakin siellä maajoukkueessakin on Virtanen parempi ollut. Mutta toki jos pelkästään MM-kisojen perusteella nostat Lehtosen yli Virtasen, niin ihmettelen kyllä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ei kuvaa kyllä ketjun otsikko nykymenoa :)
Huolestuttavaa menoa. Aivan hirveä määrä isoja virheitä ja tuntuu tulevan ottelusta toiseen. Tänään päästi vastustajan yksin läpi ja 2-1 hyökkäykseen kun oltiin ylivoimalla puhumattakaan turhista jäähyistä. Viime vuonna alkoi tämä sekoilu ja sama jatkuu tälläkin kaudella. Eikö saa nukuttua vai mistä kiikastaa. Jotenkin poissaoleva.
 

Kartsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei kuvaa kyllä ketjun otsikko nykymenoa :)
Huolestuttavaa menoa. Aivan hirveä määrä isoja virheitä ja tuntuu tulevan ottelusta toiseen. Tänään päästi vastustajan yksin läpi ja 2-1 hyökkäykseen kun oltiin ylivoimalla puhumattakaan turhista jäähyistä. Viime vuonna alkoi tämä sekoilu ja sama jatkuu tälläkin kaudella. Eikö saa nukuttua vai mistä kiikastaa. Jotenkin poissaoleva.
Tämähän se. Ekalla kaudella takaisin Jokereissa oli loistava ja puolustuksen kiekollinen johtaja.

Viime kaudella alkoi loppukautta kohden lisääntymään huolimattomuudet, turhat jäähyt ja muutenkin vaan kiekon kanssa sähläily.

Nyt tällä kaudella lisääntynyt vielä huomattavasti.

Mikä vaivaa? Ikä painaa? Motivaatio hukassa? Kaksoset stressaavat ja keskittyminen hukassa?

Joka tapauksessa huolestuttavaa hommaa, tällä hetkellä pelin tai parin penkitys tekisi hyvää, mutta Ollin loukkaantuminen ei salli sitä, ja Räsänen ei ole ansainnut peliaikaa.
 

Hapsiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Itse mietin mistä johtui pitkä harkinta uuteen soppariin ja alkaa vahvasti näyttää motivaation olleen suurin tekijä. Kautta pelattu 11ottelua ja mies vetää vieläkin kesähöntsää! Turhautuneisuus omiin otteisiin näkyy kilometrin päähän ja tällä kokoonpanolla ei rotaatiota tulla pakistossa juuri näkemään.

Toivottavasti mies herää tähän kauteen ja rupeaa johtamaan pakistoa totutusti edestä omalla esimerkillään, tällä hetkellä ei siltä vaikuta...
 
Huhhuh. Jo viime kaudella oli tekeminen sinnepäin joulukuun tienoilla. Ei silloin pistänyt silmään kun koko joukkue pelasi miten sattuu. Paransi kuitenkin pudotuspeleihin suorittamaan perustasollaan luotettavasti.

Tällä kaudella ei sitten ole vain lähtenyt. Pääsee paikoille sijoittumisellaan, mutta kiekolliset ratkaisut ovat usein epäonnistuneita, kiekko pyörii lavassa enemmän kuin aiemmin, se syöttö ylivoimalla menee puoli metriä laukojan lavan väärälle puolelle.

Ikävää sanoa, mutta peliesitykset eivät tällä hetkellä puolla ykköspakin paikkaa varsinkaan ylivoimalla. Mutta Lepän asema jokeri-ikonina takaa omissa silmissä pelipaikan. Sen myönnän ihan suoraan että haluan Lepistön onnistuvan, ja eiköhän Sami paranna peliään kun kausi etenee.
 

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Olipa syvällä tämä Lepän ketju.
Monesti olen mielessäni kironnut, kun Lepistö mokaa pelin lopulla ilman maalivahtia pelatessa siniviivan pitämisen. Mielestäni siinä on ollut lähes JanneNiinimaalaisia piirteitä. Niinkin paljon, että olen nähnyt lipsahduksen joskus sekunteja etukäteen.
Torstaina Leppä hyvitti kasaantuneita virheitään ja pelasti joukkueen huonolta viimeistelyltä. Toivottavasti herra alkaa tosiaan päästä vireeseen, kuten haastattelussa virkkoi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mahtaako Lepistön ura Jokereissa tai ura kokonaisuutena olla tässä? Toivottavasti ei, mutta pakistoon on kyllä aika kova tunku, mikäli vielä Pudas ja Friman tulee.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin tuli Lepän matka Jokereissa päättyneeksi. Ei tuota muuten voi tulkita.

Kiitos Sami hetkistä ja tsemppiä tulevaan!

Sinällään ymmärrettävää. Halutaan nuorentua ja uudistua. Kaukalot kapenee ja peli nopeutuu.
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Nyt sitten kauhulla odotellaan että loppuuko ura (harmi ettei saatu kunnon jäähyväisiä) vai jatkuuko se vielä jossain muualla kotimaan kamaralla (lasten koulut ym.).
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Näin tuli Lepän matka Jokereissa päättyneeksi. Ei tuota muuten voi tulkita.
Jari Kurri kirjoitti:
Kurri ei lyö vielä vasaraa pöytään ja sano, että Jokereiden joukkue olisi nyt lopullisessa muotissaan. Poikkeukselliset ajat vaativat kärsivällisyyttä ja moneen kysymykseen on vielä vastaus saamatta.
Mun mielestä tuosta ei kannata tulkita yhtään mitään. Viime vuonna Lepän jatko venyi kesäkuuhun asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös