Jääkiekon MM-kilpailujen finaalipäivä?

  • 1 236
  • 6

Minä viikonpäivänä toivoisit MM-loppuottelun pelattavan?


  • Äänestäjiä
    51
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jääkiekon miesten maailmanmestaruuskilpailujen loppuottelu on pelattu muutamia poikkeuksia (2002?) lukuun ottamatta sunnuntaisin.

Minä viikonpäivänä toivoisit MM-loppuottelun pelattavan?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Äänestin lauantaita finaalipäiväksi, ja mielestäni tästä voisi joku tehdä ihan oikeasti aloitteen esim. jääkiekkoliitolle ja edelleen IIHF:lle.

Kenen intresseissä on, että loppuottelu pelataan sunnuntaina?
 
Lauantaina välierät ja sunnuntaina finaali. Hieno huipennus parin viikon kisarupeamalle viimeisenä viikonloppuna.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tietenkin lauantaina. Yhteiskunta nyt vain toimii länsimaissa missä jääkiekkoa pelataan sillä lailla, että maanantaina pitää usein olla jo jossain. Joukkue lähtee lomille, mutta kannattajat kärsivät.

Tämäkin olisi niin helppo asia, mutta kun ei.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Äänestin lauantaita finaalipäiväksi, ja mielestäni tästä voisi joku tehdä ihan oikeasti aloitteen esim. jääkiekkoliitolle ja edelleen IIHF:lle.

Kenen intresseissä on, että loppuottelu pelataan sunnuntaina?
Ei ainakaan minun. MM-finaali pitää pelata lauantaina. Varmasti enemmistö on tämän viestin ostajia. Minä laitoin viestiä Harri Nummelalle.
 
Viimeksi muokattu:

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ehdottomasti sunnuntai. Jos Suomi ei pelaa finaalissa niin se on vain mukava lätkämatsi piristämään sunnuntaiiltaa. Jos Suomi taas pelaa finaalissa ja häviää niin maanantaiaamuisin muutenkin vähän vituttaa niin menköö samaan syssyyn. Turha pilata sunnuntaipäivää moiseen touhuun. Jos taas Suomi voittaa MM-finaalin, joka tapahtuu siis noin kerran 12 vuodessa, niin onpahan hyvä syy mennä maanantaina töihin silmät ristissä ja hymyssä suin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös