Onko nimesi ollut lopputeksteissä?

  • 2 113
  • 23

Onko nimesi ollut lopputeksteissä?

  • Kyllä

    Ääniä: 13 33,3%
  • Ei

    Ääniä: 22 56,4%
  • Olin jossain produktiossa, mutta en tiedä

    Ääniä: 4 10,3%

  • Äänestäjiä
    39

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä katsoin livevetoa eräältä kasaribändiltä (ei GNR tässä kohtaa, tutkin vieraita pöytiä) ja hyvän lopun pilasi ne aivan loputtomat nimet mitkä rullasi ruudussa vain biisin jatkuessa. Joku jonkin maan televisiolähetys se oli.

Onko sinulle tärkeätä tai oletko saanut nimesi jonnekin. Itse olisin mielummin se tuntematon lahjoittaja ja olisi lähinnä kiusallista nähdä oma nimi siellä. Tai ainakin turhaa.

Paitsi ei turhaa, koska tätä kauttahan saadaan uusia työtehtäviä.
 

Ralph

Jäsen
Jos käsikirjoittaisin jonkun Oscar-tason elokuvan, ei minusta tuntuisi kiusalliselta nähdä oma nimeni sen lopputeksteissä.

Mutta ei ole koskaan nimeäni ollut missään lopputeksteissä tai en ainakaan itse tiedä näin olleen.
 

Glove

Jäsen
Olin joskus 20 vuotta sitten eräässä tv-visailussa kilpailemassa. En tiedä oliko nimeä lopputeksteissä vai ei.
 
K

Kiekkokatsoja

Ei ole, sillä elän vieläkin.
Todennäköisesti muissa lopputeksteissä en tule olemaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lahjoitin rahaa erääseen videotuotantoon ja nimeni näkyi tämän vuoksi tämän videosarjan lopputeksteissä. Lasketaanko tätä?
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Kaverin kaverini tuotti aikanaan tämän hienon leffan: Koulutusmies - Virallinen traileri

Olin äänenä erään sivuhahmon ajatuksille, taisin yhden repliikin nauhoittaa. Kasvojani ei elokuvassa näkynyt, mutta nimi oli kyllä lopputeksteissä.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
2 eri tv-tuotannossa ollut mukana. Toinen oli Åke Lindmanin, jossa olin muutamassa joukkokohtauksessa statistina (nimi kyllä lopputeksteissä). Toinen oli eräs kotimainen tv-sarja matkapuhelinvalmistajasta jossa tuli tuli parit vuorosanatkin pääosan esittäjän kanssa.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin vuosituhannen vaihteessa eräässä Ylen lyhytsarjatuotannossa juttelemassa sarjakuvista ja sain myös nimeni kyseisen jakson lopputeksteihin. 50mk muistaakseni tuli palkkioksi muutamasta repliikistä ja alle minuutin ruutuajasta. Oon odotellut Hollywood-läpimurtoa siitä lähtien, mutta ne ei vissiin ymmärrä hyvän päälle.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olin vuosituhannen vaihteessa eräässä Ylen lyhytsarjatuotannossa juttelemassa sarjakuvista ja sain myös nimeni kyseisen jakson lopputeksteihin. 50mk muistaakseni tuli palkkioksi muutamasta repliikistä ja alle minuutin ruutuajasta. Oon odotellut Hollywood-läpimurtoa siitä lähtien, mutta ne ei vissiin ymmärrä hyvän päälle.

Toivottavasti saat läpimurtosi, mutta ahdistaa missä palkkakuopassa olen ollut. Koripallotuomarin palkka oli 50 markkaa per peli. Siinä menee enemmän kuin muutama minuutti.

Hyvä, kun Yle mainittu, koska niinhän olin itsekin, mutta se oli kahvipalkalla. Aavistuksen alkoi vituttaa, kun tuotanto oli monta tuntia myöhässä eikä siitä sitten oikein kehdannut lähteäkään enää.

Lopulta kävelin käytävällä, se oli jonkunlainen lakitoimisto. Koskaan en nähnyt lopputuotosta, mutta tuskinpa siellä mitään nimiä on ollut. En edes tiedä tekeleen nimeä.

Ekstraamassa on ihan kiva käydä läpimurtoa odotellessa, mutta aika vähän järkeä siinä on.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos ei tiedä, niin täältä voi koittaa tarkistaa: Elonet

Ainakin elokuva-alalla on hyvinkin tarkkaa, että kaikki avustajatkin saavat krediittinsä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos ei tiedä, niin täältä voi koittaa tarkistaa: Elonet

Ainakin elokuva-alalla on hyvinkin tarkkaa, että kaikki avustajatkin saavat krediittinsä.
Mun mielestä on hyvä, että krediitit tulevat. Tosin jos olisi avustajana Markku Pölösen elokuvassa niin voisi toivoa, että älkää pistäkö mun nimeä sinne.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mun mielestä on hyvä, että krediitit tulevat. Tosin jos olisi avustajana Markku Pölösen elokuvassa niin voisi toivoa, että älkää pistäkö mun nimeä sinne.

Ilman muuta ne pitää olla, mutta joskus voisi miettiä hieman tarkemmin miten ne esitetään. Ulkomaan teeveessä näkee esimerkiksi sitä, että ruutu jaetaan kahtia, kun siinä mainostetaan mainoksia ja seuraavaa ohjelmaa. Eihän niitä pystyisi edes halutessaan lukemaan.

Usein, kun Netflixista jotain katsoo, niin laittaa IMDB:n auki ja samalla vilkuilee kaikenlaisia tuntemattomia nimiä.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Kerran, rouva kepittää minut tässä(kin) lajissa, hällä parikymmentä kertaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nooo, ei vielä, mutta sitten hautakivessä - eiköhän se ole loppujen lopuksi lopullisin lopputeksti.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ilman muuta ne pitää olla, mutta joskus voisi miettiä hieman tarkemmin miten ne esitetään. Ulkomaan teeveessä näkee esimerkiksi sitä, että ruutu jaetaan kahtia, kun siinä mainostetaan mainoksia ja seuraavaa ohjelmaa. Eihän niitä pystyisi edes halutessaan lukemaan.

Usein, kun Netflixista jotain katsoo, niin laittaa IMDB:n auki ja samalla vilkuilee kaikenlaisia tuntemattomia nimiä.
Avautui muuten pari päivää sitten että Amazon prime video palveussa on x-ray toiminto. Eli painamalla pausea, tulee x-ray nappula näkyviin ja lähiaikoina ruudussa olleiden näyttelijöiden IMDB-profiili johon voi suoraan linkata. Suorastaan nerokas toiminto kun voi tvn kaukosäätimellä katsella näyttelijän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös