Bongaa julkkis!

  • 1 324 327
  • 4 548

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tapio Liinoja viikko sitten su-ma lennolla JFK-HEL. Paineli koneeseen tullessa tyylikkäästi paikkansa ohi ja joutui sitten taistelemaan vastavirtaan omalle paikalleen.
Lapinlahden Linnut - Vastavirtaan

Sopiva aasinsilta siihen, että bongasin Mikko Kivisen Lauttasaaren Lidlissä jokunen viikko sitten. Mentiin peräkkäin sisään ja lopulta peräkkäin kassalle.

Sekä viime viikolla, ei kovinkaan yllättävästi, Lasse Kurki ja Knipi Ken Stringfellowin keikalla Suvilahti TBA:ssa. Jonna Tervomaa hengaili samassa seurueessa silloin, kun ei ollut lavalla.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Martti Syrjän bongasin eilen Fuengirolassa. Hänellä on asunto jossain täällä lähistöllä, mikäli on juorulehdistöä uskominen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Janne Porkka Raision Bauhausissa Pääsiäisen välipäivinä.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Tapio Liinoja viikko sitten su-ma lennolla JFK-HEL. Paineli koneeseen tullessa tyylikkäästi paikkansa ohi ja joutui sitten taistelemaan vastavirtaan omalle paikalleen.
Tätä olen aina ihmetellyt. Kuinka tyhmä pitää olla, ettei löydä lentokoneessa omaa jakkaraansa? Vittu oikeesti?
Tämän jengin ylittää vai se siniveristen erikoisjoukko, jotka istuu täydessä koneessa mihin sattuu ja sitten ovat täynnä ihmetystä ja närkästystä kun joutuvat siirtymään.

Ja ketjun otsikkoon liittyen, näin tänään Vihreässä Unelmassa homon, joka haki takkinsa. Siis Pekka Haavisto tuli pesulasta UKK kadulla.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Timo toisenlaisista frendeistä kävi tänään asiakkaana ja kysyi multa neuvoa. Kyllä hymyilytti tämän jälkeen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Martti Syrjän bongasin eilen Fuengirolassa. Hänellä on asunto jossain täällä lähistöllä, mikäli on juorulehdistöä uskominen.
Leo-Pekka Tähti kelasi pyörätuolilla vastaan muutama tunti sitten täällä Fuengirolassa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jani "Jamppa" Hurme ja Mika "Spede" Pyörälä Rinkelinmäellä TONIGHT.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jääkiekkopiireissä ainakin tunnettu hahmo, mukavasti ruskettunut Hifk-valmentaja Jarno Pikkarainen tänään Turussa Cup 'n' Pintissa. Tais tulla suoraan junasta ja kolme pitkää juomaa putos kohtuu nopeasti. Mahtaakohan herra asustella jossain hoodeilla, kun olen hänet joskus aikaisemminkin nähnyt samassa mestassa tai sitten Pikkis on vaan ihastunut paikan hipsterihenkisyyteen.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Michael Monroe tku-hml bussissa eilen lauantaina iltapäivänä. Istui suoraan takanani ja kun jäätiin samassa kohtaa pois, niin olihan siinä omanlaisensa show hänellä kun keräsi kamojaan.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Li Andersson eilen iltapäivällä Tampereella Hämeenkadulla käsikadessä uuden sydänkäpysensä kanssa, joka taas on entinen liigatason puolustajapelaaja.
 
Viimeksi muokattu:

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Bongasin Duudsonien Jarpin Kolmenkulman ABC:llä varmaan viisi vuotta sitten. Söi hesellä ja näytti siltä, kuin olisi ryypännyt viimeisen viikon.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Arto Nyberg muutama päivä sitten Helsingin rautatieasemalla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Emma Kari ja seisontapaikan lentokoneeseen hankkinut Aino Pennanen nähty eilen Kallion suvaitsevassa sykkeessä. Lienevät ystäviä. Pennasta olen ennen viime syksyä nähnyt useinkin, mutta nyt on ollut hävöksissä, joten oli kiva nähdä että hän on hengissä ja voi hyvin. Hänen saksaa puhuva miehensä ei ollut nyt mestoilla, eikä se hauska pellavapää, jonka kanssa olen muutamaan otteeseen vaihtanut ajatuksia yhteisistä kiinnostuksenkohteistamme (jäätelö, erilaiset limonadit).
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tällä viikolla oon bongannut Jesse Puljujärven, Ville Pokan, Joonas Kemppaisen ja Janne Niinimaan. Yksi heistä bongattu baarissa. Ette varmasti ikinä arvaa kuka...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Enkö ole tähän ketjuun huutanut herranen aika. Kuukausi-pari sitten bongasin Bar Kukassa Turussa Samuli Edelmannin. Seurueensa varsin tuiterissa, herra itse tietenkään ei.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Ehkä hienoin bongaa julkkis hetkeni oli 2009 Naantalissa Suomi vs Monaco tenniksen Davis Cupissa.
Erään Suomen maajoukkueen johtohahmon isäukko järjesti mulle vip-lipun parhaille paikoille ja viereen istahti kiekkolegenda Juhani Tamminen, joka oli vielä tuohon aikaan kova nimi.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Joskus aikanaan näin tankatessa, kun Harry Harkimo osti parit muoviämpärilliset mustikoita auton takakontista. Sen jälkeen en ole nähnyt mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös