Rottailut ja muut häröilyt NHL:ssä

  • 1 279 148
  • 6 093

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Se oli Perron ja lisäksi Binnington kävi huitomassa Bishopia erän loputtua,
Tarkoitin tätä tilanetta toisesta pelistä. Linkki Youtubeen. Eli kun noita on nyt tulla muutamassa matsissa ja molemmat näyttä siltä että ei ole vahinkoja, niin itselle toi on merkki siitä että Bishopia on käsketty lämmittää.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Aikamoinen kuoleminen tapahtui Bishopille tuosta huitaisusta, joka osui vielä yläselkään missä on selkäsuoja. Täysin typerä teko Perronilta lähteä huitomaan tuolla tavalla, kun eihän tuossa mitään kiekkoa tavoiteltu. Bluesin pelaajat ovat tosiaan ottaneet kohteeksi Bishopin ja edellisessä pelissä käytiin jo iholla. Kuinka pitkälle ovat valmiita viemään tämän lämmittelyn, se on mielenkiintoista nähdä. Valmentajalla on varmasti osansa tässä asiassa, jo ihan oman historiansa takia.

Ehkä taustalla saattaa olla myös Blake Comeaun osuma Binningtoniin game 1:ssä?
 
Viimeksi muokattu:

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Olkoon kuinka oman tiimin pelaaja niin naurettava ja ala-arvoinen temppu Perronilta. Laitan tämän samaan kategoriaan kuin Marchandin toissa päiväinen rottailu.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
No keskelle selkää sitten, kun näyttää numeroiden keskivaiheille osuvan. Se on sitten eri asia, jos Bishop käyttää sellaista rintapanssaria, missä ei ole suojuksia selässä.

Nyt on kyllä pakko kysyä, että missä rintapanssarissa on suojus selässä? Selässä ei ole mitään muuta kuin kiinnityssysteemit, yleensä semmoinen hyvin kevyesti topattu osuus, joka ei suojaa oikeastaan yhtään. Pätee ihan kaikkiin panssareihin.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Nyt on kyllä pakko kysyä, että missä rintapanssarissa on suojus selässä? Selässä ei ole mitään muuta kuin kiinnityssysteemit, yleensä semmoinen hyvin kevyesti topattu osuus, joka ei suojaa oikeastaan yhtään. Pätee ihan kaikkiin panssareihin.

No ei siellä tietenkään sellaista suojaa ole kuin esim. kenttäpelaajilla, mutta kyllähän se toppaus nyt jotain suojaa, nimenomaan keskeltä.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
No ei siellä tietenkään sellaista suojaa ole kuin esim. kenttäpelaajilla, mutta kyllähän se toppaus nyt jotain suojaa, nimenomaan keskeltä.

Tässä linkki panssariin, jota myös NHL:ssä käytetään: https://www.goaliemonkey.com/equipm...alie-chest-protector-velocity-ve8-pro-sr.html

Voin sanoa, että ei suojaa oikeastaan mitään. Mulla on ollut aikoinaan parikin NHL-maalivahdin ylijäämä panssaria käytössäni, pelaan siis maalissa, ja ei suojaa oikeastaan mitään. Kiekon kun tuonne saa ja vaikka osuu tuohon selän läpyskään, niin kyllä se hieman kirpaisee. Suosittelen kokeilemaan mailalla lyöntiä siihen, jos et ole maalissa ikinä pelannut.

Jos kerran olet sitä mieltä että suojaa ja tiedät sen varmasti, niin tehdään diili. Saan lyödä sua mailalla selkään niin lyö sä mua mahaan, kun pidetään tuommoista panssaria päällä. Mä tiedän, kumpi meistä selviää ilman mitään mustelmaa ja kumpaa sattuu pahasti. Tiedätkö sä?
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kyllä tiedän, olen pelannut myös maalissa, en tosin nykyaikaisilla varusteilla. Sulla nyt vähän karkaa mopo käsistä tän asian kanssa, joten otahan lepo vaan. Ja hyvää yötä.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Kyllä tiedän, olen pelannut myös maalissa, en tosin nykyaikaisilla varusteilla. Sulla nyt vähän karkaa mopo käsistä tän asian kanssa, joten otahan lepo vaan. Ja hyvää yötä.

Ei mulla karkaa mopo käsistä, sulla se on karannut kun puhut asiasta josta et näemmä mitään tiedä. Tuossa selän läpyskässä ei ole minkäänlaista toppausta, joka olisi verrattavissa edes vähääkään etupuolella olevaan suojaukseen. Mutta, hyvät yöt sinnekin.
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
No ei siellä tietenkään sellaista suojaa ole kuin esim. kenttäpelaajilla, mutta kyllähän se toppaus nyt jotain suojaa, nimenomaan keskeltä.
Toki ihan uusimmista minullakaan ei kokemusta ole, mutta viimeisimmistä esim. Reebok P4 pro ja Bauer NXG prossa vaikutus selkälärpäkkeellä on samaa luokkaa kuin farkkutakilla.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Laitetaan vaikka tänne Voynoviin liittyen.

Elliotte Friedman:
NHL/NHLPA announce arbitrator rules Slavs Voynov must serve a one-year suspension. He is credited for 41 games served, meaning he must sit 41 more.
 

laamis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Tämän Iltalehden artikkelin mukaan Evander Kanen mielestä tuomarien fyysinen höykyyttäminen on OK
Rehellisyyden nimissä kyllä se tuomarikin toimi väärin ja voin hyvin ymmärtää sen pienen tönäisyn kun tuomari eka vetää jäihin,vaikkakin vahingossa. Eikä Kane mun mielestä tollaista edes sanonut vaan enemmänkin oli sitä mieltä että ei ne tuomarit saa vetää pelaajia jäihin tuolla tavalla.
 

Ilotollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bunch of Jerks (Carolina Hurricanes)
En tilannetta nähnyt em. mainitun kuvan sain artikkelista. Auktoriteetin kunnioittaminen pitää sisällään sen että joskus rapatessa roiskuu ja epäoikeudenmukaisuuksia sattuu. Onko se enää mikään auktoriteetti sellainen on jota kuunnellaan vain silloin kun on itse sen kanssa samaa mieltä?
 

laamis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
En tilannetta nähnyt em. mainitun kuvan sain artikkelista. Auktoriteetin kunnioittaminen pitää sisällään sen että joskus rapatessa roiskuu ja epäoikeudenmukaisuuksia sattuu. Onko se enää mikään auktoriteetti sellainen on jota kuunnellaan vain silloin kun on itse sen kanssa samaa mieltä?
Nojoo, onhan tuokin totta mutta toisaalta ei se auktoriteettihahmo voi kuitenkaan ihan mitä tahansa tehdä. Kyllähän poliisitkin saa syytteitä kun perusteettomasti tappaa. Suomessakin taidetaan pistää tutkinnat tulille heti kun on asetta ylipäätänsä käyttänyt.
Pointti siis se että auktoriteetilläkin on vastuu, ei voi perseillä vapaasti.
Tuossa kyseisessä tilanteessa koen että molemmat teki väärin, joten omasta mielestä se 3 matsia oli turhan paljon. 1 matsi olisi riittänyt tai joku vastaava pieni näpäytys. Voi toki olla että Kanella on jo tilillään sen törttöilyjä jotka kovensivat tuomiota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös