To 23.5.2019 Otteluseuranta (13. kisapäivä)

  • 225 232
  • 3 251

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suomella hyvä energia avauserään. Löpö loppuu toisessa ja Ruotsi vie 4-1.

Olen mielelläni väärässä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ärähtääkö Länsi-Götanmaan herttua jos Ruotsille vihelletään boksia? Siltä näyttää.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En isä-Nylanderistakaan pitänyt koskaan. Tää William vaikuttaa kans mielenkiintoselta tapaukselta. Mutta entä veljensä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuuselan valinnan taustalla lienee kuuluisa "hyvä veli" -järjestelmä.

Tilalle olisi voinut laittaa vaikka Esa Pirneksen.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Suomella hyvä energia avauserään. Löpö loppuu toisessa ja Ruotsi vie 4-1.

Olen mielelläni väärässä.
Kuulostaa pelottavan todennäköiseltä. Kävi itsellä mielessä. Pari huolimatonta jäähyä ja...

Itse toivon kanssa että olen väärässä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Björn Borg. Tennis on juuri sellaiselle bättre folk.

Jes, McEnroe oli sentään viihdyttävä peluri. Mutta minä tykkään bättre folkin Henrik Stensonista.

Mertsi lausui, että " tästä ei saa maalia tulla" Leijonien aaveen aikana.
Koska saa tulla maali???
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
VAARAN PAIKKA
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Suomen rakkikoirakiekko on yllättänyt Ruotsin, joka ei ole päässyt hallitsemaan kiekkoa. Nyt vaan kärsivällisesti samaa, niin jonkinlainen sauma tässä on.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kaikki on vaarallista!
Ihme että Mertsi uskaltaa edes tulla paikanpäälle. Pidemmän päälle luulisi lentämisen olevan liian vaarallista touhua. Tosin en ihmettelisi jos herra koko matkan ajan noituisi ja pelottelisi kanssamatkustajia hokemalla kuinka vaarallisesta touhusta onkaan kyse.

Taas oli vaaranpaikka Suomen maalilla.
 
Suosikkijoukkue
Djurgårdens IF, IPV
Miksi vitussa Suomea sorsitaan aina? Miksi?

Koska antaa sorsia itseään. Uskoo naivisti rehtiin peliin, on nöyrä isompiaan vastaan ja hyväksyy, sopeutuu ja nielee lopulta melkein mitä vain. Riittää torjuntatappio, eli kun kaatuu saappaat jalassa, eikä kasvot mene. Säännöstä poikkeaviakin leijonajoukkueita toki on ollut, mutta harvakseltaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nää on kyllä ihan täysin persoonattomia nämä Ruotsin nykypelaajat. Peter Forsberg vitutti ja pelotti, mutta samalla häntä kohtaan oli mieletön kunnioitus. Nykypelaajat ei aiheuta samanlaisia fiiliksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös