Miika Lahti

  • 189 295
  • 474

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Voihan Rambo sentään!
Olihan se hienoa aikaa... Kaatuilustatsit ja niiden tänne raportointi, maajoukkuekutsu ja KHL lopulta. Maajoukkuetason huippukaatuilu, muuttui KHL-tason kaatuiluksi. Harmi että jalat ei kestänyt vauhdissa mukana ja paluu loukin jälkeen JYPiin jäi torsoksi.

Pitääkin tutkia vanhoja tekstejä ja tutkailla miten se Rambo kaatuili menemään. Mutta Kallen pelin kuuden kaatumisen vaihtoa parempaa ei ole. Se oli todellista tykitystä!

Kaikkea hyvää Rami.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Voihan Rambo sentään!
Olihan se hienoa aikaa... Kaatuilustatsit ja niiden tänne raportointi, maajoukkuekutsu ja KHL lopulta. Maajoukkuetason huippukaatuilu, muuttui KHL-tason kaatuiluksi. Harmi että jalat ei kestänyt vauhdissa mukana ja paluu loukin jälkeen JYPiin jäi torsoksi.

Pitääkin tutkia vanhoja tekstejä ja tutkailla miten se Rambo kaatuili menemään. Mutta Kallen pelin kuuden kaatumisen vaihtoa parempaa ei ole. Se oli todellista tykitystä!

Kaikkea hyvää Rami.

Enpä ole ihan hetkeen nähnyt arvon Raadon kirjoittavan tänne niin arvelin että tähän topikkiin ihan varmasti tulee kommentti ja oikeassa olin! Ihan saman tason fanipoika kuin minäkin ainakin sellaisen vaikutelman olen saanut.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen ollut tämän viikon OFF-Hockey -modessa ja en nyt löydä mistään tietoa, että mitä tiistaina on Ramin osalta tapahtunut. Voisiko joku tiivistää? Ramille jos joku haluaisi try-out-tason jatkoa, niin kyllähän meidän sitten pitäisi signata ikitaistelija Kole samalla. Ja uusi keräys pystyyn, että Perrin pelaisi vielä yhden kauden. Eli eli: ei kai kukaan kuvittele, että nuorempaa ja nopeampaa kokoonpanoa kasaava joukkue haluaa Lahden? Symppispelaaja, ei siinä mitään - nyt en voi kuitenkaan mitään jäähyväistejä kirjoitella, kun en tiedä mitä on tapahtunut.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen ollut tämän viikon OFF-Hockey -modessa ja en nyt löydä mistään tietoa, että mitä tiistaina on Ramin osalta tapahtunut. Voisiko joku tiivistää? Ramille jos joku haluaisi try-out-tason jatkoa, niin kyllähän meidän sitten pitäisi signata ikitaistelija Kole samalla. Ja uusi keräys pystyyn, että Perrin pelaisi vielä yhden kauden. Eli eli: ei kai kukaan kuvittele, että nuorempaa ja nopeampaa kokoonpanoa kasaava joukkue haluaa Lahden? Symppispelaaja, ei siinä mitään - nyt en voi kuitenkaan mitään jäähyväistejä kirjoitella, kun en tiedä mitä on tapahtunut.
Ei tietääkseni ole käynyt yhtään mitään, mutta täällä on vain päätelty, että Rambo on lähdössä muualle ja annettu omia näkemyksiä asiaan.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tietääkseni ole käynyt yhtään mitään, mutta täällä on vain päätelty, että Rambo on lähdössä muualle ja annettu omia näkemyksiä asiaan.
KSML:ssa Tyni sanoi että tähän kauteen päättyviä sopimuksia ei olla uusimassa. Eli sikäli koskee Lahtea että jatkoa JYPissä ei ole luvassa... Onko sitten muualla selvinnee tulevaisuudessa...
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
KSML:ssa Tyni sanoi että tähän kauteen päättyviä sopimuksia ei olla uusimassa. Eli sikäli koskee Lahtea että jatkoa JYPissä ei ole luvassa... Onko sitten muualla selvinnee tulevaisuudessa...
Kiitos infosta. Kuulostaa erittäin hyvältä, ettei noille jatkoja kannata vääntää.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Enpä ole ihan hetkeen nähnyt arvon Raadon kirjoittavan tänne niin arvelin että tähän topikkiin ihan varmasti tulee kommentti ja oikeassa olin! Ihan saman tason fanipoika kuin minäkin ainakin sellaisen vaikutelman olen saanut.

Todellakin! Ramista olen pitänyt aina. Perinteinen haalariosaston lätkäjätkä... Touhuaa kentällä likaiset hommat, eli mm. kaatuvat purut alivoimalla ja jäätää kameran edessä. Just hyvä!

Niin ja en mä vahingossa omista Ramin ensimmäisen liigaottelun game wornia. :)

Ps. Harmi että elämä vei eteenpäin ja pois hallilta. Olisi tällä kaudella ollut mahtavaa tykittää kaatuilutilastot tänne.

Pps. Ketä mä nyt fanitan? Kenestä uusi Rami?

Ppps. Ei mikään oo niin ihanas, kuin katsella kaatuvaa Ramia. Mmm kevätaikaan, kun tilastot alkaa aueta. Ja niin minä kävelin kohti Rautpohjaa, jossa rummut aina hakkasi ja Ramille voimaa antoi.

Taas pimeys ohi. Me kuljettiin valoon päin. Rami ja minä, mikä pari.
Huonojalkaiset käsikkäin.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Mites Ramilla on kakkosdivarissa purut sujunut? Entä onko tullut kaatuvia maaleja? Kertokaa nyt joku, en kestä tätä epätietoisuutta!!!
 

LahenRami#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Manchester United, KonnU, FCV
Mites Ramilla on kakkosdivarissa purut sujunut? Entä onko tullut kaatuvia maaleja? Kertokaa nyt joku, en kestä tätä epätietoisuutta!!!

On Vain Yksi! Tässä tilastoa:

2021-22 Gladiators HTII-divisioona3325

Aloitukset Rami vie 100-0.
 

Baldrick

Jäsen
Sinne vaan Peurunganmäelle katsomaan rankomista! :)

On vähän suolainen yli 7000 kilometrin matka hallille, niin valitettavasti joutuu jättämään väliin. Muuten kyllä tulisi varmasti peli tai pari käytyä.
 

Baldrick

Jäsen
"Et viittis nopeesti koukkasta tuosta Tikiksen kiitoradalta? Voin hypätä vauhdista pois kyydistä."
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Aissaakeli! Mites olis tämmöne idea.

Lähdetään porukalla johonki peliin kattoo Ramin rankomista ja napataan HurSyltä ramikeppi lainaan. (Onko se muuten ees missä?)
 

LahenRami#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Manchester United, KonnU, FCV
Aissaakeli! Mites olis tämmöne idea.

Lähdetään porukalla johonki peliin kattoo Ramin rankomista ja napataan HurSyltä ramikeppi lainaan. (Onko se muuten ees missä?)

Kyllä se RAMI lakana löytyy sieltä Hurrikaanisydämen kätköistä. Olis kyllä kova lähtee kattomaan Ramia porukalla :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös