Mestaruussauna!

  • 254 040
  • 922
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Pientä jälkifiilistelyä Hämeenlinnan torin tunnelmasta 4.5.2019 noin klo 23:55:

DJ soittaa ensin "AASAAS-voitollayöhön"-kategorian biisejä, kunnes yhtäkkiä kaiuttimista kajahtaa Rammsteinin "Du Hast"-klassikko räntäsateisessa toukokuun yössä, jota käytännössä vain oranssit valonheittimet värittävät. Komppi jauhaa kuin Puustisen syöttö takatolpille. Huh.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Torijuhlista on joku tai jotkut tehneet tutkintapyynnön poliisille.

Kaupunkiuutisista ainakin löytyy tarkempaa tietoa asiasta.
HPK:n mestaruusjuhlat saivat mielensäpahoittajan liikkeelle – juhlista on tehty tutkintapyyntö poliisille
Suomen perustuslaki 13 §:

Kokoontumis- ja yhdistymisvapaus
Jokaisella on oikeus lupaa hankkimatta järjestää kokouksia ja mielenosoituksia sekä osallistua niihin.

Vastine:
Osoitin lauantai-iltana 4.5.2019 n. klo 23.55 alkaen Hämeenlinnan torilla tyytyväisyyttäni Hämeenlinnan Pallokerhon voittamaan jääkiekon Suomen mestaruuteen mielenosoitukseen rinnastettavalla tavalla muiden yksityishenkilöiden kanssa, enkä ollut mukana tapahtumassa, joka toteutui ennakkoilmoituksen mukaisesti klo 17.00 - 20.00.
 
Viimeksi muokattu:

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Toivottavasti syyllinen löytyy

(vinkki: Markus Nenonen)

Seuralle, joukkueelle sekä kaikille paikalla olleille sakkoa saatana. Videoita tästä älyttömästä häiriköinnistä sekä vandalismista on ladattu inttärwebiin, joten kyllä sieltä löytyy moni syyllinen ihan todistettavasti. Turha siis alkaa sitten inisemään mitään.

On se nyt kumma, ettei sieltä ole osattu lähteä himaan katsomaan vanhoja Dallasin tuotantokausia VHS:ltä, kun peli päättyy. Saatana.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eilen oli saunavuoro taloyhtiön saunassa. Minulla oli juhlakunnossa - taas!

Minä en ole vieläkään päässyt mestaruussaunaan. On tullut urheiluakin nyt niin että en ole päässyt perjantaisin olevaan saunavuoroonikaan. Nyt tämänkin viikon perjantaina tuli koriksen ensimmäinen finaaliottelu niin en päässyt saunaan kun piti katsella se finaalimatsi.

No kovin iso harmi ei ole se että en ole päässyt parina viime perjantaina saunavuorolleni. Tämän paikan sauna missä asun niin ei ole järin hyvä omasta mielestäni. Siellä ei tule tarpeeksi kovia löylyjä. Vähän liian mieto sauna omaan makuuni ja asialle ei tehdäkään mitään kun muut saunan käyttäjät ovat tyytyväisiä saunaan.

Täytyy jatkaa tiedustelemista isältä pääsisikö hänen luonaan kunnon puulämmitteiseen saunaan vaikka jo ensi viikolla.

Minä näin viime yönä hassua untakin. Unessani näin kuinka edesmennyt veljeni näki ensimmäisen kerran sen game sevenin jatkoaikamaalin. Hän hieman harmitteli että peli ratkesi osin tuomarivirheen vuoksi. Ja onhan se toisaalta harmi, sillä olisihan sitä toivonut että peli olisi ratkennut HPK:lle tavalla mikä ei olisi jättänyt yhtään jossittelun varaa. Sen HPK olisi kyllä ansainnut komean kevään päätteeksi.

Vieläkö Hämeenlinnassa juhlitaan?

Täällä ei enää juhlita. Paljon olenkin jo kirjoittanut omista juhlistani tänne Jatkoajan keskustelupalstallekin mutta sanotaan vielä sen verran että reilu viikko meni juhlatunnelmissa. Vielä viikko sitten sunnuntaina juotiin ne mestaruuskakkukahvit isäni kanssa ja siihen se juhliminen sitten päättyikin.

Reilu viikko siihen meni täällä kun oli vaikea keskittyä mihinkään muuhun kuin juhlimiseen. Nyt täytyy sitten keskittyä jo oman elämänsä kannalta sittenkin olennaisempiin asioihin, kuten työn hakuun.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Jokohan Fanituotteisiin sovitellaan uusia tuotteita vielä loppukesän ja syksyn mestaruussaunomiseen HPK- mestaruussaunan lämpömittari, HPK- mestaruussaunan sytykkeet, HPK- Mestaruussaunaklapit. Etenkin klapeistahan saa paikallisten ammattilaisten kanssa hyvän yhteistyön käyntiin. Mun mielestä olis ihan hieno tuparilahja viedä "Pennasen saunasetti" uuteen kotiin.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Jokohan Fanituotteisiin sovitellaan uusia tuotteita vielä loppukesän ja syksyn mestaruussaunomiseen HPK- mestaruussaunan lämpömittari, HPK- mestaruussaunan sytykkeet, HPK- Mestaruussaunaklapit. Etenkin klapeistahan saa paikallisten ammattilaisten kanssa hyvän yhteistyön käyntiin. Mun mielestä olis ihan hieno tuparilahja viedä "Pennasen saunasetti" uuteen kotiin.
Olin näkevinäni eilen S-ketjun marketissa kinkatessani mestaruusjengin valokuvan pyyhkeeseen painettuna. Hikistä ahteria Miron naamaan... hmmm...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olin näkevinäni eilen S-ketjun marketissa kinkatessani mestaruusjengin valokuvan pyyhkeeseen painettuna. Hikistä ahteria Miron naamaan... hmmm...
Eikö yleensä siihen pyyhkeeseen kuivata puhdasta ahteria?
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Eikö yleensä siihen pyyhkeeseen kuivata puhdasta ahteria?
Joskus on tilanteita, joissa se hikinen ahterikin verhotaan pyyhkeeseen. Esim. suoraan löylyistä laiturille mennessä ei viitsi kävellä kivet paljaana.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tänäänkin mestaruussaunotaan napapiirin pohjoispuolella, ja tuota pikaa myös Jäämerellä. VAMOS!
 
Viimeksi muokattu:

HPKerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse juuri kotiudun lapin reissulta. Oulussa piti mennen-tullen pysähtyä ihan tarkoituksella että sai siellä kulkea Kerhon lippis päässä. Mestaruussaunoja tuli jokunen testattua Tornionjoen molemmilla puolilla. Löytyi tynnyrisaunaa, savusaunaa, retkisaunaa ja savusaunaa. Kyllä HPK-lippis sai kokea kaikkea uutta ja mahtavaa. On nyt kyllä sen näköinenkin, ongelmana nyt että voiko tuota lippistä pestä ilman että momentum katoaa :)
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Itse juuri kotiudun lapin reissulta. Oulussa piti mennen-tullen pysähtyä ihan tarkoituksella että sai siellä kulkea Kerhon lippis päässä. Mestaruussaunoja tuli jokunen testattua Tornionjoen molemmilla puolilla. Löytyi tynnyrisaunaa, savusaunaa, retkisaunaa ja savusaunaa. Kyllä HPK-lippis sai kokea kaikkea uutta ja mahtavaa. On nyt kyllä sen näköinenkin, ongelmana nyt että voiko tuota lippistä pestä ilman että momentum katoaa :)
No nyt! Isot propsit! Omana luottovarustuksenani on reissulla 80-vuotisjuhlakauden (2009-10) kaulaliina. Sitä en ole kertaakaan pessyt. :)
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös