Su 19.5.2019 Otteluseuranta (10. kisapäivä)

  • 59 917
  • 1 350

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olipa paska peli Suomelta, no voitettiin edes.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jos Vehviläinen pelaa Saksaa vastaan, ja nollaa heidät, niin onko silloin tehty MM-historiaa kun kaikki kolme maalivahtia pelaavat turnauksessa nollapelin?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
ranskalaiset jäillä. Huono tilaus rankan kapakkaillan ja tunnin snagarijonon jälkeen.
 

Barney

Jäsen
Olipa viihdyttävä jääkiekko-ottelu.
 

Silppuri

Jäsen
Voitolla yöhön.
äviöst sä voit olla työtön, siks me lähetää voitolla yöhön!
Häviöst sä voit olla työtön, siks me lähetää voitolla yöhön!
Ku summeri kaikuu jääl pelikamat heti vaihtuu päält, kysyn miks sä et lähtis niin moni näist tähdist kai heti taipuu tääl. Mä voin olla huomen työtön, tänään oon niin haipis et lähetään heti voitol yöhön ihan sama vaik pelit ois tiistaisin. Oon kentäl, oon maikis, oon leftis, oon raitis oon hilightis yös eli nightis täl voitol oon king niis kaikis. Kuka värjää et ehjäl kesäl ei tääl muka pärjää, pitää pelaa et voi joraa ja sekä yös sen kentäl tolpan kaut skoraa.
Häviöst sä voit olla työtön, siks me lähetää voitolla yöhön!
Häviöst sä voit olla työtön, siks me lähetää voitolla yöhön!
Taas aas aas aas aas aas aas aa aa...
voitolla voitolla voivoit aas aas aa aa.me lähetään voitolla yöhön!
Aas aas aa aa voitolla voitolla voivoit aas aas aa aa.
yo me lähetään voitolla yöhön.
Itikoita mä en ikin voita en vaik oisin tikin poika, aina haistanu kruunan ja klaavan siks me ollaan koutsin kaa naamat. Pleijareis parta jeesus ei noi haivenet varmaan tee sust, omalla ajalla omalla tavalla haippii pelkäl omalla kamalla syntyny härmäs kaukana särmäst mut tuu beesii jos tarviit jeesii, ymmärrä, sä oot nii ärrä. Duuneis välil vähän kirvelköön illal saa beibi pirtelöö, rakentamas parempaa suomea kuhan tehään historiaa ennen ku korjaa kuolema.
Häviöst sä voit olla työtön, siks me lähetää voitolla yöhön!
Häviöst sä voit olla työtön, siks me lähetää voitolla yöhön!
Taas aa aa... voitolla voitolla voivoit aas aas aa aa.me lähetään voitolla yöhön!
Aas aas aa aa voitolla voitolla voivoit aas aas aa aa.me lähetään voitolla yöhön. o-o-o-o-ouuuu.o-o-o-o-ouuuu.me lähetään voitolla yöhön.o-o-o-o-ouuuu.o-o-o-o-ouuuu.me lähetään voitolla yöhön.
Kurin pitäjä sä et mua pidätä märkä istuu jäähyl tääl pidä junnu pää ylhääl. Piti olla hallilla, mun lipuis lukee tallinna märkä istuu jäähyl tääl pidä junnu pää ylhääl!
Taas aas aas aa aa.voitolla voitolla voivoit aas aas aa aa.me lähetään voitolla yöhön! Aas aas aa aa voitolla voitolla voivoit aas aas aa aa.me lähetään voitolla yöhön. o-o-o-o-ouuuu.o-o-o-o-ouuuu.me lähetään voitolla yöhön.o-o-o-o-ouuuu.o-o-o-o-ouuuu. me lähetään voitolla yöhön.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Piti olla mukava krapula-ahdistuksen tappaja tää matsi, mutta ei, pahemmaksi meni.
Mullakin särkee nyt päätä, vaikka olen juonut parin viikon sisään vain yhden alkoholiannoksen.
 
Jees. Näkemyksiä odotellessa.
Ylivoima ainakin oli ihan paskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös