Jatkoaika MM-kisojen vedonlyönti: All-Stars

  • 5 569
  • 96

VAIN OSALLISTUJAT VASTAAVAT: Milloin draft?

  • Ti 7.5. klo 16:00 alkaen

    Ääniä: 2 33,3%
  • Ke 8.5. klo 16:00 alkaen

    Ääniä: 2 33,3%
  • To 9.5. klo 16:00 alkaen

    Ääniä: 1 16,7%
  • Muu ajankohta, mikä?

    Ääniä: 1 16,7%

  • Äänestäjiä
    6

Zohan

Jäsen
Ylläril taas Tavares loukkaantuu enne ku pelit ees alkaa. Turnaus ohi ja +/- 15p sinne. Onnea muille, mun osalta tää oli taas tässä!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ylläril taas Tavares loukkaantuu enne ku pelit ees alkaa. Turnaus ohi ja +/- 15p sinne. Onnea muille, mun osalta tää oli taas tässä!
Mun puolesta, koska kyseessä oli tahaton loukkaantuminen eikä mikään turha riskinotto niin saat kyllä vaihtaa Tavaresin johonkin toiseen, joka pelaa turnauksessa. Onhan tuo nyt ihan bullshittiä jos teikäläinen olisi käytännössä ulkona ennen kuin eka ottelukaan starttaa.

Mites muut? @Lico @Abdel @Hasselbaink @-One- @Isaskar
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mun puolesta, koska kyseessä oli tahaton loukkaantuminen eikä mikään turha riskinotto niin saat kyllä vaihtaa Tavaresin johonkin toiseen, joka pelaa turnauksessa. Onhan tuo nyt ihan bullshittiä jos teikäläinen olisi käytännössä ulkona ennen kuin eka ottelukaan starttaa.

Mites muut? @Lico @Abdel @Hasselbaink @-One- @Isaskar
Mun puolesta saa vaihtaa, kun ennen kisoja jo loukkantuu.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suter ollut hieno valinta, kun se löytyy omasta joukkueesta myös tuolla fantasy draftin puolella. Kakkosvaraus molemmissa ja iskenyt tauluun 0+0. Jos tänään jää vielä nollille Iso-Britanniaa vastaan, niin..no, sitten jää.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Liitteet

  • allstars6o.png
    allstars6o.png
    38,4 KB · kertaa luettu: 293

Knap

Jäsen
Jonathan Marchessault 3+6
Sam Reinhart 3+2
Ondrej Palat 0+1
Jared McCann 1+2
Matthias Plachta 2+2
Teodors Blugers 1+2

Thomas Chabot 1+5
Nikita Zaitsev 2+2
Kevin Hecquefeuille 0+3

Patrik Rybar 2w = 4p

42p

Yllättävän hyvin mennyt. Palatin olisin olettanut oikeesti saavan toisiks eniten maaleja tehneessä joukkueessa vähän enemmän pinnoja kuin saatana yhden. Ykkösvaraukset (Marchessault, Chabot ja Reinhart) ihan ok ja pakit myös. Mun mahdollisuudet ovat todella ohuet enää voittoon, mutta 7/10 mulla menee pudotuspeleihin, joten toivotaan sen tuovan mulle vielä jotain etua.

Ennen puolivälierien alkua lasken kaikkien pisteet ja tulee ensimmäinen kokonaiskatsaus koko kisassa.
 

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Vielä ei kyllä uskalla lähteä tuhlaamaan voittorahoja, vaikka paremmaltahan tämä näyttää miltä on itsestä oman tiimin menestys tuntunut kisojen aikana.

Ps. @Knap sivuosuma
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viralliset lopputulokset:

57 @Hasselbaink
39 @Lico
37 @FutureHockey
35 @Isaskar
34 -One-
31 @Zohan
28 @Abdel

Tarkastuslaskennassa ilmeni, että aiemmista tilannepäivityksistäni puuttui Roman Josilta sekä Kirill Kaprizovilta yksi piste.

Onnittelut murskavoitosta, Hasselbaink! Ei muuta kuin tilinumeroa tulemaan, niin maksellaan pois.

Liitteenä pari kuvaajaa, ensimmäisessä pisteiden kehitys turnauksen edetessä ja jälkimmäisessä pelaajien pisteet verrattuna varausnumeroon. Hittejä ja huteja löytyy molemmista päistä, mutta on tuossa sentään pieni laskeva trendi havaittavissa.
 

Liitteet

  • pistekertyma.png
    pistekertyma.png
    41,9 KB · kertaa luettu: 291
  • varausnumero.png
    varausnumero.png
    31,5 KB · kertaa luettu: 288

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Kiitos kaikille. Laitan tilinumeroa huomenna, kun pääsen tästä mökiltä hereille.
Kiitos kaikille osallistujille ja varsinkin -One-:lle ystävällisestä tilastoinnista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös