Dallas Stars 2018–2019

  • 98 827
  • 310

Tornados

Jäsen
Itse nyt kattoisin vielä ensi kauden ennen kuin ennen Bennin ristiin naulitsemista. 53 täppää ainoastaan tällä kaudella runkosarjassa, mutta kuitenkin 27 kaappia mikä ei ole taas nyt niin huono. Bennin maali paikkoihin johtaneista syötöistä, jos olisi edes 1/3 uponnut verkkoihin ja vastaavasti olisi 1/5 tehokkaammin viimeistellyt omista paikoista niin runkosarjassa olisi ollut 75pinnaa. Se olisi ollut taas kelpo kausi.

Paikoista pisteitte teko ei jäänyt nimittäin kiinni. Se olisi hälyttävämpää, jos ei pääsisi edes paikoille. Pleijarit oli minusta taas ihan onnistuneet pois lukien 2 viimestä Blues peliä.

Siinä Jamien liikkeessä epäilen kyllä, jollain loukilla olevan asiaa. Voihan se tietysti olla, että Bennin kilometrit on täynnä ja enää ei synny tulosta, mutta minä ainakin annan mahdollisuuden.

Reilun tunnin sisäähän sitä tiedetään kuka pelas mitenkin loukkaantuneena ainakin niin Shapiro twiittaili.

Olen kyllä eri mieltä maalipaikoille pääsystä. Olin erehtynyt valitsemaan Bennin yhteen fantasiajoukkueeseeni ja tuskaisena katsoin aika monta peliä. Kyllä luistelu oli etenkin runkosarjassa niin vaivalloista, että aika nopeasti hautasin toiveet hyvästä kaudesta ja usein Benn oli pelin ulkopuolella. Tietysti kauden aikana niitä valopilkkujakin löytyi kuten pudotuspelien alkuvaihe.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Lastentarhanopettaja saa 1200 erkkiä näppiin kuussa, kun niistää neniä, pyyhkii perseitä ja pesee kurahousuja kaiket päivät. Onko tässä joku epäsuhta? Kuvittelenko vain, että kaikki ei nyt ole ihan kohdallaan?
There's no business like show business. Näin pyörii meidän maailma. Parempi olla funtsimatta. Toki kiekkoilijat "uhraavat" elämänsä parhaat vuodet ja tuhoavat vartalonsa tuossa, mutta niin.
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Olen kyllä eri mieltä maalipaikoille pääsystä. Olin erehtynyt valitsemaan Bennin yhteen fantasiajoukkueeseeni ja tuskaisena katsoin aika monta peliä. Kyllä luistelu oli etenkin runkosarjassa niin vaivalloista, että aika nopeasti hautasin toiveet hyvästä kaudesta ja usein Benn oli pelin ulkopuolella. Tietysti kauden aikana niitä valopilkkujakin löytyi kuten pudotuspelien alkuvaihe.

Heikomman liikkeen allekirjoitan ja voi olla, että tässä mennään pikkasen Benn laseilla. Kuitenkin suosikista kyse ja se sylettää, että koko paska sysätää Bennin niskaan. Kaikki C:n poissa ottamiset ynnä muut. Se menee niin tunteisiin, kun kyseessä joukkuepeli. Benn pystyy olemaan vielä hyödyllinen joukkueelleen.Viime kaudella kuitenkin se 79 täppää ja nyt roima pudotus 53 pinnaan runkosarjassa.

Nousihan Kopitar ja Girouxkin heikompien kausien jälkeen omalle tasolle. Toki eri pelaajatyypit kyseessä, mutta toivossa on hyvä elää.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Juha Oinoselle ois myös tarjolla hyvä aihe.

"Älä usko näkemääsi - vahva luistelu ja muutama maali ei tee suomalaistähdestä seuraavaa Sergei Fedorovia - Roope Hintzin hyvyys peruttu."

Pudotuspeleissä miehen GF oli 2.52 maalia ja GA karu 3.91 maalia. Ja jos otetaan esiin tiukkojen tilanteiden all situations adjusted luvut, niin 1.93 maalia For ja 4.21 maalia against.

Kolumnin paikka.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Juha Oinoselle ois myös tarjolla hyvä aihe.

"Älä usko näkemääsi - vahva luistelu ja muutama maali ei tee suomalaistähdestä seuraavaa Sergei Fedorovia - Roope Hintzin hyvyys peruttu."

Toivon että Dallas Starsista ei koskaan tule niin seksikästä joukkuetta, että Oinosen tarvitsisi sitä kommentoida.
 

M10

Jäsen
Lindellille kuuden vuoden jatkosopimus, 5.8 miljoonaa per vuosi / 34.8 miljoonaa koko soppari. Hyvä diili Lindellille, mutta erityisesti Dallasille. Lindell näytti suurimman osan kaudesta NHL:n top-15 pakilta.

Seuraavaksi sitten Zuccarello, kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös