La 11.5.2019 Otteluseuranta (2. kisapäivä)

  • 106 605
  • 1 731

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Kyllähän tää juomapeli on VAARALLINEN. Kokeilin jo eilisessäkin pelissä. Perkele kuha en simahda. Yöllä pitäs kattoa Blues vs Sharks!
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Rajala on minulle pos.ylläri. En tunne miestä, mutta ihan kätevä käsistään, miksei jaloistaankin mutta vaikuttaisi näkevän kentän hyvin, vihollishävittäjien kuin myös omien liikkeen taistelukentällä hyvin. Jätkällä on sensorifuusio kondiksessa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mertsi oli kuitenkin ihan oikeassa tuossa edellisessä kommentissaan verratessaan Clint Eastwoodiin.
 

Rannelaukaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Suomen peli on kaikin puolin materiaaliin nähden vakuuttavaa.

P.s. Saukkosta, Mertsiä ja Moita haukkuvat: ladatkaa Opera, aktivoikaa VPN (alt+p), laittakaa sijainniksi (osoiterivin edessä olevasta VPN-napista) Pohjois-Amerikka, ja menkää IIHF:n kanavalta Youtubesta katsomaan 1080p, mainoksetonta hyvin selostettua striimiä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Onko maikkari säätänyt köyhiltä halliääniä hiljaisemmalle vai onko Slovakian fanit hiljaa?
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun mielestä ihan virkistävää katsottavaa, ei ainakaan jää pelaajien asenteesta homma kiinni. Mieluummin näin kuin mikkokoivuja. Tottakai nuoria NHL-staroja tuonne olisi toivonut, mutta näillä mennään. Toivottavasti joukkue isolla jiillä näyttää medialle ja muille mollaajille.

Niin ja nää on vaan Skooda Cuppeja. Pääasia että olympialaisiin saatais sitten se 5/5 joukkue kokoon.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Oon aina tykänny Mertarannasta ja se on ollut aina iso osa sitä tunnelmaa näissä mm-kisoissa mutta nyt täytyy valitettavasti myöntää että alkaa aika ajaa ilmeisesti ohi, tai sitten vain ruosteessa ekoissa peleissä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös