Otto Paajanen – uuden HPK-ilmeen edelläkävijä

  • 43 429
  • 108

Ralph

Jäsen
Jos oli vika peli hetkeen Kerhossa, niin paras mahdollinen muisto jäi.
Ei tarvitse jossitella. Kyllä se on selvää, kun Paajasen kommenttejakin lukee:

"– Koen saaneeni HPK:sta oikeastaan kaiken, mitä olen jääkiekkoilijan uraltani saanut. Olen saanut todella paljon. Ei tämä paremmin voisi päättyä, Paajanen sanoi".
 

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Näin Liigan suhteen kohtuullisen neutraalina ja ko. sarjaa korkeintaan yhdellä silmällä seuraavana kirjoittajana, onpa hieno nähdä, että asiat loksahtivat paikalleen ja Pennasen projekti HPK:ssa huipentui Paajasen siellä kotiseurassaan vielä pelatessa. Harvoin näkee kotimaan kaukalossa näin kokonaisvaltaisia pelaajia - tällaisilla kavereilla mestaruuksia voitetaan, ja arvokas asia että se pienemmässäkin seurassa onnistuu. Onnea Kerho!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ei tarvitse jossitella. Kyllä se on selvää, kun Paajasen kommenttejakin lukee:

Kyllähän Otto ihan selvästi kävi hyvästelemässä yleisön Game 6:n jälkeen.

Toivottavasti ois HIFK ens vuonna ensimmäinen kotipeli, niin Otto olis paikalla nostamassa viiriä kattoon.

Ja Otolle ei sitten buuata vastustajan paidassa, koskaan.

Kiitos kaikesta! Tule joskus takaisin.
 
Suosikkijoukkue
Aito oranssi
Ja Otolle ei sitten buuata vastustajan paidassa, koskaan.

Kiitos kaikesta! Tule joskus takaisin.

Tämä! Samaan aikaan hemmetin ilonen Oton puolesta, mutta myös todella haikea fiilis. Kyseessä on rautainen taistelija, joka on taistellut suurella asenteella illasta toiseen. Välillä on joukkue rämpinyt mudassa ja sitten on ollut parempiakin hetkiä. Otto on taistellut aina ja näyttänyt esimerkkiä. Kruunuksi otolle Jari Kurri - palkinto ja mestaruus HPK paidassa. RESPECT !
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Otto voisi olla ensimmäinen pelaaja vastustajajoukkueessa joka saa tifon Rinkelinmäellä. Se olisi huikeaa ja osoittaisi kuinka paljon molemmat arvostaa toisiaan!

No siinäpä hyvä idea kannattajille

Lisäksi ensimmäisessä HIFK pelissä odotan koko katsomon Otto-kannustusta.

Minä tykkään tästä
 

MarkoPalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU, Hammarby IF, Jokerit
Kiitos, Otto Paajanen!

-Esimerkistä
-Johtajuudesta
-Pelitavallisesta mallista
-Teräsmieheydestä
-Seurakulttuurin edistämisestä
-Kapteeniudesta
-Mestaruuden tuomisesta HPK:lle
-Suunnattoman suuresta merkityksestä kannattajille
-toisin sanoen: KAIKESTA

Ja oikein hyvää jatkoa tulevaan! Palaathan vielä joskus? #7 Rinkelinmäen kattoon 15 vuoden kuluttua
 

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
-Esimerkistä
-Johtajuudesta
-Pelitavallisesta mallista
-Teräsmieheydestä
-Seurakulttuurin edistämisestä
-Kapteeniudesta
-Mestaruuden tuomisesta HPK:lle
-Suunnattoman suuresta merkityksestä kannattajille
-toisin sanoen: KAIKESTA

Näin.

Ja selkärangasta. Otto, pelasit ehkä kusisimmat 9 vuotta tässä jengissä mitä itse muistan tästä liigataipaleellta. Kiitos että johdatit meidät mestaruuteen.

#7 odottaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös