Just nyt soi -musiikkiketju

  • 694
  • 2

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin aika yllättynyt kun en tällaista ketjua täältä Vapaasta keskustelusta löytänyt. Kolusin ensin läpi 15 sivua aloitettuja ketjuja ja sitten vielä kolme ensimmäistä uudelleen. Ei näkynyt.

Minua siis kiinnostaa, mitä Jatkoajan palstaveljet kuuntelevat kaiuttimistaan, radiostaan, kuulokkeistaan, tai mobiililaitteistaan just nyt.
Onko tullut ahmittua lähiaikoina uusia tuttavuuksia, oletko pidättäynyt samassa artistissa jo vuosia - kuten nytkin (miksi?), luukutatko vanhaa suosikkia/klassikkoa uudelleen vai pyöriikö radiosta/musiikkisovelluksen shufflelta joku biisi, joka yllätti hyvyydellään/paskuudellaan?

Henk. koht. tuli idea ketjun avaamiseen kun Spotify napsautti shufflelta vanhaa Slipknottia soimaan. Just nyt soi nuoruusvuosien suosikkibiisi Wait And Bleed, kyseisen orkesterin ensimmäinen sinkku. Helvetin hyvä biisi, mutten muistanut että Knotti on näin kovan murroksen kokenut parissakymmenessä vuodessa, vaikka se toki ymmärrettävää onkin.
Voi toki olla, että nuorempana itseäkin vähän tällainen menevämpi jytke hytkytti. Heh. Edelleen ajoittain kuuntelen toki bändiä, lähinnä All Hope Is Gone -kiekko satunnaisessa kuuntelussa.

Vaikka olen lähes kaikkiruokainen, olen itse enemmän rokkimiehiä, ajoittain tulee kuunneltua raskaampaakin metallia. Tällä hetkellä varmasti kovimmassa kulutuksessa indie-/alternativebändi Arctic Monkeysin varhaistuotanto ja AM -levy, josta ”Arabella” ehdoton suosikki. Uusin levy liian popahtava ja new wave -tyylinen minun makuuni ja se on saanut osakseen jo pientä pölykerrosta.

Mitä sä kuuntelet just nyt?

> Toivon, että tämä olisi genrevapaa ketju, eikä dumattaisi toisten suosikkeja tai mieltymyksiä.
> Modeille ja muillekin terkkuja, että jos vastaava ketju tosiaan löytyy niin reilusti tämä ketju mappiin ö.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös