Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 083
  • 925

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Olen sanonut Jari Kurrille n. 4-vuotiaana että "anna jätkä lippis". Olin kova poika.
Olen kerran elämässäni pelaillut sählyä (meillä ei pelattu sitä edes koulussa). Ja sen yhden kerran pelasin Jari Kurrin kanssa. Minä, me ja pari junnua höntsäilemässä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen kerran elämässäni pelaillut sählyä (meillä ei pelattu sitä edes koulussa). Ja sen yhden kerran pelasin Jari Kurrin kanssa. Minä, me ja pari junnua höntsäilemässä.
Kevyttä kauraa. Olen pelannut molempien Kuqin veljesten kanssa sählyä, Njazin syötöstä tein ottelun voittomaalin. Myös tsekkasin lätkää Nicon kanssa ja pääsin (jouduin?) Jutin haastateltavaksi the Jäähallissa ihan sinne kotisohvallesi asti. IFK muistaakseni voitti.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Olen sanonut Jari Kurrille n. 4-vuotiaana että "anna jätkä lippis". Olin kova poika.

Tosin tarina ei ole täydellinen, nuukana miehenä Kurri ei lippistä antanut. Ei ollut kuulemma kuin se yksi.
Jari Kurrin poika pyys mua kerran lähtemään strippibaariin, tai hänen sanojaan käyttäen: "titty bar:iin". En lähtenyt kun oli parempaa tekemistä. Olisi ehkä pitänyt, molemmat hyvässä tuiterissa niin olisi varmasti tullut hauska ilta. Kyseessä siis Ville Kurri ja tapahtumasta aikaa about vuosi.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tuli tänään mieleen raivata jostain kaapista säilytystilaa lattialla pahvilaatikossa oleville viinipulloille. Eihän se onnistunut, kun viinapullot (hiukan vajaa 100 litraa) vievät niin paljon tilaa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sain kuudennella luokalla keväällä 2014 Hymypoika-patsaan ylivoimaisella äänestystuloksella luokkani sisällä oltuani todella ahkera koulussa
Ei mee läpi. Näistä hymypojista/tytöistä. Muistan, että kukaan ei missään nimessä halunnut saada näitä, tai seuraavat välitunnit olivat tämän pokaalin saajille pelkkää helvettiä. Jo pelkkä palkinnon saajan spekulointikin aiheutti mahdollisessa tulevassa pystin saajassa väristyksiä. Enkä oo edes Tapulin skloddi, mutta säännöt on säännöt.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei päde kyllä meikäläiseen. Taidat vain olla kateellinen, kuten oli tarkoituskin. *hymiö*
Saattaahan tuo olla. Kuulin juttua, että Turengissa 90-luvulla hymypoikapatsaan voittaneiden luita kerätään vieläkin työttömien työnhakijoiden toimesta. Niistä tehdään monumentti Antti Pennasen pihalle jos & kun HPK voittaa tänä vuonna mestaruuden.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mee läpi. Näistä hymypojista/tytöistä. Muistan, että kukaan ei missään nimessä halunnut saada näitä, tai seuraavat välitunnit olivat tämän pokaalin saajille pelkkää helvettiä. Jo pelkkä palkinnon saajan spekulointikin aiheutti mahdollisessa tulevassa pystin saajassa väristyksiä. Enkä oo edes Tapulin skloddi, mutta säännöt on säännöt.
Voi luoja. Traumat jäi. Tytöt kiusasi.

Hikareista en viitsi sanoa mitään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jussi Halla-aho. Siinä on mies, josta keskustelua riittää, niin hyvässä kuin pahassa. Minkä muun puolueen johtaja aiheuttaa niin paljon keskustelua? Tämähän on osittain selkeästi kateutta. Jos nyt vaikka vertaa muiden puolueiden vastaaviin niin good bye.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jussi Halla-aho. Siinä on mies, josta keskustelua riittää, niin hyvässä kuin pahassa. Minkä muun puolueen johtaja aiheuttaa niin paljon keskustelua? Tämähän on osittain selkeästi kateutta. Jos nyt vaikka vertaa muiden puolueiden vastaaviin niin good bye.

Miten tästä sulle pitäisi olla kateellinen?
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Hmm.. tee muut kateelliseksi ketju. Ai millä tavalla?

Olen saanut Alexander Barkovin itkemään. Kun voitin tenniskisassa hänen 10 vuotta vanhemman isoveljensä Juri Barkovin keväällä 1997.
A.Barkov(1v 6kk) rääkyi katsomossa äitinsä sylissä Tampereen Ruotulan tennishallissa kun ottelu venyi kolmanteen erään saakka ja kun ottelu oli päättynyt niin oli tuo nykyinen NHL-stara jo nukahtanut - onneksi.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Mitäs muuta... naisseikkailuista tuskin kukaan ole kateellinen, mutta koitetaan olisiko joku.
Aikoinaan vuonna 2002 nuorena kloppina hieman reilu parikymppisenä treenailin kuukauden ajan vaakamamboa 35veen entisen Miss-Suomi finalistin kanssa jolla oli sivurooli Levottomat-leffassa.
Naisten taso ainakin ulkonäöllisesti tippunut jostain syystä sittemmin, mutta muistot elää.
Ps. ei kannata olla kateellinen.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tykkään Led Zeppelinistä. Se on hieno yhtye jolla on valtavasti faneja ympäri maailmaa ja edelleen siitä puhutaan enemmän kuin monesta muusta yhtyeestä. Mites muilla?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kåvin eilen ostamassa kultaisen kaulaketjun. Maksoi 7900€, eikä tuntunut missään.

Tiedän. Kaikki sanoo, että raha ei sitä eikä tätä, mutta kyllä siellä joku silti on kateellinen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jussi Halla-aho. Siinä on mies, josta keskustelua riittää, niin hyvässä kuin pahassa. Minkä muun puolueen johtaja aiheuttaa niin paljon keskustelua? Tämähän on osittain selkeästi kateutta. Jos nyt vaikka vertaa muiden puolueiden vastaaviin niin good bye.

Miten tästä sulle pitäisi olla kateellinen?

Siitä, että kannatan noin hienoa politikkoa. Mites muilla?

Tää oli kyllä paskin poliittinen aasinsilta pitkään aikaan.

Eli ei kynene laittaan paremmaksi. Ymmärän.

Hahaa! Täältä tulee parannus, köyhät! Olen ollut samassa pukukopissa kuin Jussi H-a.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Saattaahan tuo olla. Kuulin juttua, että Turengissa 90-luvulla hymypoikapatsaan voittaneiden luita kerätään vieläkin työttömien työnhakijoiden toimesta. Niistä tehdään monumentti Antti Pennasen pihalle jos & kun HPK voittaa tänä vuonna mestaruuden.
Eikös lie noilla lämpiä se kuuluisa mestaruussauna että pääsee vuosien pinttyneen kuonan kuorruttamat hämptonilaiset kunnon löylyihin? Ei kuitenkaan ihan matalimmissa lämpötiloissa luuaines vielä proaktiivisesti nimittäin hapetu mutta onnistuu tuokin kun kunnolla yrittää.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kåvin eilen ostamassa kultaisen kaulaketjun. Maksoi 7900€, eikä tuntunut missään.

Tiedän. Kaikki sanoo, että raha ei sitä eikä tätä, mutta kyllä siellä joku silti on kateellinen.

Tosta rahasummasta olen kateellinen, mutta korujen päälle en ymmärrä.

Ainiin, olen syntynyt samassa kaupungissa kuin Jussi Halla-aho.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jussi Halla-aho on Facebook-kaverini. Voitinko jotain? Tuliko joku kateelliseksi? Kertokaa jo!
Ajattelin juuri sanoa, että olen ryypännyt tyyppien kanssa, jotka ovat ryypänneet Jussi Halla-ahon kanssa. Tuo kyllä menee yli.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Kuten monella julkkiksella, Halla-aholla on pitkään ollut se vähän vajaa 5000 "kaveria" eli FB:n maksimimäärä. Välillä niitä poistelee ja uusia tulee tilalle.

Vaikka olen Halla-ahoa nuorempi, niin olin "halla-aholainen" ennen Halla-ahoa ja muistan ajan kun Halla-aho ei ollut vielä täysin ns, nuiva.

Ei siinä, että asiasta kenenkään kateellinen pitäisi olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös