Ärsyttävin mainos?

  • 701 254
  • 3 329
Persujen mainos Radio Rockilla on kyllä melkoisen rasittava. Myös Halla-ahon ääni on ärsyttävä.

"Toinen periaate on. Ensisijaisiin kohteisiin satsataan ensin." Todella hyvä huomio, eikä jätä juurikaan sijaa politikoinnille. Ehdottomasti äänestän tällä perusteella perussuomalaisia.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Täälläkin on varmaan 7 vuotta keskusteltu tosta Trivago-mainoksesta...

Mutta eikö se nyt vittu ikinä poistu? Tänäänkin katoin telkkaria varmaan yht. vaan jotain 45min-1h koko päivänä yhteensä, ja siinäkin ajassa vähintään 3-5 kertaa toi sama mainos. Pitääkö tässä palata Kekkosen aikaan TV1 ja TV2 ettei nää noita enää? Okei, ei oo yhtä ärsyttävä kun joku vippivippivippi,vippi.fi mainos, mut se sentään poistu (tai ainakaan en oo nähny hetkeen).
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Mulla on alkanu vituttamaan tuo grandiosan "aina voi olla perjantai, pitzaperjantai" mainos. Ei se ole. Myllyrinne on ihan jees mutta aikansa kutakin.
Äläpä. Vituttaa suunnattomasti kuulla "eiköhän laiteta pillit pussiin ja lähdetä viikonlopun viettoon" samaan aikaan kun muistat että nyt on maanantai. Lisäksi se lopun AINA VOI OLLA PERJANTAI, PIZZAPERJANTAAAAI! Grandiosa! lällätys lopussa saa veret lopullisesti kiehahtamaan.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Persaukisena tulee Radio Cityn kautta kuunneltua Kärppien matseja.

AU-LIN-KO! AU-LIN-KO!


Vaikka kyseinen energianlähde itselleni mieluinen onkin, saa tuo lällätys ennemmin kannattamaan vaikka palavilla autonrenkailla/ruumiilla lämmittämistä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Alepan korttelitoive rallatus on myös mielestäni melko rasittava eikä ole tietääkseni aikaisemmin täällä mainittu
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Hei minä olen Antti ja minulla on ohjelma Auta Antti, jossa minä Antti autan teitä." Pakko laittaa radio aina mutelle, kun tuo tulee.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Ei ärsyttävin mainos ihan perinteisimmässä mielessä, mutta mitä vittua Mäkkäri? Mainoksessa mennään mäkkäriin kahden euron kolikon kanssa. Tämän jälkeen kerrotaan Double Baconin maksavan kolme euroa.

Todella ärsyttävä epäkohta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mua ärsyttää kaikki kuukautisiin liittyvät mainokset. Siinä kun nauttii pikkunaposteltavaa katsellessa vaikkapa "haluatko miljonääriksi" ja mitään varoittamatta lyödään kuukautisside tv-ruutuun, niin alkaa ällöttämään naisen anatomia eikä maistu pikkusuolainen enää. Ja sitä myöten on koko ilta pilalla ja tv-ohjelmakin jää kesken. Naistenlehtien palstoille tuommoiset. Sitäpaitsi kunnon naiset ei muutenkaan ehdi telkkaria katsomaan, kun niiden aika menee siivotessa, ruokaa laittaessa ja leipoessa, joten turha noita on muutenkaan telkkarissa mainostaa. Lukekoot lehdistä sitten kun odottavat vuoroaan kampaajalla.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Oletteko huomanneet mikä yhdistää kaikkia Kinder-tuotteita koskevia mainoksia? Oli kyseessä sitten Bueno, Maxi, perinteinen yllätysmuna tai tuoreimmat tulokkaat Milk Slice ja Pingui, niin järjestään nuo mainokset ovat äärimmäisen hermoja raastavia ja osa vielä paskasti dubattuja. Ja pyörivät vielä lähes jokaikisellä mainoskatkolla. Argh.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Oletteko huomanneet mikä yhdistää kaikkia Kinder-tuotteita koskevia mainoksia? Oli kyseessä sitten Bueno, Maxi, perinteinen yllätysmuna tai tuoreimmat tulokkaat Milk Slice ja Pingui, niin järjestään nuo mainokset ovat äärimmäisen hermoja raastavia ja osa vielä paskasti dubattuja. Ja pyörivät vielä lähes jokaikisellä mainoskatkolla. Argh.
Toi yllätysmuna on pahin. Kuka lapsi muka huutaa oikeesti suklaamunan saadessaan "KINDER SURPRISE!!!". Kyllä Kinder on Kinder eikä mikään hemmetin Kinder surprise.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Oletteko huomanneet mikä yhdistää kaikkia Kinder-tuotteita koskevia mainoksia? Oli kyseessä sitten Bueno, Maxi, perinteinen yllätysmuna tai tuoreimmat tulokkaat Milk Slice ja Pingui, niin järjestään nuo mainokset ovat äärimmäisen hermoja raastavia ja osa vielä paskasti dubattuja. Ja pyörivät vielä lähes jokaikisellä mainoskatkolla. Argh.
Se nainen on kyllä aika hyvännäköinen. Muuten aikas ärsyttävä..
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suklaamuna, lapset (kinder) ja Surprise!!! (ullllatuuuus!) herättää vähän häiritseviä mielikuvia...
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mua ärsyttää kaikki kuukautisiin liittyvät mainokset. Siinä kun nauttii pikkunaposteltavaa katsellessa vaikkapa "haluatko miljonääriksi" ja mitään varoittamatta lyödään kuukautisside tv-ruutuun, niin alkaa ällöttämään naisen anatomia eikä maistu pikkusuolainen enää. Ja sitä myöten on koko ilta pilalla ja tv-ohjelmakin jää kesken. Naistenlehtien palstoille tuommoiset. Sitäpaitsi kunnon naiset ei muutenkaan ehdi telkkaria katsomaan, kun niiden aika menee siivotessa, ruokaa laittaessa ja leipoessa, joten turha noita on muutenkaan telkkarissa mainostaa. Lukekoot lehdistä sitten kun odottavat vuoroaan kampaajalla.

Ärsyttää myös se logiikan puute siinä mainoksessa. Kerrotaan että naisia on miljardeja maailmassa ja kaikilla alapää erilaisessa kuosissa (en ole pystynyt todentamaan väitettä, mutta uskotaan). Joten eihän se yksi ja sama tuote sovi kaikille - me tarjoammekin neljä erilaista. Vittu 4!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"Hei, olen tohtori Gerhard..."

Sitä kun taajaan tulee niin alkaahan se tökkimään.
Vittu, eikä Doktor Geetä hiljennä edes AdBlocki! Kauppaa toki hyvää kamaa eikä mitään vitun nutellaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Päppädäppä pätäkkää... Siis vittu nää DNA:n mainokset nykysin. Onks niiden markkinointitaktiikka käydä tahalteen kuluttajan hermoille? Koska kaikki niiden vuoden 2019 mainokset viittaa vähän tähän suuntaan.

Noi pinkit "hahmot" on kaikessa ärsyttävyydessään varsinainen piste i:n päälle.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Moi, Blaaklaader ja Puuilo. Toisto tekee tehtävänsä, kyseisiä firmoja/tuotteita vältän tästedes kuin ruttoa.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Olikohan eilen, kun töllö oli auki ja sieltä tuli Tutti Frutti (?) -mainos, jossa joku nainen kuiskailee koko mainoksen ajan. Olin eri huoneessa käytävän päässä ja kuulin ensimmäistä kertaa tuon mainoksen. Mitään en saanut selvää, mutta ärsyttämään pisti kovasti. Piti oikein vilkaista, että mitä tuossa mainostetaan, että tiedän boikotoida kyseistä tuotetta / palvelua. Karkkia en vaan syö muutenkaan, joten en nyt pysty lompakollani äänestämään tätä vastaan.

Ärsyttää yleisestikin kuiskailu. Töissä joskus jotkut rupeavat lähistöllä kuiskaillen keskustelemaan keskenään. Sellaista kovaäänistä suhinaa ja huohottelua sitten kuuluu pitkän aikaa ja se häiritsee todella paljon keskittymistä omiin hommiin. Ei minua voisi vähempää kiinnostaa se mitä kuiskuttelevat ja jos puhuisivat normaalilla äänellä keskenään, niin hyvin todennäköisesti en edes noteeraisi, että joku keskustelee jossain. Mutta tuosta kovaäänisestä kuiskuttelusta tulee jotenkin mielikuva, että siellä heilutaan jonkun huomio-kyltin kanssa; "Meillä on täällä nyt ihan saatanan salaista asiaa supisupi ja eipäs nyt kerrota kenellekään sitä supisupi. Mutta kuunnelkaa tätä suhinaa, maiskuttelua ja supinaa supisupi. Voitais tietenkin mennä vaikka johonkin huoneeseen keskustelemaan, mutta kivempaa näin supisupi. Hähää vituttaako hä supisupi?"

...Eli joo, ärsyttää siis tuollainen mainos, jossa kuiskutellaan, kun voisi puhua normaalisti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös