Joel ”Jolle” Kiviranta – 74-kiloinen pommikone

  • 92 268
  • 245

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sprot
Ajattelin ihan perustaa viestiketjun Jollelle. Mielestäni tulee tulevalla(kin) kaudella olemaan yksi Sportin mielenkiintoisimmista pelaajista. Tässä myös pelaaja ketä muiden joukkueiden fanien kannattaa seurata. Vaikka ei ole iso kaveri niin pelaa yllättävänkin kovaa ja jakelee kovia pommeja, teki 8 häkkiäkin viime kaudella. Pukan ohella se toinen pelaaja kenen +/- tilasto oli plussalla viime kaudella. Turhaa ei lyöty 3 vuoden jatkoa. Taitoakin löytyy ja veikkaan että tulee ensi kaudella nostamaan tasoaan entisestään. Jatkakaa...
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Muistaakseni Joel on tällä hetkellä armeijassa. Onko tästä kellään tarkempaa tietoa?
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Intissä pitäsi tosiaan olla, jos ei oo sit karannu. :)

Toi oli kyllä kova veto Spåralta saada noin pitkä jatkopaffi. Saadaan itselle koko raha, eikä Narrit pääse haaskalle, kun aika NHL:n koittaa. ;)

Eiku, saa ne vissiin virallisena (vaikka Shakersissa alottikin pelaamaan) kasvattajana jotain roposia??
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Olen hieman ihmetellyt miksi Jolle ei ole NHL-varausten joukossa. Liekö sitten etu vai haitta Sportille?
 

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sprot
Olen hieman ihmetellyt miksi Jolle ei ole NHL-varausten joukossa. Liekö sitten etu vai haitta Sportille?
Todennäköisesti on etu ainakin jos sitä peilaa tuohon että kuinka pitkän sopimuksen Sport halusi Jollen kanssa tehdä? Eihän tuo NHL-varaus tokikaan varmuudella sitä tarkoita että ei Sportissa pelaisi, mutta iso mahdollisuus olisi siihen että pelaisi esim. AHL:ssä sitten?
 
Viimeksi muokattu:

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Olen hieman ihmetellyt miksi Jolle ei ole NHL-varausten joukossa.

Tätä en ihmettele ollenkaan. Jollen pelinäkemys ei ole mitenkään erityinen, vahvuudet on jumalaton tsemppi ja suoraviivaisuus. Pienen koonsa takia noilla eväillä ei vaan tahdo pärjätä änärissä. Euroopan kentille voi kuitenkin povata valoisaa tulevaisuutta. Antti Pihlström-klooni kun on, niin vertailin vähän miesten uran alkua. Aikalailla esikuvansa jalanjäljissä kulkee Jolle: Antti Pihlströmin EP-profiili ja Jollen
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Kiviranta teki maalin maanantaina USA:ta vastaan pelatussa U20-ottelussa, jonka Suomi vei 10-3. Kyseinen maali oli vieläpä voittomaali.
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Koskas pommikone palaa rivehin? Oliko siitä joku tieto jo jossain?
 

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hieman "toisen kauden kirous" havaittavissa ehkä, mutta kyllä se siitä. Back to basic vaan, raakaa ja simppeliä doonia illasta toiseen, niin varmasti
lähtee rullaaamaan vielä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Laitetaan tänne Jollen omaan ketjuun myös, koska jää sitten historiaan luettavaksi.

Jolle on ollut mielestäni yksi tämän kauden kärsijöistä Valtosen peluutuksessa. Mielestäni rooli rikkovana pelaajana on täysin väärä. Toki, hän on kyllä onnistunut tässä tehtävässä erinomaisesti. 20 pelaamassa ottelussa ainoastaan 2 kertaa soinut omissa. Tämä on loistava suoritus.

Silti itse olin siinä uskossa, että häntä oltaisiin oltu ajamassa tuloksentekoketjuun, mutta näemmä ei sittenkään.

Itse kyllä kokeilisin häntä joko ketjuun Vänttinen - Immonen tai sitten Bertrand - Kokkala. Leskiselle sitten se toinen paikka jommassa kummassa ketjussa.
 

Golffari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Muutaman kerran kun olen käynyt kattomassa Sportin aamujäitä niin Jolle ja Tervonen ovat tulleet muita aikasemmin jäälle ja Tervonen on pitänyt Jollelle henk.kohtasta valmennusta. Ihan vain yleistietona tuollainen huomio. Ei nyt varmaan sinällään kerro mitään ihmeellistä. On jo kuukausia kun viimeksi olen käynyt kattomassa aamujäitä, joten en osaa sanoa et vieläkö siellä toimitaan näin tiettyjen pelaajien kohdalla. Yleensä jäällä on ollut joku sellainen pelaaja joka on loukkaantunu eikä pysty osallistumaan yhteiseen harjoitukseen.
 

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sprot
Onkohan Jolle oikeasti ihan täydessä iskussa edes siis näin fyysisesti herää kysymys?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Onkohan Jolle oikeasti ihan täydessä iskussa edes siis näin fyysisesti herää kysymys?
Olin tulossa juuri samaa kysymään. Kyllä omasta mielestä ainakin tuohon U20 leiritykseen Kiviranta olisi mukaan pitänyt ottaa. Toki heikko kausi ollut ja parhaat pelaa mutta kuitenkin olisi ollut neloskenttään mahdollinen palanen. Liekkö sit jotain pientä taustalla ja ei siksi ole valittu/ole itse osallistunut tuonne U20 leiriin + kisoihin. Toisaalta varmasti ollut nuoren miehen kauden suurin tavoite niin tuskin jättäisi pois mistään hinnasta menemättä.
 

rekufa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kiviranta 4:llä Sport kaudella ja kultakypärä päässä. On nykyään tosiaan muutakin kuin pommikone. Näyttää että Joel ei jää vain lupaukseksi. Hienoa kautta on mies pelannut. Jää joukkuemenestyksen heikkouden vuoksi turhan vähälle huomiolle. Hienoa kuitenkin että on kiinnitettynä vielä 2 seuraavaa kautta. Kehitys ei ole tyssännyt nykyseurasta huolimatta. Tämä että omasta joukkueesta joku kehittyy yhdeksi oikeasti merkittävimmistä pelaajista on mun mielestä paljon suurempaa kuin ostaa valmis. Ei voi muuta tosiaan sanoa kuin että hattu päästä ja hienoa Joel!

Otsikkoon saa muuten lisätä 6 kg. Nykytietojen mukaan Joel on 179/80 kg.
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Jolle sai sitten maalitilin auki aikuisten maajoukkueessa, tyhjiin tosin, mutta ansaitusti silti. Nelosketju oli Mörkö Anttilan johdolla muutenkin ainoa joka sai minun papereissa hyväksytyn arvosanan. Tuskin tulee toteutumaan, mutta kelpuuttaisin Jollen jopa kisoihin, puhtaasti koska on hieman taitavampi painos Antti Pihlströmistä, joka ollut loistava aisapari Anttilalle Jokereissa.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Tapparasta ja IFK:sta sekä NHL:stä lisää porukkaa majuleirille, mutta Jolle jatkaa vielä mukana! Kovia nimiä sieltä nytkin jo putosi, mutta niin vain Kiviranta jatkaa vielä. Hyvin kyllä toiminut peli Anttilan kanssa ja voipi olla, että Jolle palailee Jokereihin ensikauden jälkeen Anttilan aisapariksi Pihlströmin tilalle?
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Perskeles kun olis rahamiehiä, niin ostaisin Jollen kotipaidan Sport-shopista. Näytti olevan vielä listalla. Hienoa Joel!
 

teba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Tapparasta ja IFK:sta sekä NHL:stä lisää porukkaa majuleirille, mutta Jolle jatkaa vielä mukana! Kovia nimiä sieltä nytkin jo putosi, mutta niin vain Kiviranta jatkaa vielä. Hyvin kyllä toiminut peli Anttilan kanssa ja voipi olla, että Jolle palailee Jokereihin ensikauden jälkeen Anttilan aisapariksi Pihlströmin tilalle?
Tai Anttila tulee Sporaan ;)
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Kiviranta pelannut majussa nyt kohtuu fyysisesti ja hyvältä näyttää peli muutenkin hänellä. Ensikausi tulee olemaan kyllä tykkikausi Jollelle! Toivotaan että vielä saisi paikan MM-kisoihin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: teba

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Mahtavaa! Sportista joku ihan MM-joukkueessa kuullostaa aika uskomattomalta, mutta jatkossa ehkä näitäkin lisää Maukan opeissa. Jolle viellä täällä kasvatettu pelaajana tuollaiseksi mikä on niin hienoa. Nyt vaan seuraamaan hänen matkaansa sitten kisoissa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös