Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 598 344
  • 1 934
K

Kiekkokatsoja

Vaikea sanoa mihin jotkut ovat kadonneet. Ehkäpä elämäntilanteet ovat muuttuneet?
Tänään tuli mieleen asia, että kuinkahan moni jatkoaikalainen on kuolut? Itse tiedän varmuudella, 2 sellaista henkilöä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lukko-fani Johto? Viimeksi paikalla vuonna 2017. Ei onnistunut "tägäys", onko nimimerkki muuttunut?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Vaikea sanoa mihin jotkut ovat kadonneet. Ehkäpä elämäntilanteet ovat muuttuneet?
Tänään tuli mieleen asia, että kuinkahan moni jatkoaikalainen on kuolut? Itse tiedän varmuudella, 2 sellaista henkilöä.

Itse myös luulisin, että kuolo korjaa viljaa myös täällä jatkoajassa, vaikka kuinka vastaan kamppailtaisiin. Itse muutama päivä sitten lueskelin vanhoja ketjuja ja muunmuassa fat of the land IFK-puolelta lopetti kirjoittelut kuin seinään. Voi olla, että multaa toista metriä päällä, mutta toivottavasti ei kuitenkaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Itse myös luulisin, että kuolo korjaa viljaa myös täällä jatkoajassa, vaikka kuinka vastaan kamppailtaisiin. Itse muutama päivä sitten lueskelin vanhoja ketjuja ja muunmuassa fat of the land IFK-puolelta lopetti kirjoittelut kuin seinään. Voi olla, että multaa toista metriä päällä, mutta toivottavasti ei kuitenkaan.

Jatkis olisi todella mielenkiintoinen tutkimuskohde johonkin sosiologian graduun. Vaikuttaisi olevan melkoisen hyvä läpileikkaus noin 20-59 -vuotiaista miehistä. Muutama nainenkin mukana ja noin kolmekymppiset yliedustettuina, mutta silti paljon materiaalia.

Valitettavasti näin isosta joukosta miehiä hautaankin asti päädytään.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tänään tuli mieleen asia, että kuinkahan moni jatkoaikalainen on kuolut? Itse tiedän varmuudella, 2 sellaista henkilöä.
Muistan jopa ainakin kahden nimimerkin viimeiset viestit, jossa ei luvattu kovin valoisaa huomista. Totuutta ei näistä voida tietää, mutta eipä tosiaan ole oltu enää paikalla noiden viestien jälkeen.

Kuolevaisia tässä tosiaan ollaan, jopa Jatkoajassa. Surullista, mutta täysin luonnollista ja normaalia.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Vaikea sanoa mihin jotkut ovat kadonneet. Ehkäpä elämäntilanteet ovat muuttuneet?
Tänään tuli mieleen asia, että kuinkahan moni jatkoaikalainen on kuolut? Itse tiedän varmuudella, 2 sellaista henkilöä.

Onhan meillä ketjukin, jossa näitä edesmenneitä palstajäseniä on muisteltu. Mainittava tosin on, että ainakin pari merkittävää HIFK-kirjoittajaa, joiden poistuminen keskuudestamme on paremmin asioista tietävien puolesta täällä avoimesti kerrottu, puuttuu tuolta eli nimimerkit fiftyeight ja Kempes.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse myös luulisin, että kuolo korjaa viljaa myös täällä jatkoajassa, vaikka kuinka vastaan kamppailtaisiin. Itse muutama päivä sitten lueskelin vanhoja ketjuja ja muunmuassa fat of the land IFK-puolelta lopetti kirjoittelut kuin seinään. Voi olla, että multaa toista metriä päällä, mutta toivottavasti ei kuitenkaan.
Näkyy kuitenkin HIFK-osiosta kadottuaan kirjoitelleen satunnaisesti muihin osioihin. 2015 ja 2016 viesti per vuosi, joten olisiko vain kyllästynyt kirjoitteluun.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
@sinikettu

Poistui täältä noin vuosi sitten mitään varoittamatta, vaikka kirjoitti jäähyväispäivänäänkin 14 viestiä. Tykkäsin kovasti hänen viestiensä sisällöstä. Tuu takas!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
@sinikettu

Poistui täältä noin vuosi sitten mitään varoittamatta

Unohdit ilmeisesti lukea hänen viestejään. Kertoi poistuvansa muiden kiireiden takia, mutta jonkinlaisen takaportin jätti auki mahdolliselle paluulle.

Sitä ei ole tapahtunut, moni muukin tarvitsee lääkäripalveluita ja kuuntelijaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämä ei välttämättä ole oikea ketju, mutta laitetaan tänne kun en parempaakaan keksinyt. Eli muistaako kukaan sitä legendaarista nimimerkkiä joka tuntui kärsivän kovasti alemmuuskomplekseista? Kaikki saa paitsi hän. Muille tulee pillua ovista ja ikkunoista paitsi hänelle. Vitun naiset. Ja sitten eräs nimimerkki jota myöskään en muista, mutta oli niin antisemitisti kuin vain voi olla. Näki judeja juonimassa joka paikassa ja enemmän kuin amerikkalaiset kommareita kylmän sodan aikana? Jälkimmäinen vissiin saanut elinkautisen, ensimmäinen varmaan sai vittuilusta tarpeekseen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tämä ei välttämättä ole oikea ketju, mutta laitetaan tänne kun en parempaakaan keksinyt. Eli muistaako kukaan sitä legendaarista nimimerkkiä joka tuntui kärsivän kovasti alemmuuskomplekseista? Kaikki saa paitsi hän. Muille tulee pillua ovista ja ikkunoista paitsi hänelle. Vitun naiset. Ja sitten eräs nimimerkki jota myöskään en muista, mutta oli niin antisemitisti kuin vain voi olla. Näki judeja juonimassa joka paikassa ja enemmän kuin amerikkalaiset kommareita kylmän sodan aikana? Jälkimmäinen vissiin saanut elinkautisen, ensimmäinen varmaan sai vittuilusta tarpeekseen.

HIFK oli tämä ensimmäinen.

Hakutoiminnolla löytyy viestejä, ovat aika surullista luettavaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tämä ei välttämättä ole oikea ketju, mutta laitetaan tänne kun en parempaakaan keksinyt. Eli muistaako kukaan sitä legendaarista nimimerkkiä joka tuntui kärsivän kovasti alemmuuskomplekseista? Kaikki saa paitsi hän. Muille tulee pillua ovista ja ikkunoista paitsi hänelle. Vitun naiset. Ja sitten eräs nimimerkki jota myöskään en muista, mutta oli niin antisemitisti kuin vain voi olla. Näki judeja juonimassa joka paikassa ja enemmän kuin amerikkalaiset kommareita kylmän sodan aikana? Jälkimmäinen vissiin saanut elinkautisen, ensimmäinen varmaan sai vittuilusta tarpeekseen.

Lainataan uudestaan kun löytyi se toinenkin, eli jälkimmäinen on nimimerkki gasp.

Häneltä tyylinäyte:

”En todellakaan usko viralliseen tarinaan, jossa kuoli 6 miljoonaa. Holokaustipropaganda meni lähestulkoon koomiselle tasolle, kun on tarinoitu että saksalaiset olisivat tehneet juutalaisista saippuaa. Tämä on klassinen esimerkki sodan voittajan häpeilemättömästä mielipidemuokkauskiimasta. Jopa viralliset lukemat tippuivat pikkuhiljaa 6 miljoonasta 4 miljoonaan, sitten taas pykälän alemmas. Kuitenkaan ei tullut kiire korjata tätä lukemaa esimerkiksi koulukirjoihin.

En oikeastaan osaa sanoa juuta enkä jaata. Uskomukseni riippuu tutkijoiden raporteista, ja holokaustiasiassa raportit viuhuvat miten sattuu.”
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Itse myös luulisin, että kuolo korjaa viljaa myös täällä jatkoajassa, vaikka kuinka vastaan kamppailtaisiin. Itse muutama päivä sitten lueskelin vanhoja ketjuja ja muunmuassa fat of the land IFK-puolelta lopetti kirjoittelut kuin seinään. Voi olla, että multaa toista metriä päällä, mutta toivottavasti ei kuitenkaan.

Elossa on mutta veikkaisin että elämäntilanne muuttunut niin jne jne
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
fat of the landin suosikkijoukkueista tuli mieleen, että ei kai @Lexaa vain hävinnyt taisteluaan syöpää vastaan? Joulukuussa 2013 laittanut viestiä että leikkaukseen alle 24 tuntia aikaan ja tuon jälkeen kadonnut lopullisesti palstalta :/
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
fat of the landin suosikkijoukkueista tuli mieleen, että ei kai @Lexaa vain hävinnyt taisteluaan syöpää vastaan? Joulukuussa 2013 laittanut viestiä että leikkaukseen alle 24 tuntia aikaan ja tuon jälkeen kadonnut lopullisesti palstalta :/
Tuosta taisi joskus olla täällä juttua, että on kyllä elossa, muttei vaan jostain syystä ole enää tänne kirjoitellut.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mihin on mahtanut mennä KooKoota kannattava nimimerkki @nummenkallio? Ollut paikalla viimeksi marraskuussa eli noin puoli vuotta sitten. Olen lukenut innolla hänen viestejään Mötley Crüesta, kun kyseinen yhtye on nykyisin yksi suurimpia suosikkejani.

Kiva kun kaivataan, ihan oikeasti. Elämä sattui vain yllättämään: tuli uusi työ, uusi paikkakunta, avoliitto, asuntolaina, kodin rakentaminen jne. Elossa siis ollaan. Kulunut kausi on ollut liigan seuraamisessa melkoinen välikausi, mutta eiköhän se tästä. Ensi kaudella ollaan varmasti taas remmissä.

Ja Mötikkä soi edelleen!
 

redpecka

Jäsen
Tässä yöasua jo päälle pukiessani ja tietäen etten vapaan puolelle hirveesti tule kirjoittelemaan normioloissa niin toivoisin kumminkin kontroversaalin nimimerkin @AaTee ilmestyvän joskus vielä takaisin piristämään ja kyseenalaistamaan saipalaista meininkiä.

Viikon pelikieltonsa jälkeen joko otti nokkiinsa, ampui itsensä tai on siteissä tai nämä meidän lässytykset ei vaan enää jaksa kiinnostaa. Jos on häröillyt vapaan puolella niin voivoi, en tiedä eikä kiinnosta mutta mielestäni hänellä on kumminkin annettavaa meidän SaiPa-osioon. Herkimmät osannee käyttää incognito-nappulaa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Eilen eksyi sattumalta silmiini etälukko @-OO- ja hänen edellinen viestinsä on lähetetty marraskuun alussa 2017. Heppu on liittynyt palstalle 2004 ja kirjoittanut reippaat 21 000 viestiä, mutta 1,5 vuoteen ei ole tullut uutta tavaraa. Minne lie mies mennyt... kunhan kaikki olisi kunnossa.
"This user's profile is not available" eli taisi vaan itse haluta pois. Kenties jollain Lukko-fanilla on tästä tarkempaa tietoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös