Vitutusketju

  • 10 532 796
  • 56 126

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Just nyt vituttaa että olen kylpylän hotellissa jossa on muksun oksennus sängyllä. En jaksa hirveen paljon valittaa kun on iteaiheutettu ongelma mutta puoltoista tuntia sitten soitin respaan ja pyysin siivoojaa. Saatana. Ihan muutamia satoja hotelliöitä takana ja yleensä hommat toimii. Nyt sanosin että ei.

Kerro miten lopulta meni. Ihan muutamia satoja työpäiviä tein opiskeluaikoina kerrossiivoojana. Tuollaisesta olisi tullut samantien soittoa menetkö välittömästi huoneeseen 314. Ja sitten oltaisiin menty.

Olisikohan tämä jonkunlainen resurssipula, tuskin se kiinnostuksen puutteesta juurikaan on. Paremmin saa palkkaa varmaan vieläkin, jos menee siihen huoneeseen mihin pomo käskee.
 

teppana

Jäsen
Auton takarenkaaseen tuli pieni reikä. Olin vajaan 200 kilsan päässä kotikaupungista ja omasta merkkihuoltamosta. Onneksi oli kompressori ja reikä oli pieni niin pääsin ajelemaan takaisin ja jättämään auton huoltoon. Vitutti kuin pientä oravaa, kun piti jättää päivä kesken mutta minkäs teet. Seurailin matkan aikana rengaspainetta. Lähtiessä painetta oli 2,8 ja perille päästyä 1,9. Eli pieni reikä mutta silti niin merkitsevä.
 
Viimeksi muokattu:

teppana

Jäsen
Parhaita on ne tyypit, jotka toteavat aina eineksistä, että parempaa ja terveellisempää tulisi itse tehtynä (varmasti useimmiten totta), ja helppo tehdä eikä mene kuin alle tunti.

No ostin sen eineksen juuri sen takia, että ei tarvi muuta kuin paiskata mikroon ja minuutin päästä valmis.

Meikä aina tuunaa eineksiä silloin kun niitä ostan. Tällä viikolla oli aika kortilla ja nappasin kaupasta sellaisen valmislasagnen mukaan joka sitten uunissa piti lämmittää. Heitin siihen päälle pussillisen juustoraastetta ja vähän mausteita. Oli hyvää. Toki sitä olisi itse laittanut enemmän lihaa yms. mutta jos miettii kuinka paljon aikaa säästi sillä että nappasi hyllystä lasagnen mukaan niin aika bueno omasta mielestä.

Toki täydellisessä maailmassa tekisin aina itse ruoan koska se on kivaa ja saa omaan makuun sellaista kun haluaa. Mutta kenellä on tässä epätäydellisessä maailmassa aina aikaa?
 

teppana

Jäsen
Edelleen vituttaa tuo pojan kohtelu. Poliisi siis vei kortin, ihan ok, jos olet ajanut ylinopeutta. Mutta poliisi sanoi itse, ettei ollut tutkaa. Poliisin sivuilla sanotaan, että joku näyttö pitää olla, ja sakko annetaan välittömästi. Vaan eipä pojalle, kortti pois ja kattellaan. Ei ole ehditty haastatella partiota näin kuukauden jälkeenkään, vittu. Taidan ottaa yhteyttä oikeuskansleriin poliisin mielivallasta.

Onko kakkosvaihe käytynä? Voisiko siinä olla joku porsaanreikä minkä perusteella poliisi voi viedä kortin? Koska ainakin itse olen ollut auton kyydissä joka meni reilusti yli rajoituksen ja poliisi ajoi vastaan. Pysäyttivät ja antoivat haukut mutta sanoivat ettei voi sakottaa koska tutka ei ollut päällä.
 

teppana

Jäsen
Odotellaan rauhassa, kun perustulo saapuu. Huomenna sitä ei ehkä vielä tule, mutta siksi odotellaan.

Li Andersonin tentti politiikkaradiossa tuli uusintana tänä aamuna (kuten tuli kaikkien puheenjohtajien mutta ehdin kuunnella vain Halla-ahon, Andersonin ja Hendriksonin) ja sen verran vakuuttava nainen hän oli että eiköhän se Vasemmiston perustulo jossain vaiheessa läpi mene. Tapio Pajunenkin meni välillä puihin tentatessaan kun Li on vain niin vitun ihana.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko kakkosvaihe käytynä? Voisiko siinä olla joku porsaanreikä minkä perusteella poliisi voi viedä kortin? Koska ainakin itse olen ollut auton kyydissä joka meni reilusti yli rajoituksen ja poliisi ajoi vastaan. Pysäyttivät ja antoivat haukut mutta sanoivat ettei voi sakottaa koska tutka ei ollut päällä.
Opetin itse, kaikki suoritettu. Tosiaan itse sanoivat, kun poika pyysi nähdä lukemaa, ettei ole mitään näyttää. Mutta kortin veivät heti, kaverit toi auton kotiin. Ja nyt ei siis tietoa, milloin saa takaisin. Oli hommannut jo duuninkin, että saa inttiin rahaa kerättyä, vaan se piti nyt lopettaa. Eniten vituttaa kaikki!
 

teppana

Jäsen
Opetin itse, kaikki suoritettu. Tosiaan itse sanoivat, kun poika pyysi nähdä lukemaa, ettei ole mitään näyttää. Mutta kortin veivät heti, kaverit toi auton kotiin. Ja nyt ei siis tietoa, milloin saa takaisin. Oli hommannut jo duuninkin, että saa inttiin rahaa kerättyä, vaan se piti nyt lopettaa. Eniten vituttaa kaikki!

Aika hämärää settiä. Lähtisin kyllä haastamaan tuossa tilanteessa. En ole missään nimessä asiantuntija, mutta olen aika varma että poliisi ei voi ajo-oikeutta poistaa ilman lakiteknistä näyttöä.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Kerro miten lopulta meni.

Ihan hyvin kävi kun olin n. 1h 40min odotellut ja soitin uudelleen niin n. 3min ja siivooja oli paikalla. Suht hyvällä maltilla pyysin uudelleen, koska edelleen pidin ns. itseaiheutettuna.
Siivoja oli englanninkielinen ja joko siitä tai jostain muusta syystä ensimmäinen kerta on oletettavasti tyssänyt ihan vaan informatiiviseen katkoon. Näin oletan, en tiedä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
15.4. 2019 oli kyllä paska päivä. Aamulla kun heräsi niin vitutti kaksi asia. Se että huomasi että on kuumeessa ja sitten muisti naisten MM-finaalin loppuratkasun. Koko päivä periaateessa tullu maattua sängyssä, mitä nyt on välillä käynyt kiroilemassa kun Facebook ei toimi kunnolla ja sitten kirjottanut muutaman viestin Jatkoaikaan. Sitten kun ilalla on vähän pirteempi niin ainoa ohjelmanumero on seuraata kun Notre Dame palaa poroksi.
 

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa eilinen naisten MM-finaali. Ei välttämättä niinkään hylätty maali, vaan kaikkien aikojen sauma voittaa kotikisoissa mestaruus. Ennenkaikkea vituttaa Riikka Sallisen puolesta, kaikkien aikojen suomalainen kiekkodaami. Oispa Hiirikoski syöttänyt siinä ylivoimahyökkäyksessä Riikalle viereen. Siitä ratkaisumaali olisi ollut niin kaunista.

Sallinen (Hiirikoski, Räty), naiskiekkomme kolme suurta mestaruusmaalin alustajina.

Upea taistelu, pakko olla todella ylpeä. Jääkiekkotarinaa.

Kiitos, helpotti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vituttaa kun tietää että on kaikki rikokset elämässä jättänyt taakse ja on rangaistukset suorittanut, mutta silti saa niistä kuulla yhä uudestaan. Tekis niin mieli heittää valkoinen heteromies kortti. Sitten epäilen etttä mut naurettas pihalle. Ja sitten taas yks klisee, eli "Funny cos' it's true".
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voi vitun flat earth kusipäät. Onko pakko vetää tussilla Eric Dubayn nimeä ja nettiosoitetta bussien penkkeihin?
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Vituttaa yövuorot. Pitää litkiä monster energyä kuin mikäkin viistoistakesäinen että selviäisi näistä edessä olevista pitkistä tunneista edes suht. kunnialla.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Finlayson osti Reinot ja siirtää tuotannon halpamaahan sekä myynti jatkossa vain S-ketjun kaupoissa. Vittu.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Vituttaa väsymystä aiheuttavat allergiapillerit. Olo on kuin olisi vetänyt samoilla silmillä eilisestä.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Niin, nämä allergiapillerit, ovat antihistamiineja, joutunut käyttämään runsaasti. Valitin lääkärille, teki reseptin Loratadin nimiselle lääkkeelle, ei väsytä.
Histec taitaa noista olla pahin väsyttäjä?
 

hege

Jäsen
vielä olisi 50 muuttolaatikkoa tyhjennettävänä ja sitten parisängyn roudaus kellarista ylös ja muutaman muuttoa varten puretun huonekalun kasaus edessä…. Eli tulee pitkä Pitkäperjantai. Niin ja muu väki tuntuu lähinnä ihailevan pihaa ja suunnittelevan mihin kohtaa joku v:n koristelautanen laitetaan samalla kun itse kantaa läjää laatikoita ;-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös