Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 843 300
  • 11 301
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Osaan aika hyvin ennustaa että tuleeko treffeillä pesää pelkästään naisen kengistä. Jos se tulee korkkareissa, niin miltei varmasti panen sitä. Jos sillä taas on lenkkarit, niin on 50/50 tsäänssi että se pääsee karkuun.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Osaan aika hyvin ennustaa että tuleeko treffeillä pesää pelkästään naisen kengistä. Jos se tulee korkkareissa, niin miltei varmasti panen sitä. Jos sillä taas on lenkkarit, niin on 50/50 tsäänssi että se pääsee karkuun.
Sain pillua lenkkipolun varrella. Jossain vaiheessa ihmettelin mikä kutittaa naamaani, mutta sehän olikin vain tietysti kommandopiponi.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Minäkin meinasin saada eilen illalla pillua. Itse olin jo täysin alasti, mutta yhtään akkaa ei ollut missään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Motorhomessa oli bileet. Strippari oli sammunut ja mietittiin mitä sille tehtäs. Kimi veis pois, Olivier Panis.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
- Ei pidä antaa ihmisten ulkoisten ominaisuuksien hämätä. Kummisetäni esimerkiksi kuuluu Mensaan, vaikka on vain 150cm pitkä
- Hah, ***tu mikä älykääpiö!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tää ei ole oikestaan ees vitsi vaan täyttä totta. Eli siis semmonen funny cos' it's true aforismi:

Miehet pitävät siitä mitä näkevät, naiset siitä mitä kuulevat.
Siksi naiset meikkaavat ja miehet puhuvat paskaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nainen heräsi keskellä yötä ja huomasi, että hänen aviomiehensä ei ollut hänen vierellään nukkumassa. Nainen meni alakertaan etsimään miestään. Hän löysi miehensä keittiöstä pöydän äärestä istumasta, kahvikuppi kädessään ja syvissä mietteissään tuijottamassa edessä olevaa seinää.

Nainen näki, kun mies pyyhkäisi kyyneleen silmäkulmastaan ja hörppäsi sen jälkeen kulauksen kahvia.
”Mikä hätänä, kultaseni?” nainen kysyi, ”Miksi olet täällä tähän aikaan yöstä?”
Aviomies katsoi kahvikuppiaan ja kysyi surullisena: ”Muistatko, kun
me seurusteltiin 20 vuotta sitten ja kun sinä olit vasta 16?”
”Kyllä vain,” vaimo vastasi.

”Muistatko, kun isäsi sai meidät kiinni autoni takapenkiltä rakastelemasta?” mies kysyi.
”Kyllä, minä muistan,” vaimo vastasi istuutuen tuolille miehen viereen.
Aviomies jatkoi: ”Muistatko, kun isäsi tunki haulikon naamaani kiinni ja sanoi: ’Joko sinä viet tyttäreni avioon tai minä lähetän sinut vankilaan 20 vuodeksi’?”
”Minä muistan myös sen,” vaimo vastasi pehmeällä äänellä.

Mies pyyhkäisi toisenkin kyyneleen silmästään ja sanoi: ”Minä olisin päässyt tänään pois vankilasta.”
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En tiedä alkuperäistä lähdettä ja kyse ei ole varsinaisesti vitsistä mutta jaan tämän teille kuitenkin.

PM Jim Hacker: "Don't tell me about the press, I know exactly who reads the papers: The Daily Mirror is read by people who think they run the country; The Guardian is read by people who think they ought to run the country; The Times is read by people who actually do run the country; the Daily Mail is read by the wives of the people who run the country; the Financial Times is read by people who own the country; The Morning Star is read by people who think the country ought to be run by another country; and The Daily Telegraph is read by people who think it is."
Sir Humphrey: "...Prime Minister, what about the people who read The Sun?"
Bernard interjects: "Sun readers don't care who runs the country, as long as she's got big tits."
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
En tiedä alkuperäistä lähdettä ja kyse ei ole varsinaisesti vitsistä mutta jaan tämän teille kuitenkin.
En tiedä kysytkö oikeasti, mutta keskustelunpätkähän on 1986-1987 esitetystä brittiläisestä tv-sarjasta "Yes, Prime Minister" ("Kyllä, herra pääministeri"), joka oli jatkoa samojen hahmojen ja näyttelijöiden sarjalle "Yes, Minister". Ostin molemmat dvd-boxeina Anttilan tai jonkun vastaavan alennuslaarista joskus 10 vuotta sitten.
Youtubesta löytyy aika paljon kokonaisia jaksoja.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaverit mökillä. Omistaja heittää: "Mennääs laittaan katiska vesille, niin saadaan huomenna syödä kalaa."
No, näin tehdään, ja aamulla sitten kokemaan. Katiska aivan täynnä, ja kaveri siihen: " Mitä helvettiä, ei tää mikään Weke ole, miten voi tulla kalaa näin paljon?"
Omistaja: " No, olin mamman kanssa taannoin saunassa, ja siihen lauteisiin jäi hyvä kuva, joten päätin tehdä katiskan siitä mallista. Tosin nielua piti supistaa."
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mikä on Josef Fritzlin lempparibiisi?

Fintelligens - Kellareiden Kasvatit
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Salaliittoteoreetikko kuoli ja nousi taivaaseen. Taivaan porteilla Pyhä Pietari sanoi:
"Voit kysyä minulta yhden kysymyksen ja minä vastaan siihen totuudenmukaisesti."
Salaliittoteoreetikko mietti hetken ja kysyi:
"Kuka oikeasti tappoi John F. Kennedyn?"
"Lee Harvey Oswald tappoi Kennedyn yksin, ei ollut mitään salaliittoa." Vastasi Pietari.
"En uskonutkaan että tämä salailu menee näin syvälle." tokaisi salaliittoteoreetikko.


Mistä tietää että CIA ei tappanut John F. Kennedyä?
Äijähän kuoli
 
Abianos pyöräili uudella maastopyörällään ja Pettter tuli vastaan. Pettter ihmetteli että "mistä sä ton monen tonnin pyörän revit?" Abianos vastasi "Pettter, kuomaseni, ryyppää vähemmän ja kyllä säkin pystyt tälläsen hommaamaan."

Seuraavana päivänä Abianos ajoi uudella bemarillaan Lidl:iin ruokaostoksille. Taas törmäsi Pettteriin ja tämä päivitteli "No mistä helvetistä sä tohon rahat revit?"
Abianos vastasi taas että "ryyppää kamu vähemmän ja kyllä säkin voit tälläsen hommata."

Seuraavana päivänä Abianos oli torilla jäätelöllä. Yhtäkkiä torille laskeutui iso helikopteri jonka puikoista asteli Pettter.
Nyt oli Abianos ymmällään ja kysyi että "mistä saatanasta sä ton kopterin oot hommannu?"
Pettter vastasi: "Noh, mä vein tyhjät Nobelanerit pullonpalautukseen ja ostin osalla rahoista tän. Nyt lähetään Tallinnaan!"
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Raiskasin tänään kolme ukkoo. Kalle oli lähetyssaarnaajassa, Jukka cowboy-asennossa, Ari-Pekka Selin.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Missä mannet käyvät kotimaan reissussa lomalla? - Hai luodossa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miten mannet tervehtii heimoveljiä?
-Heittävät hai faiffit

Mikä on mannejen suosikki leffasarja?
-Hailander

Mikskä kutsutaan gettoniggejen viuluja?
-JOUsisoittimiksi
Kuka mielikuvitushahmo ei anna lahjoja vaan varastelee fillareita?
-JOUlupukki
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös