Joonas Rask – Helsingin IFK

  • 190 427
  • 855

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Rask on eilen nähty käsi paketissa hallilla, HIFK ei muka tiedä Rassen kohtaloa, eivätkä videokuvatkaan varsinaisesti viittaa mitenkään käsivammaan, haisee vedätykselle. Että luultavasti joku nivusvamma, virustauti, puujalka ja poissaolo day-to-day :D.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin näkevinäni facessa, syntymästä kuolemaan ryhmässä kommentin että Raskilla nähty punainen kipsi nimenomaan vasemmassa kädessä. Jotenkin muistan että tokkasi Vehviläistä oikealla kädellä, eli vamma olisi tullut muualta, esim Jokisen selkäänajossa minkä otti käsillä vastaan? Oliko näin?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli joo kipsi kädessä jne.
En löisi hirveästi vetoa sen puolesta että pelaa ainakaan tässä sarjassa.
Mielelläni olen väärässä.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin näkevinäni facessa, syntymästä kuolemaan ryhmässä kommentin että Raskilla nähty punainen kipsi nimenomaan vasemmassa kädessä. Jotenkin muistan että tokkasi Vehviläistä oikealla kädellä, eli vamma olisi tullut muualta, esim Jokisen selkäänajossa minkä otti käsillä vastaan? Oliko näin?
Ilta-Sanomissa oli maininta, että Pikkaraisen mukaan Rask loukkaantui Jokisen taklauksesta.
 

microugn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin näkevinäni facessa, syntymästä kuolemaan ryhmässä kommentin että Raskilla nähty punainen kipsi nimenomaan vasemmassa kädessä. Jotenkin muistan että tokkasi Vehviläistä oikealla kädellä, eli vamma olisi tullut muualta, esim Jokisen selkäänajossa minkä otti käsillä vastaan? Oliko näin?

Itse näin Rask Nordiksella eilen. Mielestäni vasemassa kädessä oli enemmän kevyt tuki, kun kipsi.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kiitos, Joonas. Olet tervetullut takaisin ihan milloin tahansa. Uuden IFK:n kasvot, ehkä se yksittäinen tärkein pelaaja viimeiset pari vuotta. Mahdoton korvata, sillä ei ole toista samanmoista.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Kiitos Joonas <3. Ihan koska tahansa takasin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Kiitos Rasse. Oli ilo katsella pelaamistasi rödassa viiden kauden ajan.

Siellä se meidän junnu veteli sunnuntainakin Malmin jäähallissa HIFK:ta vastaan #88 pelipaitansa selässä jalkakynää ja kärkimiinaa, keneltä lie oppinut? Takaisin sitten kun aika sille on.
 
Viimeksi muokattu:

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Olin näkevinäni facessa, syntymästä kuolemaan ryhmässä kommentin että Raskilla nähty punainen kipsi nimenomaan vasemmassa kädessä. Jotenkin muistan että tokkasi Vehviläistä oikealla kädellä, eli vamma olisi tullut muualta, esim Jokisen selkäänajossa minkä otti käsillä vastaan? Oliko näin?
Se ryhmä oli aikoinaan hyvä, kun siellä oli eri tekijät puikoissa. Homma toimi mainiosti. Valitettavasti se ryhmä kuoli jo pari vuotta sitten. Nykyään siellä alansa asiantuntijat tietävät kaikesta kaiken vähän enemmän ja pikkaisen yli ja muistakaa, että siellä ei saa keskustella mistään muista joukkueista. Hys hys tai tulee penaltia.
 
Viimeksi muokattu:

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Kiitos Rasse näistä vuosista ja tsemppiä tuleviin koitoksiin ruottinmaalla, mutta muista että milloin ikinä liigaan palaatkaan niin palaat sitten kotiin. Tack och adjö.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tässä neljän vuoden välieräputkessa saattoi Rask olla lopulta tärkeämpi palanen joukkuetta kuin moni arvaakaan. Uskon, että tämän kevään välierissä olisi ainakin pari maalia tehty enemmän ilman Raskin loukkaantumista.

Kaikkea hyvää jatkoon ja tervetuloa takaisin! (mieluiten kuitenkin ennen parasta ennen -päivää)
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Ei mitään lisättävää kenenkään viestiin. Aivan huikea ukko ollut. Kaverin arvoa nostaa eritoten se kuinka jäätävät tehot Rasse on löytänyt aina poffien alkaessa. Samaten tuntuu saavan aina myös oman ketjun äijät nostamaan tasoaan. Siihen päälle vielä aivan loistava persoona ja ei voi kuin pitää tästä. Pitkää pahvia tarjoisin, mutta kaverille suo mahdollisuuden kokeilla myös ulkomaita. Toivottavasti tämä ei ollut viimeinen vierailu meillä.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä neljän vuoden välieräputkessa saattoi Rask olla lopulta tärkeämpi palanen joukkuetta kuin moni arvaakaan. Uskon, että tämän kevään välierissä olisi ainakin pari maalia tehty enemmän ilman Raskin loukkaantumista.
Uskon, että ilman Raskin loukkaantumista Kärpistä olisi saatu pari voittoa enemmän. Tosipeleissä IFK:n tärkein ja paras hyökkääjä. Aikanaan sitten kotiin takaisin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huikea ukko, rautainen kondis pakko olla ja kun siihen lisää yhtä rautaisen asenteen ja pelimiehen kyvyt niin sadaan Joonas Rask, pelaaja joka on aina joukkueen parhaimmistoa ja myös aina parhaimmillaan silloin kun sitä tarvitaan ts. pudotuspeleissä, ratkaisupaikoissa jne.

Kaikkea hyvää jatkoon ja ikävä tulee, ei voi muuta sanoa.
 

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Suurin punainen mulle viime kausien ajalta. Tsemppiä Ruotsin valloitukseen ja muista, että kotiin on palattava!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hieno ja todellinen kevään pelaaja! Nyt pari kolme kautta fyrkat pois ulkomailta, ja sitten pistämään ura pakettiin Stadissa.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Pahoin pelkään, että palaa parin vuoden päästä meille velipojan omistamaan seuraan, ja Suomen hienoimpaan halliin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvää matkaa Örebrohon! Toivottavasti palaat vielä takaisin punaisiin.

Tämä kaveri on ollut itselleni se ehdoton lempipelaaja viime vuodet. Periksiantamaton taistelija jolta löytyy oveluutta ja näyttävyyttä.

Todella, todella iso menetys IFK:lle ja minulle henkilökohtaisest, vaikka "korvaaja" takoisikin kovempia pisteitä.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
2v pahvi oli sitten totta. Näköjään lähteeni sai ensimmäisen rastin ruutuun. Katsotaan miten seuraavat osuvat. Harmin paikka, mutta kuten aiemminkin todettu tämä on Raskille ansaittu siirto. Tsemppiä ja toivottavasti Rasse takoo Ruotsissa limppua uuniin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös