Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 130 903
  • 122 114

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Jännä tilanne. Ajaxin nuori voima vai Juven catenaggio-puolustus?
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Kun ei kerennyt laukauksen alta pois? Selkä kentälle päin ja osui suoraan kylkeen tai käteen.
Niin. Eikös hän juuri silloin olekin mies paikallaan.

Toki itse olisin toivonut että Roberto olisi sen pallon maalin perukoille saanut.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Korrrjataan: Catenaccio.

Ja Juve pelaa catenacciota.

Käykö näin?
 

Barney

Jäsen
Olikohan virhe antaa Blind pois ja pitää Young?
En kyllä ymmärrä, että miten ihmeessä tuosta Blindistä on onnistuttu leipomaan toppari. Silloin LvG:n alaisuudessa se näytti ainakin ihan hirveältä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Ralph

Jäsen
Moise Kean kentälle, Paulo Dybala vaihtoon. Keanin maaliputkelle jatkoa, kiitos.
 

Ralph

Jäsen
Kean on tehnyt maalin kahdeksassa ottelussa putkeen, joissa on pelannut yli 20 minuuttia.

Putki sisältää seitsemän Serie A -ottelua, kaksi EM-karsintaottelua ja yhden Coppa Italia -ottelun, joten Mestarien liiga olisi uutta juttua putkessa.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Kyllä toi Bonucci äsken näytti olevan alimpana. Katson peliä.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Konsonantti pelasti Juven. Vähän niinkuin Toldo.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
No kuka pelaa Ruganin toppariparina, jos Bonucci pelaa näiden alla liberona? Vai lopetatko rimpuilun, kun et ensin tiennyt mitä catenaccio tarkoittaa?
Mitähän sinäkin minun tiedoistani tiedät.
 

Ralph

Jäsen
Mitähän sinäkin minun tiedoistani tiedät.
No kommenteistasi päätellen et tiennyt. Toki jos oikeasti tiedät ja oikeasti näet Juventuksen pelaavan viidellä pakilla ja liberolla, niin sitten pahoittelen epäilyäni tiedoistasi ja alan epäillä näköäsi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös