Vedonlyöntivihjeet

  • 3 071 272
  • 15 011

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
EHOME:n ensimmäisessäkin ottelussa on hyvin epämääräistä toimintaa. Osa yhtiöistä tiputtaa sitäkin pois listoista ja kynärit painaa 5POWER:a.

Saa nähdä mitä on tulossa.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pinnacle:

5POWER - EHOME 1 kerroin 1,55. Bet365 kerroin 1,57.

5POWER -1,5 kerroin 2,75. Bet365 kerroin 3.00.
 
Viimeksi muokattu:

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Kotonaan ManU ei saanut vetoakaan Barcan maalia kohti eikä se varmaan helpompaa tule Camp Noulla olemaan. Lisäksi Barcelona sai lepuutettua miehistöään hyvin Huescaa vastaan kun taasen ManU joutui painamaan ihan täyden työpäivän West Hamia vastaan. Lepoetu ja kotietu Barcalla, joten vaakakupit varsin rankasti katalaanien puolella.

Barcan voitosta ei oikein saa mitään järkeviä pelejä (minusta) muuten kuin arpomalla tuloksia: kokeillaan siis pienehköllä Barcan 2-0 / 3-0 voittoa kertoimilla 8 & 9.5. Bookkerina Bet365 ja panos 0.5u kumpaankin.
 
Viimeksi muokattu:

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Kotonaan ManU ei saanut vetoakaan Barcan maalia kohti eikä se varmaan helpompaa tule Camp Noulla olemaan. Lisäksi Barcelona sai lepuutettua miehistöään hyvin Huescaa vastaan kun taasen ManU joutui painamaan ihan täyden työpäivän West Hamia vastaan. Lepoetu ja kotietu Barcalla, joten vaakakupit varsin rankasti katalaanien puolella.

Barcan voitosta ei oikein saa mitään järkeviä pelejä (minusta) muuten kuin arpomalla tuloksia: kokeillaan siis pienehköllä Barcan 2-0 / 3-0 voittoa kertoimilla 8 & 9. Bookkerina Bet365 ja panos 0.5u kumpaankin.

Mietein tuohon BTTS No, 2.1 kertoimella, millaisia ajatuksia tuosta?
 

Taituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington
eSports sopupeliskandaaleja odotellessa siis - tai onhan niitä jossain määrin jo ollutkin.
Olen yhden pelin nähnyt, missä epäilen erittäin vahvasti vedätystä. Se oli muistaakseni jotain Australian turneeta, joukkueestakaan en ole varma ( katsoin vetohistoriaa, mahdollisesti ollut Order-Athletico ottelussa 24.3, mutta EN OLE AIVAN VARMA, sen verran vetoja ja katsottuja matseja).
Siellä joukkue oli voittamassa rundia, ei siis kokonaista erää, 1 ukko hengissä purkamassa pommia. Ei olisi tarvinnut muuta kuin pitää nappi pohjassa ja homma ok, mutta jostain syystä pommin purku keskeytyi, eikä enää kerennyt purkamaan.
Muistan oman ihmetykseni ja twitch-selostajan hetken hiljaisuuden ja toteamuksen tapahtuman jälkeen "must be some connection issues..."
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Mietein tuohon BTTS No, 2.1 kertoimella, millaisia ajatuksia tuosta?

ManU:n pitää kyllä melkoisesti parantaa mikäli aikovat maalin saada vieraissa aikaiseksi - eriäviäkin mielipiteitä varmasti tosin löytyy.

Barca ei kuitenkaan ole ikarosmaisiin sulamisiin kykenevä PSG.

Kohtuullisella panostuksella minusta ihan pelattava kerroin.
 

Zohan

Jäsen
Vielä yksi vihje Aasian suunnalta. Tän pitäisi kaikkien tilastojen valossa olla täydellinen ylijuoksu.

16:00 Lucid Dream - Alpha Red
Lucid Dream -1.5 1.72 @Pinnacle


E: 9-4 vaihtuikin 10-16 tappioon ekassa kartassa. Siellä olisi Alphalla pitänyt koutsi olla pelaamassa, mutta eipä tuota näkynyt :D
 
Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Vielä yksi vihje Aasian suunnalta. Tän pitäisi kaikkien tilastojen valossa olla täydellinen ylijuoksu.

16:00 Lucid Dream - Alpha Red
Lucid Dream -1.5 1.72 @Pinnacle

Veikkaus tarjoaa 1,80 otetaan kiinni tuloksella 2-0.
 

Marlboro

Jäsen

Filari

Jäsen
Onko 1XBetillä kotiutukset toimineet? Dokumenttien suhteen on ollut joskus melkoisia vaatimuksia ja venkoiluja.

Itse en ole tänne uskaltanut avata tiliä.

Samaa olen miettinyt. Tuntuvat avaavan aina ensimmäisenä kohteita, joista löytyy poikkeuksetta hyviä(melkeen hölmöjä) kertoimia.

Venäläinen kaverini pelaa paljon tälle saitille ja antanut posia. Oisko sit omilleen parempi maksuissa yms?

Itsekkin lukenut lähinnä paskaa.

@Marlboro

Edittiä: Vihje.

Otetaanpa tänään Classicia säbästä. Ekaan matsiin ei juuri tullut tuupattua, koska oli jotenkin epäileväinen olo.

TPS - Classic 2 1.50 Unibet
Eka peli oli kyllä aika Classicin. Tokassa erässä unohtivat pelata ja TPS tuli maalinpäähän. Paluu arkeen ja 4-0 vika erä Turkua tauluun.

Classic yli 5.5 1.85 Unibet
Tehneet pleijareissa 9/10 väh 6 maalia.

Anaalilyysi; Overikin oli haarukassa, mutta meni Classicilla kolmannessa pelin jäädyttämiseksi. Paikkoja pelissä oli.
 
Viimeksi muokattu:

Marlboro

Jäsen
Onko 1XBetillä kotiutukset toimineet? Dokumenttien suhteen on ollut joskus melkoisia vaatimuksia ja venkoiluja.

Itse en ole tänne uskaltanut avata tiliä.
Sori, en tiedä. Ei ole tiliä tuonne eli kunhan infosin parhaan kertoimen.

Tunnetuimmista tuohon kohteeseen saa @2.14 Unibetilta.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Onko 1XBetillä kotiutukset toimineet? Dokumenttien suhteen on ollut joskus melkoisia vaatimuksia ja venkoiluja.

Itse en ole tänne uskaltanut avata tiliä.
ÄLKÄÄ IKINÄ avatko tiliä tähän roskapuljuun. Itse menetin kerran yli 3000 euroa tänne. Sain pitää omat talletukseni, mutta reilut 3000e mitä olin tuolta bookkerilta voitolla, jäi sinne.

Yrittäessäni kotiuttaa, alkoi ensin hirveä venkoilu. Vaativat lähettämään selfien (ei käynyt, että joku muu olisi ottanut kuvan, eikä luonnollisesti myöskään itselaukaisin) missä toisessa kädessä pitää passia ja taustalla näkyy sähköpostiketju aiheesta. Minkä helvetin takia?

No, tivasin sitten että koska tuo kotiutus onnistuu kun päiviä ja viikkoja vain kuluu. Lopulta sieltä tuli viesti, että olen muka rikkonut sääntöpykälää X (väittivät minulla olevan useampia tunnuksia), mikä ei todellakaan pitänyt paikkansa. Viestin lopussa luki, että tämän jälkeen ei ole mahdollista olla yhteydessä, päätös on lopullinen. Muutaman kerran koetin chatin kautta olla yhteydessä, mutta eivät suostuneet vastaamaan ellen ole kirjautunut. Noh, kirjautuminen ei tietenkään ollut mahdollista, kun tili oli suljettu. Jännä homma kuitenkin kun suostuivat tallettamani rahat palauttamaan, mutta eivät sitten niitä mitä olin sieltä voitolla. Täysin rikollista toimintaa, ihme ettei tuota paskaa ole saatu loppumaan, vaikka valituksia tuosta toiminnasta on tullut ties kuinka paljon käyttäjiltä ympäri maailman.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
ÄLKÄÄ IKINÄ avatko tiliä tähän roskapuljuun. Itse menetin kerran yli 3000 euroa tänne. Sain pitää omat talletukseni, mutta reilut 3000e mitä olin tuolta bookkerilta voitolla, jäi sinne.
En suosittele tuota mestaa kenellekään.

LikainenLegendan kokemus kertoo jo aivan tarpeeksi.

Sitten, jos tuolta sattuu voittamaan edes hieman enemmän, niin panosrajat ovat tuon jälkeen aivan käsittämättömän naurettavat ja kotiutusten kanssa saattaa tulla kummallisia ongelmia. Aivan satavarma en ole, mutta epäilen tuon olevan Marathonbetin kanssa samaa lafkaa panosrajoista päätellen.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
En suosittele tuota mestaa kenellekään.

LikainenLegendan kokemus kertoo jo aivan tarpeeksi.

Sitten, jos tuolta sattuu voittamaan edes hieman enemmän, niin panosrajat ovat tuon jälkeen aivan käsittämättömän naurettavat ja kotiutusten kanssa saattaa tulla kummallisia ongelmia. Aivan satavarma en ole, mutta epäilen tuon olevan Marathonbetin kanssa samaa lafkaa panosrajoista päätellen.
Käytännössä samoja ovat myös kertoimet, liikkuvat samaan aikaan samalla tavalla. Jotenkin nuo liittyvät toisiinsa.

Marathonbetin kanssa ei ihme kyllä koskaan ollut ongelmia. Sinne sain pelata melko pitkään, eikä myöskään kotiutustenkaan kanssa ollut kertaakaan minkäänlaista ongelmaa. Tosin Marathonbetille pelailin pieniä viihderekkoja aluksi ennen kuin aloin hakkaamaan singlejä. Kai minut profiloitiin hupibetsariksi ja tuolla profiilin suojissa sain sitten operoida yllättävän pitkään ennen kuin limitti tipahti johonkin yhteen euroon.
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Onko 1XBetillä kotiutukset toimineet? Dokumenttien suhteen on ollut joskus melkoisia vaatimuksia ja venkoiluja.

Itse en ole tänne uskaltanut avata tiliä.

Oliko tuolla myös talletusbonuksen kanssa se että piti olla koko rolli pelissä aina ennen kuin boonukset kierto menee eteenpäin. Jotain outoja hetoja oli myös kierrätyksessä kun apaut vuosi pari sitten kokeilin kyseistä paikkaa.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Oliko tuolla myös talletusbonuksen kanssa se että piti olla koko rolli pelissä aina ennen kuin boonukset kierto menee eteenpäin. Jotain outoja hetoja oli myös kierrätyksessä kun apaut vuosi pari sitten kokeilin kyseistä paikkaa.

Muistaakseni yksi omituisuus taisi olla KOLMEN kohteen pakko. Tuli mieleen Veikkaus 90-luvulla.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Oliko tuolla myös talletusbonuksen kanssa se että piti olla koko rolli pelissä aina ennen kuin boonukset kierto menee eteenpäin. Jotain outoja hetoja oli myös kierrätyksessä kun apaut vuosi pari sitten kokeilin kyseistä paikkaa.

En itse asiassa ole tutustunut asiaan sen tarkemmin. Riittävästi kuullut negatiivista palautetta ko. pumpusta ettei ole tullut mielettömyyteen moiseen avata tiliä.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa

Holik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames
Mitä mieltä arvon palstatoverit ovat yön NHL-pelistä Columbus - Tampa Bay. Kohteen kertoimet ovat puolin ja toisin melkoisen herkullisia. Taitaa vain olla lopulta niin, että kolikonheittona tuo menee. Tekisi mieli vain lyödä sinitakkien puolesta rahat sisään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös