Tinder – statsit & keskustelu

  • 651 397
  • 1 721

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Yksinkertaisesti syy on se, että Tinderissä on täysin naisten markkinat. Laitan liitteeksi just yheltä naispuoliselta pyytämäni otoksen, kuinka monta tykkäystä hän on vuodessa saanut. Aivan, arvasitte oikein, laskuri poksahti jo ensimmäisten kuukausien aikana. Eli, ruminkin kaljasiepotar saa moninkertaisen määrän tykkäyksiä kouluttautuneeseen kunnon jamppaan verrattuna. Sit jos nainen on vähääkään normaalin olonen, niin tykkäysmäärä räjähtää satakertaiseksi ja jopa reippaasti moninkertaisemmaksikin. Siinä on kolmeen ja rikkaankin tehtävä töitä, että oikeesti löytää rakkauden. Seksi tietty löytää, jos on vähääkään supliikkimies, mutta väitän sen elämän viimeisen rakkauden löytyvän keskivertomiehelle monta kertaa helpommin tosielämästä tai vaikka jostain Facen sinkkuryhmästä, jossa voi paremmin tuoda itseään ja persoonaansa esille. Miettikää nyt ite, jos saisitte päivittäin kymmeniä tai satoja tykkäyksiä mitä upeimmilta naisilta, niin sen rima vaan nousee ja nousee, et minkälaisen sit valitsee. Ei enää se duunipaikalla vuosia himoitsemasi Pirkko kiinnosta, kun satoja ja tuhansia toinen toistaan kauniimpaa ja korkeastikoulutetumpaa haluaa pöksyihisi.

Näin kun omasta avioerosta alkaa olla jonkin verran aikaa ja asiaan etäisyyttä, niin minullakin ajatuksentasolla välähti josko kokeilisin sitä ihmeellistä Tinderiä, lähinnä nyt että josko saisi sellaista hengailuseuraa ja pääsisi muistelemaan, että miten niiden naisten seurassa nyt ylipäätään taas oltiinkaan. Mutta tuossa lainauksessa sanotaan oikeastaan se syy, miksi taidan kuitenkin jättää väliin, eli jotenkin kyseisen palvelun toimintamalli ei vain sovi minulle. Ensinnäkin jo se ihan pelkkä naamaraja häiritsee, etenkin omalla ei-niin-kummoisella naamallani. Ja sitten koska se varmastikin aiheuttaa juurikin tuon lieveilmiön, josta tuossa puhutaan

Ihan perinteistä nettitreffailua olen kokeillut kerran reilut kymmenen vuotta sitten, ja siitä ei mitään varsinaista pahaa sanottavaa ole, vaikkei sieltä mitään käteen jäänytkään. Siellähän on minun käsitykseni mukaan alueesta riippuen noin 5-10 kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Mutta jotenkin olen antanut itseni ymmärtää, että Tinderissä on tosiaan miesten näkökulmasta vielä pahempi tilanne. Ehkäpä juuri Tinderin kaltaisessa palvelussa korostuu se sellainen psykologinen koukuttuminen, että vaikka löytyisi joku jopa ihan oikein hyväkin, niin koko ajan takaraivossa hakkaa että josko kuitenkin löytyisi joku vieläkin parempi. Eli mikään ei riitä.. enkä niinkään viittaa itseeni, vaan enemmänkin niihin naisiin jotka siellä kuitenkin ovat määräävässä asemassa

Harmi sinällään, koska vaikka ei tässä nyt vielä parhaalla tahdollakaan ole minkään kauhean vakavan parisuhteen perässä, niin kyllä sitä tietysti jossain vaiheessa aikuinen ihminen myös jonkinlaista ajanvietto seuraa voisi kaivata. Joko ihan viatonta tai vähemmän viatonta, sen näkisi sitten.. tällaiseen Tinder olisi ehkä ollut omiaan, mutta jotenkin vain arveluttaa liikaa koska nuo tosi asiat sen suhteen ovat niin ilmeiset
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Nyt täytyy hehkuttaa maksullista Tinderiä ja sen mahdollisuuksia.
Matka Islantiin suunnitteilla ja laitoin haun Reykjavikiin 2200 kilsan päähän.
Heti samana iltana tuli osuma islantilaisen hevosfarmarin kanssa harvaan asuttuun itäiseen Islantiin 1900 kilsan päähän(joten maksullinen tinder myös vastapuolella kun 300 kilsan päässä Reykjavikistä).
On kyllä nuo islantilaiset etunimet hauskoja.
Viikko kirjoiteltu ja sovittu treffit islanninhevosvaellukselle. Mutta katsoo nyt jääkö aikaa ja sopiiko aikataulut ym.

Kuinkahan paljon Tinder edesauttaa yli maarajojen syntyviä parisuhteita. Varmasti paljon, ainakin lyhyempiä suhteita.
Eräskin kolumbialainen nainen 9000 kilsan päästä etsii miestä Suomesta ja sanoo profiilissa hullaantuneensa suomalaisiin metallibändeihin. Näitä vastaavia riittää.

Ja sitten on Tinderissä myös se porukka joiden mielestä 50 km on liian kaukana.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ai onko siis Tinder tajunnut pisneksen ja antaa klikkailla missä vaan. Silloin pienenä joutui käyttää FakeGPS (kiitokset palveluntarjoajalle) tehdäkseen mitä kaikki muutenkin tekee.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ai onko siis Tinder tajunnut pisneksen ja antaa klikkailla missä vaan. Silloin pienenä joutui käyttää FakeGPS (kiitokset palveluntarjoajalle) tehdäkseen mitä kaikki muutenkin tekee.
Ainakin muutama vuosi sitten onnistui jos maksoi tinderplussasta.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ja sitten on Tinderissä myös se porukka joiden mielestä 50 km on liian kaukana.
Täällä pk-seudulla on paljon tytyjä, jotka rajoittavat ihmisten löytämisen johonkin 20 kilometriin. Sitten kun eksyvät kehä kolmosen ulkopuolelle vierailemaan esim. kotipaikkakunnallani, niin pitävät sitä suunnilleen maaseutuna. Ja suurin osa näistä maaseutuajattelijoista on kuitenkin loppujen lopuksi itse maaseudulta kotoisin.

Itsellä kävi pienoinen tapaturma, kun tyhmänä en tajunnut lopettaa Goldin tilausta ja joulukuussa tuli ilmoitus, että tilausta jatkettu kesään asti. Parin kuukauden tauon olen pitänyt nyt Tinderistä ja puolisentoista tuntia sitten tein profiilit uudestaan. On tämä niin epäreilua, kun pystyy valitsemaan ns. parhaat päältä eikä joudu spämmimään kaikille tykkäyksiä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on näköjään 8 km. Joskus on ollut kolme ja oon mä yhtäkin koittanut. Tietty joku kymmenenkin menis, mutta jos olisi 20 niin siinä kait toinen asuisi jo eri kaupungissa. Joku hemmetin seutulippu pitäis ostaa jne.

Tietty tossa lähijutussa on se huono puoli että onkohan ne useinkin nähnyt mut tuolla rymyämässä.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja sitten on Tinderissä myös se porukka joiden mielestä 50 km on liian kaukana.
Ihmisillä (Suomessa) on niin eri käsitykset siitä mikä on kaukana ja mikä lähellä, riippuen ihan missä päin asuu. Eikä tämä koske pelkästään Tinderiä vaan ihan yleisestikin. Sen on huomannut aika hyvin kun on muuttanut noin 300km pohjois-etelä -suunnassa tähän pääkaupunkiseudun viereen ja alkaa itsekin tottumaan jo siihen, että kaikki on lähellä.

Onhan se Tinderissäkin mukavempi kun löytyy sellainen henkilö kenen kanssa haluaa viettää enemmänkin aikaa, niin ei tarvitse välimatkan takia rajoittaa näkemistä.

Toisaalta kuten @pettter tuossa mainitsi, niin on siinä tuo huonokin puoli. Mistä syystä itselläkin suurin osa Tinder-treffeistä on ollut vähän kauempana.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Puolensa ja puolensa millä etäisyydellä oleva on ns. paras. Riippuen paljon myös tosiaan ihmisestä mitä hakee ja haluaa.
Minulle joku 3-15 km olisi toimivinta, mutta toisaalta 100-200 km menee aivan yhtä hyvin. Sen verran omasta rauhastakin nauttiva, että kaukosuhde käy hyvin. Siinä vain se huono puoli, että eihän ne tahdo kestää kovin pitkään.

Nuo "etäisyys alle kilometri" aina hieman hätkähdyttäviä, että kuinka lähellä oikeasti onkaan.
Toki isossa kaupungissa kun asuu, niin näitä välillä aina osuu vaikka ei ydinkeskustassa asukaan.
Huvitti kun eron jälkeen jäin asumaan siihen asuntoon jossa exäni kanssa sujui monta vuotta ja hyvissä väleissä erottiin, niin exäni liittyi tinderiin ja hommasi myös maksullisen tinderin, niin kertoi että meidän yhteinen(nykyinen mun) seinänaapurin mies oli tykännyt exästäni. Siinä olisikin ollut kun vielä exäkin olis tykännyt, mutta kuulemma vasemmalle pisti.
Kuinkahan harvinaista on, että pitkän avoliiton jälkeen exän kanssa kerrotaan avoimesti tinderosumista ja millaisia treffejä on ollut. Siinä päässyt hieman molemmat jyvälle millaisia ovat markkinat samalla puolella missä itse on.

Nuo kun kilometrietäisyydet näkyy, niin se aiheuttanut kaikenlaista. Niistä ei parane paljoa mainita, sen verran herkkiä naiset välillä on. Olin käymässä toisella puolella kaupunkia sukulaisen luona ja huomasin että välimatka yhden kirjoittelukumppanin kanssa normaalin 8 kilsan sijasta oli alle kilometri ja mainitsin siitä omasta mielestäni humoristiseen sävyyn, "että nyt ollaan lähellä". Niin se sai sätkyn ja haukkui stalkkaajaksi.

Lisäksi joku 50 km päässä asuva sanonut olevansa iltaa viettämässä kotona vaikka juuri etäisyys olikin poikkeuksellisesti alle 4 km ja rivien välistä oli luettavissa ettei puhunut totta.
Jossain tapauksissa kilsat ei pidä paikkaansa, niin käsittänyt, mutta useimmiten ne pitää paikkansa ja valehtelusta jää kiinni.
Mutta todennut että mitä väliä ja eihän näitä jaksa katsella, vaikka kyllähän sitä kiinnostavan ihmisen profiilia tulee enemmänkin kuin kerran katsottua ja samalla välimatka näkyy siinä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Nyt helvetti tuon Tinderin kanssa! Edelleen kiehtoisi eronneen miehen mieltä kokeilla, vaikka en varsinaisesti mitään parisuhdetta varmaan edes halua. Mutta jotenkin vain häiritsee tuo paikannus, että missä minä menen. Sen saa siis itse säätää miltä säteeltä sovellus etsii muita käyttäjiä, tämän nyt ymmärsin. Mikä siinä on se haarukka johon väliin kilometrit voi asettaa? Ja sitten kun kaksi käyttäjää on tykännyt toisistaan ja on syntynyt "match", niin näyttääkö sovellus kirjoitellessa samalla koko ajan etäisyyden tähän henkilöön?

Ja toinen asia: jos vedän henkilön vasemmalle eli en tykkää, niin putoaako tämä henkilö ihan kokonaan pois minun Tinderistäni, vai putoaako hän jotenkin "pakan" pohjalle, ja tulee joskus uudestaan vastaan? Eli jos hän tulee uudelleen vastaan, niin silloinhan tiedän pelanneeni Tinderin läpi :D

Kysyn näitä asioita, koska en ihan oikeasti tiedä. Minä olen kuitenkin ollut elämäni viimeisestä kymmenestä vuodesta yhdeksän parisuhteessa..
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Nyt helvetti tuon Tinderin kanssa! Edelleen kiehtoisi eronneen miehen mieltä kokeilla, vaikka en varsinaisesti mitään parisuhdetta varmaan edes halua. Mutta jotenkin vain häiritsee tuo paikannus, että missä minä menen. Sen saa siis itse säätää miltä säteeltä sovellus etsii muita käyttäjiä, tämän nyt ymmärsin. Mikä siinä on se haarukka johon väliin kilometrit voi asettaa? Ja sitten kun kaksi käyttäjää on tykännyt toisistaan ja on syntynyt "match", niin näyttääkö sovellus kirjoitellessa samalla koko ajan etäisyyden tähän henkilöön?
Jos laitat maksimietäisyyden, niin sinun sijainnistasi max 160km päästä voi löytyä ihmisiä, jos ymmärsin oikein kysymyksesi. Varsinaista haarukkaa ei voi käsittääkseni laittaa tyyliin 90-160km päästä. Ja kyllä, etäisyys muuttuu jos toisella on Tinder auki ja liikkuu jossakin.

Ja toinen asia: jos vedän henkilön vasemmalle eli en tykkää, niin putoaako tämä henkilö ihan kokonaan pois minun Tinderistäni, vai putoaako hän jotenkin "pakan" pohjalle, ja tulee joskus uudestaan vastaan? Eli jos hän tulee uudelleen vastaan, niin silloinhan tiedän pelanneeni Tinderin läpi :D
Muistan joskus itse laittaneeni vahingossa henkilöitä vasuriin ennen maksullista versiota eikä ne ikinä tulleet uudestaan vastaan. Mutta jos tykkäät jostain henkilöstä ja tämä tulee senkin jälkeen koko ajan uudestaan vastaan, niin silloin tiedät tämän painaneen sinulle ruksia.

En tiedä kuinka paljon Tinder on muuttunut reilussa parissa kuukaudessa, mutta eilinen profiilin uudelleenluonti toi reilut 200 tykkäystä. Eipä ole koskaan aiemmin tullut noin paljoa tykkäyksiä noin lyhyessä ajassa. Jostain syystä myös yllättävän moni daami jostain Turusta ja Tampereeltakin pommittanut sydäntä, onko sieltä loppuneet miehet kesken vai mikä homma? No eipä noista valikoimistani naisista kuin muutama jaksanut jutella, joten Tinder ei taaskaan pettänyt.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
@Giroux

Muotoilin itsekin asian vähän hassusti, totta kai se välimatkahaarukka lähtee nollasta kilometristä. Mutta siis 160km on sovelluksen maksimietäisyys omasta sijainnistani, kiitos. Sitä nyt käytännössä hain..

Ja maksullisessa versiossa pystyy siis perumaan vahingossa vasemmalle tehdyn pyyhkäisyn, tämäkin oli minulle ihan uutinen
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ja maksullisessa versiossa pystyy siis perumaan vahingossa vasemmalle tehdyn pyyhkäisyn, tämäkin oli minulle ihan uutinen
Juuri näin. Ja sitten kaikki nuo aiemmissa viesteissä mainitut sijainnin vaihtamiset sun muut hauskat ominaisuudet, joten onhan tuossa maksullisessa versiossa vaikka mitä kikkailtavaa.

Kaverini swaippaili joku päivä ilmaisversiolla ja sitten molemmat huomattiin, kuinka Tinder tarjosi samoja naamoja uudestaan mitä hän oli hetki sitten selaillut. Eli ikään kuin sovellus ei rekisteröisi niitä swaippauksia ollenkaan.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Kiitos edeltävien hyvien viestien sain ahaa-elämyksen. Luulin olevani jo "tinder-pro", mutta enhän sitä täysin olekaan.

Kun tein profiilin viime kesänä niin olin vasta aivan tinderharjoittelija. Huonommilla kuvilla ja huonommalla tekstillä kuin tällä hetkellä.
Ilmaisversiolla tietenkin aloitettiin.
Siinähän varmasti moni lähiseudun tyyppi alussa pyyhki vasemmalle ja ehkä olisivat osa toista mieltä nyt kun panostanut profiiliin. Mutta eivät tosiaan näe sitä enää uudestaan.
Tekisi mieli jossakin vaiheessa poistaa koko tili ja aloittaa alusta. Mutta siinähän menisi nykyiset jo 1200 osumaa hukkaan ja aivan kuin olisi rahaa heittänyt roskiin kun goldia ja buusteja ostellut.
Toisaalta alle kymmenen potentiaalista keskustelua tällä hetkellä käynnissä, eli suurin osa "haamuja" syystä tai toisesta. Osumia tulee herkästi mutta pitkä keskusteluyhteys jo aivan toinen juttu, niitä ei lopulta kovin paljon.
Nuo kun siirtää whatsappin puolelle jos suostuvat, niin koko homman voisi aloittaa alusta viisaampana. Joskin täytyy samalla pohtia mitä oikeasti haluaa. Suhteen vaiko leikkiä. Suhteen kyllä löytäisi jos oikeasti haluaisi.
Koirani varmasti sitä mieltä että "mies, käy vain usein koiralenkkitreffeillä". Karvainen urokseni meni kerrankin sekaisin kun yhdellä tyypillä oli kolme tyttökoiraa kun koirien kasvattaja oli treffattava.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitos edeltävien hyvien viestien sain ahaa-elämyksen. Luulin olevani jo "tinder-pro", mutta enhän sitä täysin olekaan.

Kun tein profiilin viime kesänä niin olin vasta aivan tinderharjoittelija. Huonommilla kuvilla ja huonommalla tekstillä kuin tällä hetkellä.
Ilmaisversiolla tietenkin aloitettiin.
Siinähän varmasti moni lähiseudun tyyppi alussa pyyhki vasemmalle ja ehkä olisivat osa toista mieltä nyt kun panostanut profiiliin. Mutta eivät tosiaan näe sitä enää uudestaan.
Tekisi mieli jossakin vaiheessa poistaa koko tili ja aloittaa alusta. Mutta siinähän menisi nykyiset jo 1200 osumaa hukkaan ja aivan kuin olisi rahaa heittänyt roskiin kun goldia ja buusteja ostellut.
Toisaalta alle kymmenen potentiaalista keskustelua tällä hetkellä käynnissä, eli suurin osa "haamuja" syystä tai toisesta. Osumia tulee herkästi mutta pitkä keskusteluyhteys jo aivan toinen juttu, niitä ei lopulta kovin paljon.
Nuo kun siirtää whatsappin puolelle jos suostuvat, niin koko homman voisi aloittaa alusta viisaampana. Joskin täytyy samalla pohtia mitä oikeasti haluaa. Suhteen vaiko leikkiä. Suhteen kyllä löytäisi jos oikeasti haluaisi.
Koirani varmasti sitä mieltä että "mies, käy vain usein koiralenkkitreffeillä". Karvainen urokseni meni kerrankin sekaisin kun yhdellä tyypillä oli kolme tyttökoiraa kun koirien kasvattaja oli treffattava.
Miksi haluat pitkiä keskusteluja tai siirtää keskustelua whatsappin puolelle? Muutama viesti riittää, jolloin voi toisen kirjoitusasusta päätellä onko fiksu vai ei, sitten treffikutsua vaan.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Miksi haluat pitkiä keskusteluja tai siirtää keskustelua whatsappin puolelle? Muutama viesti riittää, jolloin voi toisen kirjoitusasusta päätellä onko fiksu vai ei, sitten treffikutsua vaan.

Tapauskohtausta. Välillä treffit nopealla aikataululla, mutta jos välimatkaa enemmän niin whatsapp kätevämpi.
Usein myös soitellut ennen näkemistä ja vaihdellut lisää kuvia yms. Niin tietää molemmat paremmin mitä odottaa.
Tuo wa-pohdinta liittyi tässä kohtaa lähinnä siihen jos poistan tindertilin mutta haluan säilyttää yhteyden.
Naisetkin usein ehdottaa itse numeroiden vaihtoa ennen näkemistä. Sitten whatsapp on myöhemmin täynnä viestiketjuja naisten kanssa joista monet nähnyt vain 1-3 kertaa tai ei kertaakaan joitakin. Kovin hyvä systeemi ei sekään.
Sen haluan kyllä jatkossa välttää että treffeille tulee möreä-ääninen nainen tai on +/-20kg kuvista poiketen. Nämä kaikki on kerran koettu.
Whatsapp yms hieman vähentää ikäviä yllätyksiä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että paljon teillä menee tohon Tinderiin rahaa? Kun on buustia ja goldia ja premiumia ja swaippia ja mitä kaikkea. Ja sitten tietysti sanotaan että ikinä en ole pillusta maksanut, enkä maksa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että paljon teillä menee tohon Tinderiin rahaa? Kun on buustia ja goldia ja premiumia ja swaippia ja mitä kaikkea. Ja sitten tietysti sanotaan että ikinä en ole pillusta maksanut, enkä maksa.
Ja ajaakohan samat vielä autolla jonnekin, ja maksaa ruuat.

Tai no kyllähän sitä voi matkustella muutenkin, mutta jostain tinderistä maksaminen tuntuu kyllä jotenkin säälittävältä.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ja ajaakohan samat vielä autolla jonnekin, ja maksaa ruuat.
Tästä tuleekin mieleen klassinen Pera Pervo-strippi, jossa ensin käydään leffassa ja syömässä ja sitten siirrytään Peran kämpille, jossa nainen Peran vongatessa toosaa, toteaa "nyt just ei huvita". Johon Pera toteaa: "Ehei, vosu. Olet leffasta velkaa 30mk, safkoista 50mk ja taksista 50mk. Nyt on Perankin aika saada jotain".
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Niin huvinsa kullakin. Ennen vanhaan mentiin baariin ja tanssilavoille pillun perässä niin että yhteen iltaan kului helposti 50-100 euroa, eikä ees saanut sitä pillua koska oli liian humalassa.
Nyt samainen 50-100 euroa menee tinderiin kuukaudessa ja ei jää arvailujen varaan mitä nainen haluaa.
Joskin täytyy sanoa että baarissa hauska käydä edelleen, mutta eipähän tarvitse sieltä ainakaan pillua metsästää.
Ilman tinderiä kävisin baarissa useammin ja rahaa menisi paljon enemmän ja myös terveys olisi huonompi.
Tinder on nykypäivää ja tuo goldin käyttö yleistynyt myös.
Esim. kaupunkien ulkopuolella asuville ilmainen tinderversio lähes tyhjän kanssa.

Omalla kohdalla suurimmat syyt kuitenkin aivan muualla kuin pillun metsästyksessä.
Syitä on varmasti jokaiseen lähtöön siellä.

Onko muuten jollakin tietoa kuinka paljon Suomen Tinderissä on profiileja? Veikkaan kuusinumeroista lukua.

Se oli hauskaa kun Ruotsin Falunissa oli ampumahiihtokisat niin samaan aikaan tinder ehdotti Sanna-Leenaa.. kovin tutun näköinen ja Perunkahan se ja välimatkaksi näytti yli 500 km. Elikä Ylen ampumahiihtoselostaja hakee maksullisen tinderin avulla Suomesta miestä samaan aikaan kun on Ruotsissa selostuskopissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin huvinsa kullakin. Ennen vanhaan mentiin baariin ja tanssilavoille pillun perässä niin että yhteen iltaan kului helposti 50-100 euroa, eikä ees saanut sitä pillua koska oli liian humalassa.
Nyt samainen 50-100 euroa menee tinderiin kuukaudessa ja ei jää arvailujen varaan mitä nainen haluaa.
Joskin täytyy sanoa että baarissa hauska käydä edelleen, mutta eipähän tarvitse sieltä ainakaan pillua metsästää.
Ilman tinderiä kävisin baarissa useammin ja rahaa menisi paljon enemmän ja myös terveys olisi huonompi.
Tosi harva nyt mistään baarista pillua metsästää. Joskus parikymppisenä oli joitakin noita. Tai tietty baareista saa hyvin kontakteja ja lähtötilanne on parempi kuin tinderissä kun on tavannut jo.

Ehken mä vaan osaa tai ehkä sekin kun oli pitkä tauko nettideittailusta. Asiat on vähän muuttunut eikä nyt muutenkaan kaikkea jaksa. Meinasin jo kirjoittaa että silloin joskus chattien yleistyttyä se oli helpompaa, mutta ehkä se on joillekin tinderissä nytkin. Ja siis mä olin silloin nuori.

Livenä kuitenkin kaikki aina paljon helpompaa.
 
Viimeksi muokattu:

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että paljon teillä menee tohon Tinderiin rahaa? Kun on buustia ja goldia ja premiumia ja swaippia ja mitä kaikkea. Ja sitten tietysti sanotaan että ikinä en ole pillusta maksanut, enkä maksa.
6kk 55e tuo Tinder Gold. Itsellä toki nyt tuli kustantamaan vuosi sen 110e, kun unohdin lopettaa suoraveloituksen ajoissa.

Tällaiselle introvertille oikein kätevä sovellus. Arkisin ei hirveästi jaksa pörrätä missään töiden jälkeen paitsi ehkä salilla ja viikonloputkin menee pääosin levätessä.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Tinderissä näkee hyvin koko kansakunnan kirjon. On meitä ihmisiä jokaiseen lähtöön. Monihan myös kirjoittaa jo profiiliin millainen tyyppi on ja mitä hakee.
Selkeästi iso ryhmä on täydellisyyden tavoittelijat. Toinen toistaan tyrmäävämmän näköisiä naisia joille ei mikään riitä. Eivät muutoin olisi sinkkuja. Hakevat sitten sitä unelmamiestänsä tinderin avulla vaikka maailman ääristä koska arki menee kovapalkkaisessa ja kiireisessä työssä, illat salilla ja viikonloput jossain luontopoluilla tai koti-iltoja tyttöjen kanssa viettäessä. Näitä on paljon tinderissä. Ovatko epätoivoisia. Voi olla.
Sen verran ulkonäköä kaiketi omaan, että osumia tällaistenkin kanssa välillä tulee, mutta kirjoittelut loppuu useimmiten lyhyeen kun käy ilmi etten ollutkaan lakimies tai lääkäri :D
Vaikka alussa ääni kellossa joskus innostunutkin.

Mutta onhan siellä porukkaa aivan jokaiseen lähtöön. Aivan normaaleita kuitenkin suurin osa. Seikkailija-tyyppiselle kuin tehty sovellus. Tuollaisia naarastiikereitä joskus vastaan osunut, jotka hyppii ympäri maata miehestä mieheen kuin mehiläinen ruusupensaassa kukasta kukkaan. Ei ole tuo vain joidenkin miesten juttu.

Mutta voi sieltä pysyvän parisuhteenkin löytää. Tiedän useampia sitä kautta syntyneitä pariskuntia.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mutta voi sieltä pysyvän parisuhteenkin löytää. Tiedän useampia sitä kautta syntyneitä pariskuntia.
Itse löysin nykyisen vaimoni Tinderistä ja vielä eri paikkakunnalta kun tinderöin junassa.

Tosin varmaan 3-4 vuotta siellä tuli pyörittyä ja treffeillä käytyä. Ihan hyviä tyyppejä siellä on. Jos ei saa matcheja omat odotukset ovat liian korkealla ja jos ei saa treffejä, niin on huono kommunikoimaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Itse löysin nykyisen vaimoni Tinderistä ja vielä eri paikkakunnalta kun tinderöin junassa.

Tuskin olen kovinkaan heti menossa uudelleen avioliittoon, mutta noinhan se toimii. Tavallisia ihmisiä siellä on.
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parhaat naurut olen saanut ylilaudalta kun jotkut on tehneet feikkiprofiileja komeiden miesmallien kuvilla ja naiset on laittaneet aloitusviestejä pikkarit märkänä. Suostuneet sitten mihin vaan:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös