Otteluseuranta (Mestis 2018–2019)

  • 141 326
  • 2 385

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Joo-o...en kyllä todellakaan tajua, että mikä oli tarkistuksen syy. Eihän tuollaista nyt voi hylätä vaikka haluaisi.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Lantan jäähyä edelsi kohtuullisen selvä kamppi. Sitten tämä show, kun täysin selvä maali pitää tarkistaa videolta.

Melko outoa tarttua yhteen tilanteeseen, josta jäänyt jäähy viheltämättä ja viritellä salaliittoja. Jokaisessa ottelussa jää rikkeitä viheltämättä ja tässä ottelussa itse olen niitä huomannut neljä. Molemmilta joukkueilta kaksi. Mitä maalin tarkistamiseen tulee, niin parempi kai se tarkistaa jos epävarmuutta. Ei tämä linja ainakaan Tutoa ole suosinut.

E: lisätään vielä, että tuomarit ovat mielestäni pirun hyvin viheltäneet, vaikka Kupittaalla on 99% asiasta varmaan eri mieltä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Melko outoa tarttua yhteen tilanteeseen, josta jäänyt jäähy viheltämättä ja viritellä salaliittoja.

Olet oikeassa. Meni vain kuppi nurin tuosta puhelimeen menosta ja kuten toisesta suosikkijoukkueesta arvata saattaa niin nuo tarkistukset ovat ihan oma arvonta missä liian usein on häviävä arpalipuke osunut. Tottakai viheltämättä jää jäähyjä. Suosiiko linja toista vai ei, jos laskujesi mukaan viheltämättä jääneet ovat tasan, riippuu kykeneekö joukkue linjaan reagoimaan. Minulle on melkein ihan sama vihelletäänkö kaikki koukut, kampit jne taikka vain kiekot katsomoon, väärät vaihdot ja ruumiit, kunhan linja on koko pelin sama ja molemmille joukkueille.
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Kolmanteen erään TuTo pitää kyllä parantaa peliä. Varsinkin omassa päässä. Sieltä pitää pystyä tulemaan nopeasti liikkeelle. Nuo laidan kautta purut katkotaan. Joku muu keino pitää olla. Ja jos jäähyt jatkuvat, niin siitä ei hyvää seuraa.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
E: lisätään vielä, että tuomarit ovat mielestäni pirun hyvin viheltäneet, vaikka Kupittaalla on 99% asiasta varmaan eri mieltä.

Ei ole. Pari tilannetta ehkä jäänyt puhaltamatta, mutta kokonaisuudessaan erinomaisesti ovat suoriutuneet.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Hienoa että TUTO on tullut kauden tärkeimpään peliin nukkumaan. Ja välillä lepäävät jäähyaitiossa.

Joo. Nykyään katos elämä on itse kullakin niin hektistä ja stressaavaa, että aika ajoin on hyvä ottaa hiukan rennommin.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Laakso yritti ajaa Mäkistä päähän oikein huolella. Onneksi ei ihan osunut.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Pylkkänen vie linjuria vähintään 6-0.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Sarjan ekat jatkot nähdään. Kyllä tässä saa nitroja etsiä, kun SaPKon peli on niin hauras, että milloin se virhe tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös