Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 243 540
  • 13 704

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Taitaa liipasinsormi olla keväisen auringon aiheuttamassa kiimassa. Sen verran vähäpätöisistä rikkeistä tippuu kirjoittajia viikosta toiseen. Näillä mennäään.


Sama koskee huomautuksia. Jotenki vaan olen alkanut miettimään että uskaltaako sitä kirjoittaa mitään. Kieltämättä mulla on miljoona asiaa joita tekis mieli kirjoittaa mutta jostain syystä en nyt viitti. Kun haluan kuitenkin kirjoittaa täällä enkä saada huomatuksia/rikepisteitä/pelikieltoa/kirjoitusoikeuden poistoa joten pakko se on sitten vaan olla kirjoittamatta. Ei vaan uskalla
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sama koskee huomautuksia. Jotenki vaan olen alkanut miettimään että uskaltaako sitä kirjoittaa mitään. Kieltämättä mulla on miljoona asiaa joita tekis mieli kirjoittaa mutta jostain syystä en nyt viitti. Kun haluan kuitenkin kirjoittaa täällä enkä saada huomatuksia/rikepisteitä/pelikieltoa/kirjoitusoikeuden poistoa joten pakko se on sitten vaan olla kirjoittamatta. Ei vaan uskalla
Silloin varmaan kannattaa ihan tosissaan miettiä mitä sieltä näppikseltä päästää, jos siis ihan tosissaan mietityttää että uskaltaako jotain kirjoittaa. Itsellä ei ole kyllä koskaan käynyt mielessäkään mikään "pelko" ennen lähetä -nappulan painamista, useamman kerran toki olen tyhjentänyt viestikentän ja jättänyt pahimmat höyryt kirjoittamatta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Silloin varmaan kannattaa ihan tosissaan miettiä mitä sieltä näppikseltä päästää, jos siis ihan tosissaan mietityttää että uskaltaako jotain kirjoittaa. Itsellä ei ole kyllä koskaan käynyt mielessäkään mikään "pelko" ennen lähetä -nappulan painamista, useamman kerran toki olen tyhjentänyt viestikentän ja jättänyt pahimmat höyryt kirjoittamatta.

Pieni pelko ois näköjään ollut ihan tervettä. No, jatkossa sitten tyhjentelet viestikenttää ahkerammin, sillä olet nähtävästi päässyt näiden meidän palkatta uurastavien tennispallokainaloidemme itse Tokmannilta ostamiensa suurennuslasien alle. Kokeneena vankilakundina voin antaa sulle hyvän vinkin; kirjoita jatkossa pelkästään viestejä aiheesta Corey Elkins ja jääkiekko, jääkiekko ja Corey Elkins, siinä vasta pari!

Kyllähän tämä nyt sitten tietää sitä että otteluseurantaketjut ei pleijareiden ajan ole läheskään niin viihdyttäviä kuin ne voisivat olla. Hieno homma hei Seguritakset! Geep up the goodest work!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
"Nimimerkin Hiihtofani hiihtokausi päättyi nyt lopullisesti. Tuomaristo ei kokenut hänen hämmentävillä hiihtoaiheisilla viesteillään ja puhtailla provosoinneillaan olevan mitään annettavaa jääkiekkoaiheiselle palstalle."

End of an era.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
"Nimimerkin Hiihtofani hiihtokausi päättyi nyt lopullisesti. Tuomaristo ei kokenut hänen hämmentävillä hiihtoaiheisilla viesteillään ja puhtailla provosoinneillaan olevan mitään annettavaa jääkiekkoaiheiselle palstalle."

End of an era.

Kyseessä on kuitenkin sellainen karpaasi, että ihmettelen suuresti, jos ei viimeistään kuukauden sisällä ole vaihdettu Peltoset Salomoneihin ja kokeillaan uudella lähtönumerolla miten suksi luistaa Salpausselän mäkisissä maastoissa tai bittiavaruudessa.

Pietarinkadun Oilers, Porilaisten marssi, hattu päästä.

linkki: YouTube
 
Viimeksi muokattu:

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Saas nähdä kuinka kauan palstalle ilmeisesti tällä viikolla ilmestenyt trollaaja saa jatkaa. Jääkiekosta tykkää kirjoittaa ja pitää ikiliikkujia hengissä.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Ja näin Riitta-Liisa Roposen (Lassila) aktiiviura Jatkoajassa sai moderaattoreiden päätöksellä viimeisen voitelun.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos tää on harkittu linja, että pleijareiden aikaan saa hiukan siimaa, niin kelpaa kyllä. Varoittelulinja on aina parempi kuin suorat penaltit. Muutenkin homma on parantunut samaa tahtia kuin Kerhon esitykset... hetkinen. Sattumaa? En usko.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos tää on harkittu linja, että pleijareiden aikaan saa hiukan siimaa, niin kelpaa kyllä. Varoittelulinja on aina parempi kuin suorat penaltit.
Minä olen tästä erimieltä. Tunne vaikuttaa olevan monella pinnassa, kun panokset ovat kasvaneet. Kärpät on pelannut vasta kaksi peliä ja meno on jo melkoista. Eivät nuo jutut sukurutsauksesta ja lestoista ainakaan tule vähenemään, vaan päinvastoin, entistä irvokkaampaan suuntaan jatkuu patoutumien purku. Näin se menee joka kevät, kun Kärpät pärjää. Asioista voi olla erimielinen kohtieliaasti ja asiallisestikin. Minä soisin, että Jatkoaika.com pidettäisiin tasokkaana jääkiekkopalstana myös pudotuspelien ajan.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen tästä erimieltä. Tunne vaikuttaa olevan monella pinnassa, kun panokset ovat kasvaneet. Kärpät on pelannut vasta kaksi peliä ja meno on jo melkoista. Eivät nuo jutut sukurutsauksesta ja lestoista ainakaan tule vähenemään, vaan päinvastoin, entistä irvokkaampaan suuntaan jatkuu patoutumien purku. Näin se menee joka kevät, kun Kärpät pärjää. Asioista voi olla erimielinen kohtieliaasti ja asiallisestikin. Minä soisin, että Jatkoaika.com pidettäisiin tasokkaana jääkiekkopalstana myös pudotuspelien ajan.

Olen pitkälti samaa mieltä. Otteluseurannassa saa ja pitää olla tunnetta mukana, mutta itse antaisin kakkua kaikille henkilökohtaisuuksiin menijöille ja omatoimiselle etädiagnosoijille. Mitä kenenkään oletettu vakaumus, sukulaissuhteet, asuinpaikka tms. asiat kuuluu otteluseurantaan? Ja pitääkö EM. asioista heittää toinen toistaan päättömämpää ”läppää”? Otteluita kai pitäisi seurata, eikä kirjoittajia? Noh, mölyä mahtuu maailmaan ja nettiin, mutta omaa typeryyttään ja sivistymättömyyttään tuskin kannattaa jatkuvasti tuoda esiin. Rapatessa roiskuu, muttei tästä palstasta kannata mitään sananvapauden jätelavaa tehdä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Njoo, ihan kaikkea ole pakko päästää varoituksella, mutta muuten minusta tuo gonahtelu on oikeampi tie palstaviihtyvyyden takaamiseksi.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Kukkia pöytään! Vihdoinkin saatiin royal flush aikaan. Katkeamaton ketju pelikieltoja jo viikon ajan. Toki kiitos kuuluu koko joukkueelle, eli lähinnä kirjoittelijoille.
Kevät on moderaattoreiden parasta aikaa!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kukkia pöytään! Vihdoinkin saatiin royal flush aikaan. Katkeamaton ketju pelikieltoja jo viikon ajan. Toki kiitos kuuluu koko joukkueelle, eli lähinnä kirjoittelijoille.
Mä olen aivan varma, että tossa viidennen peräkkäisen rankkupäivän kohdalla moderaattoritiimissä oli jo todella kova tsemppihenki päällänsä. "Tätä ei enää voi tyriä! Nyt löydätte ne rikkeet tai käytte itse kirjoittamassa ketjun täydeltä palstapaskaa. One for the team!"
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajattelin, että jos se on musta kiinni, niin vedän vaikka aamupäivällä tarvittaessa kuvailemattoman linkin palstalle. Ei tarvinnut.
Suunnitelmassasi oli se vika ettei pelikielto lankea kuitenkaan samana päivänä kuin suoritettu tihutyö.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Tuo otteluseuranta yhdessä mammuttiketjussa on jotain aivan käsittämätöntä. Jos 95% otteluita seuraavista haluaa otteluseurannan omiin ketjuihin, niin kyllä se nyt kertoo jotakin muutoksen tarpeellisuudesta. Käsi sydämellä, kuka haluaa vuonna 2019 lukea yhtä megaotteluseurantaketjua. Alle viisi prosenttia.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jo pelkästään kahden ottelun välieräkierroksella on aika turhauttavaa yrittää suodattaa ns. väärän matsin tauhka siitä kiinnostavasta materiaalista. Äänekäs vähemmistö on nyt vain yksinkertaisesti väärässä. Ottelukohtainen seuranta. Nyt.
 
@Moderaattorit taisi unohtaa siirtää pari ketjua MM 2019 osioon.
Ei me mitään unohdettu, kun jäi aamulla ketjua siireltäessä ihan rehellisesti huomaamatta. Ei paranisi tehdä mitään ennen päivän toista kahvikuppia.

Kiva myös tietää, etteivät jäsenet @Petofani ja @Leon ole päässeet muuttamaan mielipidettään tässä viimeisen kuukauden aikana. Emme ole mekään, vaan käsittelemme asiaa suunnitellusti kauden jälkeen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuo otteluseuranta yhdessä mammuttiketjussa on jotain aivan käsittämätöntä. Jos 95% otteluita seuraavista haluaa otteluseurannan omiin ketjuihin, niin kyllä se nyt kertoo jotakin muutoksen tarpeellisuudesta. Käsi sydämellä, kuka haluaa vuonna 2019 lukea yhtä megaotteluseurantaketjua. Alle viisi prosenttia.

Mistä tää 95% on revitty? Onks tää semmonen sama juttu mikä ala-asteella oli, jos halus tehdä jotain tai oli jääny kiinni jostain niin silmät kirkkaana vaan sanoi "kaikki muutkin haluu/kaikki muutkin teki niin" ensimmäisenä perusteluna, ja toivoi että se menisi kuulijassa läpi eikä tartteis sit enempää vängätä tai selitellä tai myöntää tehneensä väärin.

Minun tilastojeni mukaan 99,9952% tahtoo pitää otteluseurannan yhdessä mammuttiketjussa, sitä lukemalla saa mukavasti kuvaa koko kierroksen touhuista, eikä tarvitse äärimmäistä vaivalloisuutta siihen että joutuu availemaan uusia ketjuja vain tarkistaakseen mitä siinä kierroksen 4. pelissä oikein on tapahtunut, ja sitten mennä taas 2. pelin tapahtumat katsomaan ja hetkinen, olikohan 5. pelissä käynyt tässä välissä jotain kommentoimisen arvoista. Sinä ja Leon olette sitten ainoat kaksi vastarannakiiskeä ja muutosta muutoksen vuoksi vaativat, jotka haluavat tätä hienoa perinnettä muuttaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kiva myös tietää, etteivät jäsenet @Petofani ja @Leon ole päässeet muuttamaan mielipidettään tässä viimeisen kuukauden aikana. Emme ole mekään, vaan käsittelemme asiaa suunnitellusti kauden jälkeen.
Joojoo, saunaillan pidätte ja kolmen promillen tuubassa päätätte, että kiristyvä silmukka ja mitään palstaan liittyviä parannuksia uudistuksia ei tehdä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ei uusi palstasofta varmaan siihen taipuisi, että otteluseurantaa lukiessa sen voisi halutessaan joko suodattaa yhteen matsiin tai sitten lukea koko kierroksen seurantaa?
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Sain ensimmäisen varoitukseni ikinä - achievement unlocked, tai jotain.

Ei siinä, myönnän että saatan olla turhan kärkevä joskus, että käsi ylös virheen merkiksi. Mutta viestissä ei ollut mitään mahdollisuutta vastata - eikö länsimaiseen oikeuskäsitykseen menisi myös syytetyn mahdollisuus puolustautua?

En sinänsä omaa "tuomiota" protestoi. Ihan näin yleisellä tasolla, eikö tuollainen olisi järkevää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös