Pe 8.3.2019 JYP - Kärpät

  • 4 966
  • 27

Baldrick

Jäsen
Tuli muuten hetkellinen mancrush Hakanpäähän tässä ottelussa. Jumaleissöns miten loistavaa peliä. Jakeli useamman voimakkaan puhtaan pommin, ja isokokoisena pelaajana liikkui silti mallikkaasti ja ennenkaikkea osasi laittaa kiekkoa joukkuetoverien lapaan. Tässä samalla sitten voidaan miettiä kuinka monelta JYP-pakilta onnistuu sama... Niimpä.

Hakanpäästä olen itse ollut jo pari vuotta kateellinen ja samantyyppistä kaveria olen JYPiin haikaillut ja haikailen Newtonin tilalle tulevalle kaudelle.
 

Hexa

Jäsen
Hakanpäästä olen itse ollut jo pari vuotta kateellinen ja samantyyppistä kaveria olen JYPiin haikaillut ja haikailen Newtonin tilalle tulevalle kaudelle.
Hakanpään ominaisuuksilla ja taidoilla varustetusta pelaajasta joutuu jo jotain maksamaan. Vastaavia ei ole liikaa markkinoilla. Ihme, että ei ole vielä tarttunut jonkun NHL-seuran haaviin, tai ei kyennyt aiemmin murtautumaan NHL:ään.
 

Baldrick

Jäsen
Hakanpään ominaisuuksilla ja taidoilla varustetusta pelaajasta joutuu jo jotain maksamaan. Vastaavia ei ole liikaa markkinoilla. Ihme, että ei ole vielä tarttunut jonkun NHL-seuran haaviin, tai ei kyennyt aiemmin murtautumaan NHL:ään.

Eiköhän kauden päätteeksi ison veden toiselle puolelle suuntaa. Samantyyppisellä tarkoitin pelaajatyyppiä eli vähän taloudellisempi versio olisi todellisuudessa tavoiteltavana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös