Jouka Juhola

  • 46 048
  • 246

Patanaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, KuKi, Karhu HT
Jouka on tehnyt kieltämättä vahvan paluun pitkältä sairaslomalta!
Nuorukainen on täräyttänyt neljässä pelissään kaksi byyriä, joka on sama, mitä koko viime kauden aikana 19 pelaamassaan pelissä. Luistelu ei mtenkään silmiä hivelevän kaunista ole edelleenkään, mutta mukavasti vie eteenpäin ja näyttää tuottavan tulosta.
Mielestäni Jouka on ottanut harppauksen taas eteenpäin viime kaudesta ja toivon kyllä, että kehitys jatkuu edelleen, kunhan saa lisää pelejä vyölleen.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jouka Juhola on parannettu versio Huhtasen ja Matias Varttisen ominaisuuksista. Kunpa pysyisi ehjänä, niin voimme odottaa tältä pojalta vielä jotain isompaakin roolin ottoa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kuten jo ketjulottoon kirjoitinkin, Juhola-Killinen voisi olla hyvä tutkapari. Molemmilla putki kulkee, harmi että Appeli on loukkaantunut, voisi sopia hyvin poikien keskelle.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juhola on ollut paluunsa jälkeen pirteä ja kannattaisi antaa sitä vastuuta jatkossakin, pätevä peluri tuonne alakenttiin.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Juhola on ollut paluunsa jälkeen pirteä ja kannattaisi antaa sitä vastuuta jatkossakin, pätevä peluri tuonne alakenttiin.

No niin. Vastuuta tulee ja onnistumisia myös. Joukasta on paljon muuhunkin kuin neloskentän rouhijaksi. Kaikki mahdollisuudet on vielä nousta voimahyökkääjäksi, joka pystyy tuloksenkin tekoon.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jouka pelasi tänään ihan hyvin, nopeutta löytyy, vielä kun itseluottamusta saadaan kaveriin, niin hyvä. Tällaiset kaverit pidettävä ehdottomasti joukkueessa, muuten toiset jengit korjaa hedelmät. Pitäisi antaa enemmän vastuuta ja näytönpaikkoja, luulen, että yllättäisi monet.
 

TwistedKites

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
SK:n nettisivuilta löytyi ainakin itselleni uusi tiedonmurunen: Jouka Juholan isä Jyri on (oli) Porirock-aallon jälkijunassa perustetun Merkatun Maan laulusolisti.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ihan odotettu jatko. Joukan potentiaali pitää katsoa ja seuraavan kahden vuoden aikana se selviää tuleeko toivottua lisäkehitystä.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Kyllähän sitä potentiaalia oli nähtävissä tänäänkin. Ihan koko joukkue suorastaa säkenöi.... Tekis tuolle koko organisaatiolle terää hakee vauhtia rautaliigasta. Siellä ne vois jopa vaihteeks voittaakin jonkun.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä sopimus!
Kausikorttilaisten pregamessa Kerttula antoi Juholalle varauksettomasti posia. Kerttula otti myös Juholan loukkaantumisen Ässien kontolle. (Terkut vaan Jyrkille)
 

Patalogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät #90 #96
Jaahans, noniin taas se vatvominen alkaa...Jyrki teki sitä, Jyrki teki tätä...Kotka sitä ja Kotka tätä...Koitetaan nyt vaan jättää menneet menneisyyteen ja vaikka kuinka jotkut asiat vituttaa edellisissä valkuissa, niin ei niitä tarttis aina joka ketjussa ottaa puheeksi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä sopimus!
Kausikorttilaisten pregamessa Kerttula antoi Juholalle varauksettomasti posia. Kerttula otti myös Juholan loukkaantumisen Ässien kontolle. (Terkut vaan Jyrkille)

Ässät on ihan oikea osoite, seura teki virheitä fysiikkavalmentajan ja fysion kohdalla Ahon aikakaudella.
 

Padas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ässät on ihan oikea osoite, seura teki virheitä fysiikkavalmentajan ja fysion kohdalla Ahon aikakaudella.
Miten silti lähes kaikki viime kauden loukkaantumiset olivat Ahon syytä? Jopa niin räikeästi, että siitä piti Kotkaniemen aikanaan tiedotustilaisuudessa revitellä. Oliko se nimenomaan Aho joka halusi luopua ammattimaisesta fysiikkavalmennuksesta ja tehdä itse kaiken? Minä en missään nimessä usko, että Ahon tekemiset ovat näiden rasitusvammojen taustalla. Tällä saatiin uskoakseni vain syy antaa Aholle potkut ja palkata kaveri tilalle. Tällä kaudella on ollut saman verran loikkaantumisia, mutta ne eivät ilmeisesti ole kenenkään syytä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten silti lähes kaikki viime kauden loukkaantumiset olivat Ahon syytä? Jopa niin räikeästi, että siitä piti Kotkaniemen aikanaan tiedotustilaisuudessa revitellä. Oliko se nimenomaan Aho joka halusi luopua ammattimaisesta fysiikkavalmennuksesta ja tehdä itse kaiken? Minä en missään nimessä usko, että Ahon tekemiset ovat näiden rasitusvammojen taustalla. Tällä saatiin uskoakseni vain syy antaa Aholle potkut ja palkata kaveri tilalle. Tällä kaudella on ollut saman verran loikkaantumisia, mutta ne eivät ilmeisesti ole kenenkään syytä.

Aho halusi hoitaa koko fysiikkapuolen itse ja teki kaksi ratkaisevaa virhettä. Ensinnäkin hän savusti ulos hyvin toimivan fyysisen puolen ryhmän, Vihelä, Hovi, Mali. Toisekseen hän luotti pelaajiin, heidän fyysiseen kuntoon ja osaamiseensa. Tämä ei toiminut, harjoittelu oli liian rajua ja yksipuolista, pelaajat eivät osanneet/ uskaltaneet kertoa tuntemuksistaan, mikä johti pitkiin sairaslomiin. Seura ei halunnut hyödyntää fysiikkaharjoittelu suunnitelmaa, minkä edellä mainittu kolmikko oli laatinut aina C-junioreihin asti vaan meni siitä mistä aita on matalin eli luotti Ahoon. Primaari syy on seuran, sekundaari Ahon.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, Malihan olisi tietenkin jäänyt Poriin, vaikka sai huomattavasti isomman tarjouksen Narreilta, sehän on selvä.
Sekin vielä outoa, että näitä rasituksesta tulleita vammoja, tuli vaan Porissa, ei esim Bluesissa.
Tämä Ahon syyllistäminen on vaan jotenkin niin porilaista. Kun joku tulee täysin ulkopuolelta, hänen niskaansa on helppo kaataa kaikki, sama tapahtui myös Perttulalle.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Näkeekö joku Joukassa tulevaisuuden Liigapelurin? Ymmärrän kyllä, että kärsinyt loukkantumisista ja annan sen suhteen armoa, mutta kyllä itse suuresti epäilen peliälyn ja taidon vajeen tekevän tehtävästä aikalailla mahdottoman.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nigi

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Näkeekö joku Joukassa tulevaisuuden Liigapelurin? Ymmärrän kyllä, että kärsinyt loukkantumisista ja annan sen suhteen armoa, mutta kyllä itse suuresti epäilen peliälyn ja taidon vajeen tekevän tehtävästä aikalailla mahdottoman.
Minä näen. Pari vuotta on mennyt repaleisesti ja taitaa vaatia steppiä jonnekin muualle, jotta saisi isommilla minuuteilla tuntumaa. Ennen kaikkea tämä vaatii ehjänä pysymistä. Ensi kaudella ei varmasti purra tuppea tähän malliin. Mestikseen vauhtia ja peliaikaa hakemaan, ellei kesä sitten korjaa tilannetta olennaisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös