Mikä ärsyttää ihmisissä

  • 40 205
  • 307

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Itsekeskeisyys. Ei ajatella kun omaa napaa. Juuri kaupassa törmäsin taas näihin, kun tukitaan käytävät poikittain olevilla kärryillä ja sit puhistaan kun itse siirrät niitä, että mahdut kulkemaan.

Tervetuloa keskisuureen tavarataloon töihin. Pidän työstäni noin keskimäärin mutta aina näihin aikoihin vuotta alkaa ihmisviha nostaa rumaa päätään.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tervetuloa keskisuureen tavarataloon töihin. Pidän työstäni noin keskimäärin mutta aina näihin aikoihin vuotta alkaa ihmisviha nostaa rumaa päätään.
En väheksy työtäsi yhtään, mutta luojan kiitos en ole tavaratalossa töissä. Jos olisin, niin luultavasti fudut tulis aika nopeesti ku pakkaisin nää itsekeskeiset apinat samaan kärryyn ja työntäsin lastaus-sillalta alas.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
On se kyllä jännä ihmiskoe välillä. Lähes kaikkeen ihmettelyyn ihmisten toiminnasta voi nykyään todeta että ” kyllä, jotkut ihmiset käyttäytyvät niin”.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Eräällä kaverillani on aina ollut sellainen ärsyttävä piirre että jos heitetään läpää kaveriporukassa ja hieman kuittailaan tosille, niin hän iskee jutuissaan tylysti sitten ns. vaikka vyön alle ja menee henkilökohtaisuuksiin että saa sen vikan sanan. Itse ainakin jätän sellaisista asioista kuittailemisen jos tiedän että se on henkilölle oikeasti todella herkkä aihe. Asia tuli mieleen kun tajusin että en kyseistä kaveria ole nähnyt vuosiin ja muistin syyn miksi sen kanssa ei vältämättä aina jaksa istua iltaa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Yksi ärsyttävä piirre on minun luokittelussani ylitse muiden:
Selität jollekin henkilölle juurta jaksaen jonkun asian, jonka varmasti tiedät, koska olet työsi takia nimenomaan sen aihepiirin asiantuntija.
Sitten jonkin ajan kuluttua saat tietää kyseisen henkilön kysyneen samaa asiaa joltain muulta.
Joissain asioissa "second opinion" voi olla hyödyllinen, mutta joskus oikeita ratkaisuja on vain yksi.
 

Rankkari

Jäsen
Aina äänessä. Hyvänä esimerkkinä mamut julkisessa liikenteessä.
Aina esillä. Joskus voisi rauhoittua.
Narsistit. Heidän kanssa on epämiellyttävää keskustella
Minä minä, minun näkemys on ehdoton totuus. Vahvat aatteet päässä.
Meetoo aktivistit. Vain oma näkemys on oikea.
Äärivihreät, ja äärivasemmisto. Sokeaa politiikaa.
Äärioikeisto ja natsismi. Vallankäyttöä voimalla.
Helposti suuttuvat ihmiset, jotka eivät suuttumisen jälkeen kuule tai näe mitään, paitsi vihansa.
Kaikki ääriliikkeet, ja ääriaatteet. Maailma ei ole mustavalkoinen.
Kirjoittamisen jälkeiset väärinkäsitykset. Puhumalla selkeämpää.

Hyvähän se on, että on omanlaisensa. Mutta maailmassa ei olla yksin, ja jonkinlaista joustoa tarvitaan ihmisten tavoissa, käytöksessä ja puheissa.
Jatkoajan kirjoituksissa on helppo esittää, että ei luovu kannastaan, mikäli tulee väittelyä. Tai esittää jyrkkiä kannanottoja. Ja helppoa kirjoittaa vitsillä, tai provosoiden. Fiksut kirjoitukset yleensä hautautuvat muun paskan alle. Yleensä me ihmiset emme kuitenkaan ole aivan samanlaisia, mitä kirjoituksemme on.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös