Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 494 318
  • 21 765

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt valoja päälle siellä. Olen tehnyt Telia TV -tunnarit jo aikapäiviä sitten, ja niiden saaminen oli kyllä kankeaa ja ei tätä päivää. Liiga-palvelua en ole ostanut enkä näillä näkymin tosiaan tulekaan tilaamaan.
No kieltämättä minäkin olen ollut siinä käsityksessä, että olet - jos et nyt tilaaja, niin ainakin entinen tilaaja.

Ilmeisesti siis sinulla ei ole koskaan ollutkaan missään vaiheessa koko pakettia, joten kyllähän näihin kirjoituksiin suhtautuu nyt täysin erilailla.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
iPad toimii, mutta läppäri yskii -> sun verkkos on kunnossa. Pääsin viisastelemaan. Sitä oon kyllä ihmetellyt, miksei tää läppäri yski. Ei tää mikään tehomylly ole.

Sori, mutta nyt tyhmä putosi rattailta. Läppärillä toimi siis tuo TeliaTV/Viasatin striimi aivan loistavasti.

No kieltämättä minäkin olen ollut siinä käsityksessä, että olet - jos et nyt tilaaja, niin ainakin entinen tilaaja.

Ilmeisesti siis sinulla ei ole koskaan ollutkaan missään vaiheessa koko pakettia, joten kyllähän näihin kirjoituksiin suhtautuu nyt täysin erilailla.

Vaikea sanoa, mistä kyseisen käsityksen olet saanut. Harkitsen paketin ostoa, jahka saan toimivan katseluelämyksen HTPC:lleni.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sori, mutta nyt tyhmä putosi rattailta. Läppärillä toimi siis tuo TeliaTV/Viasatin striimi aivan loistavasti.
No mulla nimenomaan se Viaplay on ruvennut pätkimään parina edellisenä viikonloppuna CC:n kautta. Äppi kyllä näkee CC:n koko ajan, mutta striimi pitää käynnistää toistuvasti uudelleen. Koskee vain viikonlopun NHL-iltapelejä. Se ei taas toisaalta kuulu tähän ketjuun. Liigaa en ole saanut vielä kertaakaan pätkimään enkä puuroutumaan.

Luulin, että sulla liiga meni mössöksi ja äppi nurin Win10-koneella, minkä oletin läppäriksi, kun siitä pari viestiä sitten valitit. Lienee tosiaan Telian sovelluksen vika, jos sama kone pelittää muuten. Mikä se kombo siis olikaan, millä oli ihan kamalasti ongelmia? Mutta siis, jos iPadilla toimii hyvin, ainakin joku äppi pelittää ja siitä tein johtopäätöksen, että verkko lienee kunnossa. Tosin sitä et maininnut, onko siinä iPadissa oma sim-kortti vai katsotko wifin kautta. Vaikutan varmaan pilkunviilaajalta (no olenhan mä, myönnetään), mutta mun mielestä sillä on väliä, mikä on kulloinkin kritiikin ja mahdollisten kehujen kohteena oleva kokonaisketju. Sen olen huomannut, että 2,4 GHz wifi ei ole ihan paras ympäristö striimaamiseen, ja koskee sitten ihan kaikkia palveluita. Sun kohdalla sekään ei selitä kuvaongelmia, jos kerran käytät vain ja ainoastaan 5 GHz langatonta. Se jää tosin mysteeriksi, miksi se puskurointiongelma ei koske iPadia. Jos sun verkkos lagaa, sen pitäisi näkyä kaiken järjen mukaan laiteriippumattomasti saman palvelun kohdalla. Virhekoodit ja äpin kaatuminen kyllä kielivät vahvasti bugisen koodin suuntaan. Mutta sitten mulla ja varmaan kaikilla muillakin pitäisi olla samat bugit.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
No mulla nimenomaan se Viaplay on ruvennut pätkimään parina edellisenä viikonloppuna CC:n kautta. Äppi kyllä näkee CC:n koko ajan, mutta striimi pitää käynnistää toistuvasti uudelleen. Koskee vain viikonlopun NHL-iltapelejä. Se ei taas toisaalta kuulu tähän ketjuun. Liigaa en ole saanut vielä kertaakaan pätkimään enkä puuroutumaan.

OT: Sama vika ollut täällä, kun katsellut Coloradon iltapelejä nyt parina viikonloppuna. About kerran erään joutunut aloittamaan castauksen uudelleen.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Luulin, että sulla liiga meni mössöksi ja äppi nurin Win10-koneella, minkä oletin läppäriksi, kun siitä pari viestiä sitten valitit. Lienee tosiaan Telian sovelluksen vika, jos sama kone pelittää muuten. Mikä se kombo siis olikaan, millä oli ihan kamalasti ongelmia?

Juu, päättelit ihan oikein. Kyseessä aika lailla pakasta vedetty Win10-läppäri.

Mutta siis, jos iPadilla toimii hyvin, ainakin joku äppi pelittää ja siitä tein johtopäätöksen, että verkko lienee kunnossa. Tosin sitä et maininnut, onko siinä iPadissa oma sim-kortti vai katsotko wifin kautta.

Padi käyttää samaa 5GHz wifiä.

Virhekoodit ja äpin kaatuminen kyllä kielivät vahvasti bugisen koodin suuntaan. Mutta sitten mulla ja varmaan kaikilla muillakin pitäisi olla samat bugit.

Bugista koodia minä epäilen. Tässä syy, miksi olen parkunut pitkin vuotta HTML5-serviisin perään. Inhoan appeja, tykkään standardeista palvelukanavista.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Alkuperäinen mainos on muuten ärsyttävin ehkä ikinä. Missään.

On todella. Tunnen kyllä hyvin mekanismin miten mainosten täytyy jäädä mieleen, mutta aina kun tuo tulee koen tarvetta buukata itselleni vihanhallinta-kurssin. Niin paljon se kyrpii.
 

Telia

Jäsen
Minusta se menee näin: Eli jos ensimmäiset puolet kuukaudesta on käytössä joukkuepassi ja loppukuukausi liigapassi niin hinnaksi tulee puolet joukkuepassista ja puolet liigapassista. Eli päiväkohtaisesti katsotaan mitä käyttänyt.

Näin ainakin olen ymmärtänyt. Mutta @Telia voi varmistaa.

Lyhyestä virsi kaunis: Juuri näin! :)

// Katja
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
No mulla nimenomaan se Viaplay on ruvennut pätkimään parina edellisenä viikonloppuna CC:n kautta. Äppi kyllä näkee CC:n koko ajan, mutta striimi pitää käynnistää toistuvasti uudelleen. Koskee vain viikonlopun NHL-iltapelejä. Se ei taas toisaalta kuulu tähän ketjuun. Liigaa en ole saanut vielä kertaakaan pätkimään enkä puuroutumaan.

Luulin, että sulla liiga meni mössöksi ja äppi nurin Win10-koneella, minkä oletin läppäriksi, kun siitä pari viestiä sitten valitit. Lienee tosiaan Telian sovelluksen vika, jos sama kone pelittää muuten. Mikä se kombo siis olikaan, millä oli ihan kamalasti ongelmia? Mutta siis, jos iPadilla toimii hyvin, ainakin joku äppi pelittää ja siitä tein johtopäätöksen, että verkko lienee kunnossa. Tosin sitä et maininnut, onko siinä iPadissa oma sim-kortti vai katsotko wifin kautta. Vaikutan varmaan pilkunviilaajalta (no olenhan mä, myönnetään), mutta mun mielestä sillä on väliä, mikä on kulloinkin kritiikin ja mahdollisten kehujen kohteena oleva kokonaisketju. Sen olen huomannut, että 2,4 GHz wifi ei ole ihan paras ympäristö striimaamiseen, ja koskee sitten ihan kaikkia palveluita. Sun kohdalla sekään ei selitä kuvaongelmia, jos kerran käytät vain ja ainoastaan 5 GHz langatonta. Se jää tosin mysteeriksi, miksi se puskurointiongelma ei koske iPadia. Jos sun verkkos lagaa, sen pitäisi näkyä kaiken järjen mukaan laiteriippumattomasti saman palvelun kohdalla. Virhekoodit ja äpin kaatuminen kyllä kielivät vahvasti bugisen koodin suuntaan. Mutta sitten mulla ja varmaan kaikilla muillakin pitäisi olla samat bugit.

Poikkeus vahvistaa säännön. Tokihan se yksi pitää olla, jolla ei toimi areenat, viaplayt jne. muut palvelut, mutta Telia toimii ja näkyy vaikka vanhalla tissimankalla, tai jopa ilman sitä. Kuten kuuluu eteläkarjalan radio - vaikkei olisi radiota niin jostain se aina silti vain kuuluu. Sulla taas toimii Telia, kuin unelma. Se on hyvä se, kun muut ei kuulemma tunnu ollenkaan toimivan.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Onpas valotus päin persettä Kuopion lähetyksessä. Kun tuijottaisi kirkasvalolamppua. Voisko @Telia tuolle tehdä jotain mielellään jo tämän pelin aikana?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nämä naiset studiossa ovat kyllä niin jäisiä aina, Nyholm studio isäntänä on aivan eri tasoa.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
En ole nähnyt kuin kolme sekuntia kaverin töllöstä "noita naisia" studiossa, mutta niiden pitää kyllä olla syvältä sieltä, jos Nyholm on edes jonkinlainen parannus niihin. Nimittäin IMO on kyllä niin syvältä sekin ettei mitään rajaa. Ei pysty kattomaan kuuntelemaan sitä kuovia hetkeäkään. Missään.
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Pystyisiköhän Telia kaivamaan jostain vielä hölmömmän ja lajia tuntemattoman emännän liigastudioon kuin tämä Hanna-Riikka Kaski? Ika ja Tomppa joutuivat tänään(kin) hetkittäin hymyilemään melko vinosti tuntiessaan myötähäpeää tätä "kanaa" kohtaan. Jotain tasoa tähän emännöintiin, kun kuitenkin vieraat ovat piinkovia asiantuntijoita! Tuo on sekä katsojien sekä asiantuntijoiden halveksimista!
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Tämä Kaski on kyllä ihan pihalla, mut se toinen (en muista nimeä) on mielestäni ihan ok. Ainakin henk. koht. sitä ihan mielelläni kuuntelen.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos siellä studiossa on pakko Telian mielestä nainen olla niin palkatkaa joku ammattitaitonen ja lajista edes jollain tasolla perillä oleva sinne puikkoihin. Ei tuota pysty katsomaan häpeilemättä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pari kertaa olen kysynyt saisiko linkkiä missä nämä naiset esiintyy. Sellaisia ei ole näkynyt, miksi ei ole.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pari kertaa olen kysynyt saisiko linkkiä missä nämä naiset esiintyy. Sellaisia ei ole näkynyt, miksi ei ole.
Heitän vastakysymyksen. Sinä olet se, joka on näistä linkeistä ollut kiinnostunut, joten miksi jonkun muun pitäisi nähdä vaivaa etsiäkseen linkkejä sinulle, kun voisit itse tehdä sen samalla vaivalla? Asiasta täällä keskustelevat ovat kuitenkin erittäin todennäköisesti katsoneet itse lähetystä, joten käsillä ei ole mitään linkkejä, mitä voisi suoraan lähettää.

Nyt sitten joku muu vaivautui tekemään asioita sinun puolestasi. Muistathan edes kiittää.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Joo, kyllä tuo studio on täysin katselukelvotonta kamaa silloin kun siellä on tämä yksi emäntä. Ei jääkiekko aiheista ohjelmaa pitäisi juontaa henkilö, jonka asiantuntemus lajia kohtaan on melko lailla nollassa. Tämän toisen "rookien" kohdalla on sentään kehitystä tapahtunut kauden mittaan, joten menettelee. @Telia
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo, kyllä tuo studio on täysin katselukelvotonta kamaa silloin kun siellä on tämä yksi emäntä. Ei jääkiekko aiheista ohjelmaa pitäisi juontaa henkilö, jonka asiantuntemus lajista on melko lailla nollassa. Tämän toisen "rookien" kohdalla on sentään kehitystä tapahtunut kauden mittaan, joten menettelee. @Telia
Tätä toista rookieta on myöskin huomattavasti miellyttävämpi katsella sekä kuunnella.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Puukangas on sentään radiotoimittajan taustalla liikkeellä ja sitä myöden on kokemusta puhetyöstä. Pieniä asiajäätymisiä sattuu välillä, mutta pääsee niistä kuitenkin melko sujuvasti ohi jotain kiertoreittiä ja kiusallista hiljaisuutta ei tule. Alku oli hieman kameroihin totuttelemista, mutta nyt menee tuossa omassa roolissaan kyllä ok.

Nää kaksi muuta sitten ovat ihan mappi Ö-osastoa. Olisi melko herkullista, jos Tarkki joutuisi tuoreeltaan änkyttämään kehuja Kärppien vastustajalle, kun Oulussa olisi juuri alkanut ennenaikainen kesäloma.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo siis voi herran jumala tuota Hanna-Riikka Hosion mikälie nykyään touhua. Ei mitään käyttöä tuonne studioon.
Jotenkin sitä ihmettelee, että kuitenkin on ollut niin monta vuotta niin monissa eri ohjelmissa ja ulosanti on tuollaista. Kai se sitten luonnistuu helpommin jossain Teknavissa, kun voidaan purkitella kohtauksia uudestaan.

Suvi Puukangas mielestäni menettelee ja näkisin, että kunhan saa enemmän vielä kokemusta niin tasokin nousee, kun tietotaso Liigasta nousee jne.
Suvilla on myös se hyvä puoli, että hänen äänensä ja puhetyylinsä on oikein miellyttävän kuuloinen.
Hosiolla taas sitten ei niinkään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös