Ärsyttävin ihminen TV:ssä?

  • 527 888
  • 1 733
Niin, en tiedä minkälainen hän on himassa Netflix päällä ja villasukat jalassa, mutta roolia ja julkisuuskuvan rakentamistahan tuo sähköjänistely kaikki on. Ja se tuo ilmeisesti varsin hyvin pätäkkää taloon. Tarkoitan siis, että se milloin ja miten suuri yleisö hänet näkee, niin se on yleensä silloin kun poika on töissä.
Näin varmasti monessa tapauksessa onkin. Ketjun otsikko kuitenkin on "Ärsyttävin ihminen TV:ssä" eikä esimerkiksi "Ärsyttävin ihminen kotona villasukat jalassa" (mikä muuten voisi olla ihan hyvä ketjunavaus sekin), joten meidän Tauno Tasalakkien arvioitavaksi tässä jää vain se mikä välittyy TV:stä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Välillä sitä miettii väkisinkin, että mitäpä jos itse olisin tv kasvo. Kuinkahan moni täälläkin minua vihaisi olemukseni takia? Ei oo julkkiksena olo helppoo.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
DNA mainosten pissis tyttö.
 
Välillä sitä miettii väkisinkin, että mitäpä jos itse olisin tv kasvo. Kuinkahan moni täälläkin minua vihaisi olemukseni takia? Ei oo julkkiksena olo helppoo.
Minä ainakin olen olemukseltani niin vittumainen hämmentäjä että ihan siksi olen päättänyt olla aloittamatta julkkiksen uraa. Valintani on siis olla tekemättä pikkulapsille psykedeelisiä youtubevideoita tai olla osallistumatta mm. vaimoni suosimiin tosi-tv ohjelmiin. Tällä päätöksellä en tule vihatuksi jatkoajan keskustelupalstalla, rakennustyömaiden taukokopeissa saati kirjanpitotoimistojen kahvihuoneissa.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ei omissa ärsykkeissäni se kaikkein pahin tapaus, mutta kärkipäässä varmasti.

Ile Uusivuori on jotenkin vastenmielinen ihminen televisiossa. Asia on korostunut tässä Uutisvuodossa. Uusivuoresta välittyy sellainen fiilis, että ajaa Audillaan suoraan oven eteen, flirttailee Pöllölaakson aulatytön ja maskeeraajien kanssa ennen lähetystä ja sitten itse ohjelmassa esiintyy kaikkitietävänä, omasta mielestään erittäin hauskana ja vähän keskiverto tallaajaa fiksumpana ja parempana ihmisenä. Jotenkin vaikuttaa ylimieliseltä ja mulkulta tapaukselta.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Ärsyttävyyden huipentuma Sakari Kilpelä on viimeisen kuukauden aikana vedetty taas naftaliinistä hommiin Ylen Ykkösaamuun. Toivottavasti siinä jatkaa vaalien jälkeen Seija Vaaherkumpu, Kirsi Heikel ja Olli Seuri. Pirjo Auvinen saa olla joskus minun puolesta.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Mitä mmm.... ärsyttävää Sakari Kilpelässä oikein on, röh?
No ennen varsinkin puhui omia kantoja haastateltavien päälle, sanoi esimerkkejä, jotka ei kuulunut itse asiaan. Takelteli, jos haastateltava pääsi "päälle". Nämä ovat hyvin muistissa 2014. Pitäisikö antaa kolmas mahdollisuus 2019?

Toimittajan on hyvä myös painostaa, mutta antaa puheenvuoro.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Toivottavasti vaalien jälkeen Marja Sannikka laittaa korkokengät jalkaan, ja kipittää Pöllölaaksoon muiden kikattajien seuraksi. Sietämätön tyyppi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ei niinkään töllön puolella, mutta aina kun (sosiaalisissa) medioissa tulee vastaan ylikomisario Dennis Pastersteinin naama, tekee mieli käydä ostamassa tikkataulu, setti tikkoja, leikata tai tulostaa hänen pärstävärkin kuva lehdestä ja asettaa se keskelle tikkataulua, tähdäten "napakymppiin".

Etenkin nyt viime aikoina kun lukenut uutisia uuteen tieliikennelakiin liittyen miten huimasta 1kmh ylityksestä voi saada satkun sakon... ja kys virkamiehen mielestä tämä parantaa liikenneturvallisuutta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kaikki Roope Salmiseen vähänkin liittyvä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se Janne Huussi, joka paikassa. Iltis julistaa että Janne Huussilla on syöpä, ja seuraavana päivänä julistetaan uusi tositeeveeohjelma jota Janne Huussi juontaa. Mihin se syöpä nyt hävisi?
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Eilistä Villi Korttia katsottuani olen varma, että Krisse Salminen on noita-akka joka on uhannut kaikkia Suomen medioita kirouksella jos ei pääse telkkariin. Ainakin naurun perusteella.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko televisiossa ihmisiä, jotka eivät ärsytä?

No kaikista vittumaisin on se joku Jaajo. Onko tuollainen edes mikään nimi? Painuisi helvettiin sieltä, on niin mukahauska ja mukamukava nelikymppinen poppisetä saatana. Ja se Leppälahti vai mikä se on, juontaa joka helvetin ohjelman ja puhuu vittu peruna suussa. Marlon Brandon puhekoulun stipendiaatti vittu, mee kotiisi ja tienaa se kuustoista tonnia oikealla työllä.

Huh, helpotti.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tiina Ahtiainen Poliiseista. Vittu sitä saatanan pikkulapsilässytystä kaikille, joilla vähänkään känkkäränkkämäinen päivä jaksossa menossa. Joka kerta tekis mieli heittää koneen näyttö/TV parvekkeelta kun tuo avaa suunsa, mutta helpompi vaan kelailla yli.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tiina Ahtiainen Poliiseista. Vittu sitä saatanan pikkulapsilässytystä kaikille, joilla vähänkään känkkäränkkämäinen päivä jaksossa menossa. Joka kerta tekis mieli heittää koneen näyttö/TV parvekkeelta kun tuo avaa suunsa, mutta helpompi vaan kelailla yli.
Ja nyt suppuun, tai joudut jäähylle! Saat miettiä vähän puheitasi sielä. Eikä sitten enää nettiä tänään!
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gogi. En tiedä onko tällä hahmolla muuta nimeä, mutta se Ylen ärsyttävä toimittaja, jolla on se saatanan ruma parta/viiksi-systeemi. Kukaan ei ole tainnut ikinä sanoa tälle Gogille, että voi puhua muutenkin kuin huutamalla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Gogi. En tiedä onko tällä hahmolla muuta nimeä, mutta se Ylen ärsyttävä toimittaja, jolla on se saatanan ruma parta/viiksi-systeemi. Kukaan ei ole tainnut ikinä sanoa tälle Gogille, että voi puhua muutenkin kuin huutamalla.
En ole koskaan kuullutkaan tämmösestä, niin piti googlata. Avautui nyt miksi menee ilmeisesti vain "Gogilla."
Veljeä on kasteessa nimittäin siunattu nimellä Constantinos Mavromichalis.

Helvetti, tonhan vois pidättää jostain huijauksista, seksuaalirikoksista ja petoksista pelkästään nimen perusteella. Ostasikko ton nimiseltä kaverilta käytetyn auton? Antaistko tuon nimisen veljen viedä tyttäres kouluun?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: VT
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Gogi. En tiedä onko tällä hahmolla muuta nimeä, mutta se Ylen ärsyttävä toimittaja, jolla on se saatanan ruma parta/viiksi-systeemi. Kukaan ei ole tainnut ikinä sanoa tälle Gogille, että voi puhua muutenkin kuin huutamalla.
Oli pakko googlata, @Johnny B. Goode tapaan, kuka on kyseessä. Eikös tämä kaveri ollut aikoinaan salkkareissa sellaisena varhaisteinikuikelona? Esiintyi siinä jossain ylen saunaohjelmassa joskus viime kesän aikaan ja siinä esiintyi mielestäni oikein edukseen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tiina Ahtiainen Poliiseista. Vittu sitä saatanan pikkulapsilässytystä kaikille, joilla vähänkään känkkäränkkämäinen päivä jaksossa menossa.
Niin sama. Olen meinannut tulla tästä henkilöstä tänne kirjoittamaan. Minuakin on ärsyttänyt tuo lässyttävä ja yliempaattinen puhetyyli. Ei kyllä niin paljon että tekisi mieli heittää telkkari ulos parvekkeelta (meillä ei ole edes parveketta).
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tiina Ahtiainen Poliiseista. Vittu sitä saatanan pikkulapsilässytystä kaikille, joilla vähänkään känkkäränkkämäinen päivä jaksossa menossa. Joka kerta tekis mieli heittää koneen näyttö/TV parvekkeelta kun tuo avaa suunsa, mutta helpompi vaan kelailla yli.
Jos jostain syystä ajautuisin joskus Kouvolaan ja löytäisin itseni kirves kummassakin kädessä, puukko hampaissa samperia huutaen ja sitten tulisi Tiina kyselemään, että mistäs noin paha mieli on tullut, silloin voisi ruveta ärsyttämään.

Eiköhän tuo ole tiukassa paikassa jämäkkä nainen, siinä ei lässytettäisi sekuntiakaan kun kirveskätinen Ilmari olisi levynä maassa Tiinan toimesta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Eikös tämä kaveri ollut aikoinaan salkkareissa sellaisena varhaisteinikuikelona? Esiintyi siinä jossain ylen saunaohjelmassa joskus viime kesän aikaan ja siinä esiintyi mielestäni oikein edukseen.
Kyllä oli. Romeoko sen roolihahmon nimi nyt oli. (ja sama mielipide saunapäivästä)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös